Vad gästerna säger
C
Celine
ungefär ett år sedan
Lägenheten var väldigt ren och kommunikationen med värden fungerade smidigt! Incheckning kl. 16.00 är ganska sen, särskilt om du har bagage, eftersom det är dyrt att förvara det på tågstationen. Även utcheckning kl. 10.00 skulle kunna vara något senare. Området är mycket lugnt och det finns inte så mycket att se där, men tunnelbanestationen ligger inom rimligt avstånd till stadens centrum.
Lägenheten var väldigt ren och kommunikationen med värden fungerade smidigt! Incheckning kl. 16.00 är ganska sen, särskilt om du har bagage, eftersom det är dyrt att förvara det på tågstationen. Även utcheckning kl. 10.00 skulle kunna vara något senare. Området är mycket lugnt och det finns inte så mycket att se där, men tunnelbanestationen ligger inom rimligt avstånd till stadens centrum.
G
Gabriela
ungefär ett år sedan
I stora drag var vi mycket nöjda med lägenheten. Den börjar bli lite till åren. Eftersom det är ljust i Sverige hela tiden (beroende på årstid) hade gardiner varit en fördel. Det var väldigt ljust i rummet. Andreas svarade alltid mycket snabbt på mina frågor🔝. I början hade vi lite problem med att få lägenheten (det var första gången jag bokade via Airbnb) och Andreas var noggrann med vem som skulle bo där. Jag kan rekommendera lägenheten och priset motsvarar kvaliteten. Gaby och Andreas från Schweiz.
I stora drag var vi mycket nöjda med lägenheten. Den börjar bli lite till åren. Eftersom det är ljust i Sverige hela tiden (beroende på årstid) hade gardiner varit en fördel. Det var väldigt ljust i rummet. Andreas svarade alltid mycket snabbt på mina frågor🔝. I början hade vi lite problem med att få lägenheten (det var första gången jag bokade via Airbnb) och Andreas var noggrann med vem som skulle bo där. Jag kan rekommendera lägenheten och priset motsvarar kvaliteten. Gaby och Andreas från Schweiz.
V
Vid
ungefär ett år sedan
Det var en fantastisk upplevelse. Inte nog med det ligger boendet i hjärtat av Södermalm och det är bara tre minuters promenad till tunnelbanan. Värden var hjälpsam och snabb att svara.
Det var en fantastisk upplevelse. Inte nog med det ligger boendet i hjärtat av Södermalm och det är bara tre minuters promenad till tunnelbanan. Värden var hjälpsam och snabb att svara.
M
Martin
ungefär ett år sedan
Boendet stämde överens med beskrivningen. Jag kan rekommendera det :) Boendet stämde överens med beskrivningen. Det är tillräckligt för fyra personer. Enkel incheckning. Resan in till stan tog 30–40 minuter. Bra parkering utanför huset.
Boendet stämde överens med beskrivningen. Jag kan rekommendera det :) Boendet stämde överens med beskrivningen. Det är tillräckligt för fyra personer. Enkel incheckning. Resan in till stan tog 30–40 minuter. Bra parkering utanför huset.
J
Jocelyn
ungefär ett år sedan
Fantastiskt läge i Gamla Stan. En kort promenad till restauranger, shopping, Nobeltorget och tunnelbanan som tar dig till alla delar av Stockholm. Lägenheten är ren, tyst uppe på översta våningen och var perfekt för vår vistelse. William var mycket snabb med att svara på frågor. Rekommenderas varmt!
Fantastiskt läge i Gamla Stan. En kort promenad till restauranger, shopping, Nobeltorget och tunnelbanan som tar dig till alla delar av Stockholm. Lägenheten är ren, tyst uppe på översta våningen och var perfekt för vår vistelse. William var mycket snabb med att svara på frågor. Rekommenderas varmt!
M
Murat
ungefär ett år sedan
Perfekt läge med många valmöjligheter i Södermalm och lätt att ta sig runt i staden med tunnelbanan på gångavstånd. Nycklarna via appen var lite förvirrande när man skulle stänga dörrarna, men det var inget större problem. Elias har fler lägenheter i samma område och de håller säkert samma höga standard.
Perfekt läge med många valmöjligheter i Södermalm och lätt att ta sig runt i staden med tunnelbanan på gångavstånd. Nycklarna via appen var lite förvirrande när man skulle stänga dörrarna, men det var inget större problem. Elias har fler lägenheter i samma område och de håller säkert samma höga standard.
V
Vanessa
ungefär ett år sedan
Perfect location! Felt safe and it was really convenient.
It is a building full of serviced apartments so be prepared that the room might be different from the picture.
It was clean and had everything I need. I would stay here again.
Perfect location! Felt safe and it was really convenient.
It is a building full of serviced apartments so be prepared that the room might be different from the picture.
It was clean and had everything I need. I would stay here again.