Vad gästerna säger
C
Christel
ungefär ett år sedan
Fin lägenhet som är trivsamt möblerad. Köket är välutrustat. Området är vackert och lugnt. Allt fungerade utmärkt och vi kommer definitivt tillbaka.
Fin lägenhet som är trivsamt möblerad. Köket är välutrustat. Området är vackert och lugnt. Allt fungerade utmärkt och vi kommer definitivt tillbaka.
E
Eriko
ungefär ett år sedan
This was my first time using Airbnb, and I couldn’t have asked for a better experience.
The room was beautiful and even more comfortable than my own home.
I truly enjoyed my stay and would love to come back again. Thank you so much!
This was my first time using Airbnb, and I couldn’t have asked for a better experience.
The room was beautiful and even more comfortable than my own home.
I truly enjoyed my stay and would love to come back again. Thank you so much!
R
Ricardo
ungefär ett år sedan
Lägenheten är omsorgsfullt inredd och möblerad. Läget är mycket bra, nära tunnelbanestationen, flygbussen stannar också där, och om du tycker om en 30 minuters promenad kan du gå till stadens centrum. Jag hade svårt att använda kodnyckeln för att komma in i lägenheten, men hjälpen var snabb och på 5–10 minuter var allt löst. Det är skönt att veta att de finns tillgängliga för att hjälpa omedelbart. Rekommenderas varmt!
Lägenheten är omsorgsfullt inredd och möblerad. Läget är mycket bra, nära tunnelbanestationen, flygbussen stannar också där, och om du tycker om en 30 minuters promenad kan du gå till stadens centrum. Jag hade svårt att använda kodnyckeln för att komma in i lägenheten, men hjälpen var snabb och på 5–10 minuter var allt löst. Det är skönt att veta att de finns tillgängliga för att hjälpa omedelbart. Rekommenderas varmt!
T
Thomas
ungefär ett år sedan
Here’s an updated review:
We stayed for three nights in Stockholm. The location is excellent, but there were some issues.
The bathroom is extremely small, with the shower installed directly over the toilet, leaving virtually no space to stand. This made showering very difficult and uncomfortable.
Additionally, there was no Wi-Fi, which was not expected. The kitchen is also very tiny, allowing barely one person at a time. The host is quite strict with a 4 PM check-in and 10 AM check-out.
Here’s an updated review:
We stayed for three nights in Stockholm. The location is excellent, but there were some issues.
The bathroom is extremely small, with the shower installed directly over the toilet, leaving virtually no space to stand. This made showering very difficult and uncomfortable.
Additionally, there was no Wi-Fi, which was not expected. The kitchen is also very tiny, allowing barely one person at a time. The host is quite strict with a 4 PM check-in and 10 AM check-out.