Vad gästerna säger
Agustina
ungefär ett år sedan
Vår vistelse började med ett litet missöde, då lägenheten inte var städad vid ankomsten. Vi fick leta efter ett annat boende för den första natten eftersom ingen lösning erbjöds, men vi fick en återbetalning för den natten samt möjlighet till en vänlig sen utcheckning. Nästa morgon var lägenheten ren och precis som på bilderna. Den ligger en tågresa från staden. Lägenheten är rymlig och välutrustad för den som gillar att laga mat. Sammantaget en bra upplevelse.
Vår vistelse började med ett litet missöde, då lägenheten inte var städad vid ankomsten. Vi fick leta efter ett annat boende för den första natten eftersom ingen lösning erbjöds, men vi fick en återbetalning för den natten samt möjlighet till en vänlig sen utcheckning. Nästa morgon var lägenheten ren och precis som på bilderna. Den ligger en tågresa från staden. Lägenheten är rymlig och välutrustad för den som gillar att laga mat. Sammantaget en bra upplevelse.
Tobias
ungefär ett år sedan
En underbart belägen liten lägenhet på en fridfull och vacker ö i Stockholm. Ön är ett normalt bostadsområde vilket bidrar med en trevligt lugn atmosfär. Det finns utmärkta kollektivtrafikförbindelser i staden samt fantastiska lokala restauranger och kaféer. Värden är en bra kommunikatör och både byggnaden och incheckningen var enkla att hantera. Ett litet förbättringsområde under vår vistelse var badrummet, som hade en märkbar lukt av avlopp som ibland spred sig till huvudsakliga utrymmet. Detta gjorde det mindre trivligt att borsta tänderna eller tvätta sig. Dessutom var några av hyllorna något dammiga och vi fann återkommande långa svarta hårstrån, vilket skulle kunna åtgärdas med lite extra städning. Sammantaget var det dock en mycket trevlig vistelse och lägenheten ger en mysig känsla.
En underbart belägen liten lägenhet på en fridfull och vacker ö i Stockholm. Ön är ett normalt bostadsområde vilket bidrar med en trevligt lugn atmosfär. Det finns utmärkta kollektivtrafikförbindelser i staden samt fantastiska lokala restauranger och kaféer. Värden är en bra kommunikatör och både byggnaden och incheckningen var enkla att hantera. Ett litet förbättringsområde under vår vistelse var badrummet, som hade en märkbar lukt av avlopp som ibland spred sig till huvudsakliga utrymmet. Detta gjorde det mindre trivligt att borsta tänderna eller tvätta sig. Dessutom var några av hyllorna något dammiga och vi fann återkommande långa svarta hårstrån, vilket skulle kunna åtgärdas med lite extra städning. Sammantaget var det dock en mycket trevlig vistelse och lägenheten ger en mysig känsla.
Marie
ungefär ett år sedan
Lägenheten är verkligen toppen!! Allt är rent och snyggt inrett! Läget är superbt! Min syster bor där och även hon blev begeistrad! Tunnelbanan ligger mycket nära och alla sevärdheter är lätta att nå! Stort rekommenderas!
Lägenheten är verkligen toppen!! Allt är rent och snyggt inrett! Läget är superbt! Min syster bor där och även hon blev begeistrad! Tunnelbanan ligger mycket nära och alla sevärdheter är lätta att nå! Stort rekommenderas!
U
Usha
ungefär ett år sedan
Hade en underbar vistelse! Stället var rent, bekvämt och precis som beskrivet. Värden var vänlig och lyhörd, och allt gick smidigt från incheckning till utcheckning. Det var en lugn och avkopplande upplevelse – skulle definitivt bo här igen.
Hade en underbar vistelse! Stället var rent, bekvämt och precis som beskrivet. Värden var vänlig och lyhörd, och allt gick smidigt från incheckning till utcheckning. Det var en lugn och avkopplande upplevelse – skulle definitivt bo här igen.