Vad gästerna säger
Antje
ungefär ett år sedan
Det är en mycket mysig lägenhet med balkong, där man direkt känner sig bekväm och som hemma. Köket är mycket välutrustat, så att du enkelt kan laga mat. Det tar knappt 10 minuter att promenera till tunnelbanestationen. En busshållplats ligger nästan precis utanför dörren. Med dessa kollektivtrafikalternativ är nästan hela Stockholm lätt att ta sig till. På tunnelbanestationen finns en liten butik där du kan handla mat. Vi saknade verkligen ingenting och skulle gärna komma tillbaka.
Det är en mycket mysig lägenhet med balkong, där man direkt känner sig bekväm och som hemma. Köket är mycket välutrustat, så att du enkelt kan laga mat. Det tar knappt 10 minuter att promenera till tunnelbanestationen. En busshållplats ligger nästan precis utanför dörren. Med dessa kollektivtrafikalternativ är nästan hela Stockholm lätt att ta sig till. På tunnelbanestationen finns en liten butik där du kan handla mat. Vi saknade verkligen ingenting och skulle gärna komma tillbaka.
Øystein
ungefär ett år sedan
Fin lägenhet med perfekt läge och gångavstånd till det mesta. Stor parkeringsplats precis utanför. Slalombackar och lift direkt utanför lägenheten. Värden var exemplariskt hjälpsam och svarade otroligt snabbt på frågor samt gav mycket användbar information.
Fin lägenhet med perfekt läge och gångavstånd till det mesta. Stor parkeringsplats precis utanför. Slalombackar och lift direkt utanför lägenheten. Värden var exemplariskt hjälpsam och svarade otroligt snabbt på frågor samt gav mycket användbar information.
Antonio
ungefär ett år sedan
Allt var superbt. Lägenheten var idealisk för oss (2 vuxna och två barn). Den är smakfullt inredd och mysig. Det finns en mataffär och några bra restauranger inom gångavståndFör att besöka Stockholms sevärdheter tog vi en taxi/Uber.
Allt var superbt. Lägenheten var idealisk för oss (2 vuxna och två barn). Den är smakfullt inredd och mysig. Det finns en mataffär och några bra restauranger inom gångavståndFör att besöka Stockholms sevärdheter tog vi en taxi/Uber.
Brita
ungefär ett år sedan
Vi hade läst kommentarer från tidigare boende och förstått att hyresvärden var en firma som svarade med hjälp av AI. Detta var lite nytt för oss på AirBnb. Men allt fungerade fint med incheckning och åtkomst till lägenheten. Det var lite oklart med parkeringen i garaget, kunde stått tydligare vilken parkering det faktiskt var, och i själva parkeringen var det ingen skyltning heller som antydde att man var på rätt plats. Lägenheten var fin, ganska liten, och det kan vara bra att veta att det inte finns någon dörr till det mindre sovrummet med våningssängar. Heltäckningsmatta gör att det känns svårt att hålla rent, och det var en del fläckar etc på väggar här och där. Badrummet var stort och rymligt.
Vi hade läst kommentarer från tidigare boende och förstått att hyresvärden var en firma som svarade med hjälp av AI. Detta var lite nytt för oss på AirBnb. Men allt fungerade fint med incheckning och åtkomst till lägenheten. Det var lite oklart med parkeringen i garaget, kunde stått tydligare vilken parkering det faktiskt var, och i själva parkeringen var det ingen skyltning heller som antydde att man var på rätt plats. Lägenheten var fin, ganska liten, och det kan vara bra att veta att det inte finns någon dörr till det mindre sovrummet med våningssängar. Heltäckningsmatta gör att det känns svårt att hålla rent, och det var en del fläckar etc på väggar här och där. Badrummet var stort och rymligt.