Vad gästerna säger
Elisa
över ett år sedan
Vår vistelse hos Olof gick bra. Bostaden är lättillgänglig tack vare Stockholms olika transportmedel. Bostaden är utrustad med allt nödvändigt!
Vår vistelse hos Olof gick bra. Bostaden är lättillgänglig tack vare Stockholms olika transportmedel. Bostaden är utrustad med allt nödvändigt!
Carla
över ett år sedan
Värden var mycket välkomnande och gav oss all nödvändig information vid ankomsten till boendet. Han gav oss även några rekommendationer och var väldigt snabb med att svara. Boendet motsvarade precis våra förväntningar vid den sista minuten (efter avbokningen av vår första bokning). När det gäller boendet ligger det i ett lugnt bostadsområde, cirka 30 minuter med buss från centrum med regelbundna avgångar. Allt nödvändigt fanns till hands. Vi hade en utmärkt vistelse och rekommenderar Frederiks boende för din vistelse i Stockholm.
Värden var mycket välkomnande och gav oss all nödvändig information vid ankomsten till boendet. Han gav oss även några rekommendationer och var väldigt snabb med att svara. Boendet motsvarade precis våra förväntningar vid den sista minuten (efter avbokningen av vår första bokning). När det gäller boendet ligger det i ett lugnt bostadsområde, cirka 30 minuter med buss från centrum med regelbundna avgångar. Allt nödvändigt fanns till hands. Vi hade en utmärkt vistelse och rekommenderar Frederiks boende för din vistelse i Stockholm.
Uli
över ett år sedan
Vi kände oss mycket bekväma både i lägenheten och i området. Allt var lätt att nå. Trots att det fanns automatiserade meddelanden svarade Andreas direkt, vänligt och trevligt.
Vi kände oss mycket bekväma både i lägenheten och i området. Allt var lätt att nå. Trots att det fanns automatiserade meddelanden svarade Andreas direkt, vänligt och trevligt.
Fryderyk
över ett år sedan
Att börja från början – processen för att få min ansökan om vistelse godkänd var ganska komplicerad men överkomlig. Under vistelsen var lägenheten trevlig och mycket ren, men den var ganska kall, omkring 18°C, vilket inte är särskilt varmt med tanke på de skandinaviska förhållandena. På grund av den kalla temperaturen tvingades jag ta varma duschar för att hålla mig varm, vilket ledde till att rökdetektorn, placerad ovanför badrumsdörren, utlöste. Utcheckningsprocessen var väldigt enkel. Efter vistelsen fick jag begäran om att betala en extra avgift för att rökdetektorn aktiverades – en summa som var 2,5 gånger högre än själva hyreskostnaden, trots att rökdetektorn slocknade av sig själv utan att jag kunde påverka det. Sammanfattningsvis var vistelsen trevlig men den slutliga kontakten med hyresvärden var inte särskilt tillfredsställande. Jag hoppas att sådana situationer kan förbättras i framtiden så att jag får en ännu bättre upplevelse. Med vänliga hälsningar.
Att börja från början – processen för att få min ansökan om vistelse godkänd var ganska komplicerad men överkomlig. Under vistelsen var lägenheten trevlig och mycket ren, men den var ganska kall, omkring 18°C, vilket inte är särskilt varmt med tanke på de skandinaviska förhållandena. På grund av den kalla temperaturen tvingades jag ta varma duschar för att hålla mig varm, vilket ledde till att rökdetektorn, placerad ovanför badrumsdörren, utlöste. Utcheckningsprocessen var väldigt enkel. Efter vistelsen fick jag begäran om att betala en extra avgift för att rökdetektorn aktiverades – en summa som var 2,5 gånger högre än själva hyreskostnaden, trots att rökdetektorn slocknade av sig själv utan att jag kunde påverka det. Sammanfattningsvis var vistelsen trevlig men den slutliga kontakten med hyresvärden var inte särskilt tillfredsställande. Jag hoppas att sådana situationer kan förbättras i framtiden så att jag får en ännu bättre upplevelse. Med vänliga hälsningar.