Vad gästerna säger
Brent
ungefär ett år sedan
Detta var min andra vistelse i Olofs lägenhet och som vanligt var allt perfekt. Rent, enkel incheckning och beläget på en trevlig, lugn plats men ändå nära till mataffären samt transportmöjligheter till centrala Stockholm. Rekommenderas starkt!
Detta var min andra vistelse i Olofs lägenhet och som vanligt var allt perfekt. Rent, enkel incheckning och beläget på en trevlig, lugn plats men ändå nära till mataffären samt transportmöjligheter till centrala Stockholm. Rekommenderas starkt!
G
Guje
ungefär ett år sedan
Mycket bra och fin lgh. Allt ser nytt ut. Välutrustad lgh. Dock krångligt att fylla i formulär innan. Lite krånglig att kommunicera med översättning, som troligen gjordes digitalt.
Mycket bra och fin lgh. Allt ser nytt ut. Välutrustad lgh. Dock krångligt att fylla i formulär innan. Lite krånglig att kommunicera med översättning, som troligen gjordes digitalt.
C
Claudio
ungefär ett år sedan
UtmärktPositivt: Först och främst läget. Precis mittemot ligger en stormarknad, ett gym och en busshållplats.Det är väldigt enkelt och snabbt att ta sig till stan.Ett trevligt område även för en promenad eller att bara strosa runt.Och studion har allt du behöver.Rekommenderas
UtmärktPositivt: Först och främst läget. Precis mittemot ligger en stormarknad, ett gym och en busshållplats.Det är väldigt enkelt och snabbt att ta sig till stan.Ett trevligt område även för en promenad eller att bara strosa runt.Och studion har allt du behöver.Rekommenderas
S
Sarah
ungefär ett år sedan
Läget mitt i stadens hjärta kunde inte ha varit bättre för vår resa. Lägenheten var mycket välutrustad med fina sängkläder samt en mycket bekväm säng och möbler. Vi åt mest ute, men köket var väldigt rent och hade allt vi kunde önska om vi hade bestämt oss för att laga mat själva. Vi älskade verkligen både lägenheten och byggnaden – vi ville inte lämna!
Läget mitt i stadens hjärta kunde inte ha varit bättre för vår resa. Lägenheten var mycket välutrustad med fina sängkläder samt en mycket bekväm säng och möbler. Vi åt mest ute, men köket var väldigt rent och hade allt vi kunde önska om vi hade bestämt oss för att laga mat själva. Vi älskade verkligen både lägenheten och byggnaden – vi ville inte lämna!
Tanya
ungefär ett år sedan
Lägenheten var fantastisk och incheckningen var enkel. Internet var snabbt och det fanns en stormarknad samt busshållplats precis utanför byggnaden. Det var en annan lägenhet än den som visas på bilderna. Den var inte lika rymlig eller ljus. Det fanns inget duschdraperi i badrummet, vilket medförde att ytan blev ganska blöt efter duschen. Byggnaden var lite som en labyrint och det verkar som att alla lägenheterna på våningen var uthyrda via Airbnb. Dörrlåset fastnade några gånger, trots att alla instruktioner följdes. Sammantaget hade vi en trevlig vistelse och fick allt vi behövde.
Lägenheten var fantastisk och incheckningen var enkel. Internet var snabbt och det fanns en stormarknad samt busshållplats precis utanför byggnaden. Det var en annan lägenhet än den som visas på bilderna. Den var inte lika rymlig eller ljus. Det fanns inget duschdraperi i badrummet, vilket medförde att ytan blev ganska blöt efter duschen. Byggnaden var lite som en labyrint och det verkar som att alla lägenheterna på våningen var uthyrda via Airbnb. Dörrlåset fastnade några gånger, trots att alla instruktioner följdes. Sammantaget hade vi en trevlig vistelse och fick allt vi behövde.
Charlotte
ungefär ett år sedan
Jag uppskattade min vistelse här. Jag skulle råda potentiella gäster att noggrant läsa listningsbeskrivningen och titta på bilderna (jag syftar främst på badrummet – det är ganska ovanligt litet men exakt som beskrivet och fungerar bra). Läget var fantastiskt och studiobostaden hade allt vi behövde. Elias och hans team svarade alltid väldigt snabbt.
Jag uppskattade min vistelse här. Jag skulle råda potentiella gäster att noggrant läsa listningsbeskrivningen och titta på bilderna (jag syftar främst på badrummet – det är ganska ovanligt litet men exakt som beskrivet och fungerar bra). Läget var fantastiskt och studiobostaden hade allt vi behövde. Elias och hans team svarade alltid väldigt snabbt.