Vad gästerna säger
W
Warren
ungefär ett år sedan
En fantastisk rymlig lägenhetPositivt: 👍 Mycket rymlig och superren lägenhet med en mycket bekväm säng och ett mysigt soffområde samt en stor och kraftfull dusch.👎Vägbeskrivningen var något förvirrande; när man använder adressen i Google Maps hade det varit bra att nämna att lägenheten ligger ovanpå en verksamhet för att underlätta orienteringen.Ett välkomstpaket med information (kollektivtrafik, WiFi-kod, lokala butiker med mera) vore uppskattat.Överlag blev jag väldigt imponerad av lägenheten och skulle 100% gärna bo där igen.
En fantastisk rymlig lägenhetPositivt: 👍 Mycket rymlig och superren lägenhet med en mycket bekväm säng och ett mysigt soffområde samt en stor och kraftfull dusch.👎Vägbeskrivningen var något förvirrande; när man använder adressen i Google Maps hade det varit bra att nämna att lägenheten ligger ovanpå en verksamhet för att underlätta orienteringen.Ett välkomstpaket med information (kollektivtrafik, WiFi-kod, lokala butiker med mera) vore uppskattat.Överlag blev jag väldigt imponerad av lägenheten och skulle 100% gärna bo där igen.
L
Lena
ungefär ett år sedan
Trevlig liten lägenhet med fin utsikt över Mälaren. Lugnt o skönt område.Nära till tunnelbanan. Enda nackdelen var att sängarna var väldigt hårda.
Trevlig liten lägenhet med fin utsikt över Mälaren. Lugnt o skönt område.Nära till tunnelbanan. Enda nackdelen var att sängarna var väldigt hårda.
Ambar
ungefär ett år sedan
Superbo boende! Verkligen mycket bekvämt och vi älskade området. Mycket ungt och med en härlig energi. WiFi:n var medelmåttigt, men det påverkade inte vår vistelse nämnvärt. Jag skulle definitivt boka igen.
Superbo boende! Verkligen mycket bekvämt och vi älskade området. Mycket ungt och med en härlig energi. WiFi:n var medelmåttigt, men det påverkade inte vår vistelse nämnvärt. Jag skulle definitivt boka igen.
Cédric
ungefär ett år sedan
Lägenheten var mycket trevlig och väl belägen i ett livligt område. The instructions were very clear and super useful. Värden gav dessutom en förklaring om kollektivtrafiken. Tack för vistelsen!
Lägenheten var mycket trevlig och väl belägen i ett livligt område. The instructions were very clear and super useful. Värden gav dessutom en förklaring om kollektivtrafiken. Tack för vistelsen!
Caroline
ungefär ett år sedan
Väldigt fin lägenhet på ett vackert ställe. Ren och rymlig, allt du behövde fanns till hands.Den enda anmärkningen jag har är att sängen bör bytas ut. Den är väldigt fast och knarrar mycket när du rör på dig.För övrigt, allt är toppen!
Väldigt fin lägenhet på ett vackert ställe. Ren och rymlig, allt du behövde fanns till hands.Den enda anmärkningen jag har är att sängen bör bytas ut. Den är väldigt fast och knarrar mycket när du rör på dig.För övrigt, allt är toppen!