Vad gästerna säger
M
Milutinovic
ungefär ett år sedan
Skulle inte ändra något.Positivt: Lägenheten är fantastisk, vi rekommenderar den varmt. Den har allt du behöver. Den är varm och mysig, väldigt ren och läget är utmärkt. Personalen var så trevlig och det var väldigt enkelt att hitta platsen och checka in.
Skulle inte ändra något.Positivt: Lägenheten är fantastisk, vi rekommenderar den varmt. Den har allt du behöver. Den är varm och mysig, väldigt ren och läget är utmärkt. Personalen var så trevlig och det var väldigt enkelt att hitta platsen och checka in.
Didem
ungefär ett år sedan
Det var ett riktigt trevligt läge nära Gotegatan och många restauranger. Elias skickade detaljerade instruktioner både innan ankomst och efter. Platsen var ren, men den var mindre än väntat, särskilt badrummet, vilket gjorde duschningen lite besvärlig.
Det var ett riktigt trevligt läge nära Gotegatan och många restauranger. Elias skickade detaljerade instruktioner både innan ankomst och efter. Platsen var ren, men den var mindre än väntat, särskilt badrummet, vilket gjorde duschningen lite besvärlig.
Yair
ungefär ett år sedan
Lägenheten är mycket charmig och läget utmärkt. Det bör dock noteras att den är en äldre byggnad; det fanns en trasig kran, elen löstes ut vid två tillfällen och det var svårt att få tag på internet. Kommunikationen med värdarna är utmärkt, men det finns ett mycket strikt kontrakt som man måste skriva på – gästen kan få böter om denne inte hjälps åt med att diska. Jag föreslår att ni omprövar detta krav, eftersom det ger en onödig och obehaglig känsla. Dessutom känns det inte bra att ta extra betalt för incheckning, vare sig det sker tidigt eller sent. Vi är ju turister, och ibland anländer man lite tidigare eller senare än planerat, vilket inte är vårt fel. Om ni tar hotellpriser vore det önskvärt med en hotellstandard vad gäller service och stöd, istället för att debitera för varje liten detalj.
Lägenheten är mycket charmig och läget utmärkt. Det bör dock noteras att den är en äldre byggnad; det fanns en trasig kran, elen löstes ut vid två tillfällen och det var svårt att få tag på internet. Kommunikationen med värdarna är utmärkt, men det finns ett mycket strikt kontrakt som man måste skriva på – gästen kan få böter om denne inte hjälps åt med att diska. Jag föreslår att ni omprövar detta krav, eftersom det ger en onödig och obehaglig känsla. Dessutom känns det inte bra att ta extra betalt för incheckning, vare sig det sker tidigt eller sent. Vi är ju turister, och ibland anländer man lite tidigare eller senare än planerat, vilket inte är vårt fel. Om ni tar hotellpriser vore det önskvärt med en hotellstandard vad gäller service och stöd, istället för att debitera för varje liten detalj.
Anna
ungefär ett år sedan
Det låg i Stockholms bästa område och hade allt man kunde önska sig! Lägenheten var precis som på bilderna – och till och med bättre! Elias var otroligt vänlig och hjälpsam! Allt var fantastiskt!
Det låg i Stockholms bästa område och hade allt man kunde önska sig! Lägenheten var precis som på bilderna – och till och med bättre! Elias var otroligt vänlig och hjälpsam! Allt var fantastiskt!
Montse
ungefär ett år sedan
I ett livligt område och nära tunnelbana och buss. Mycket väl beläget. Allt är rent och värden svarar alltid (förmodligen AI, även om den snabba responsen ger en trygg känsla). Om det finns något att kritisera var det det bord som användes som matbord, vilket inte var ordentligt fastsatt vid stativerna och ständigt orsakade problem. Det fanns inte heller någon spegel med ett eluttag i närheten, vilket hade varit praktiskt för att torka håret med en hårtork, till exempel. Men i allmänhet var allt mycket bra.
I ett livligt område och nära tunnelbana och buss. Mycket väl beläget. Allt är rent och värden svarar alltid (förmodligen AI, även om den snabba responsen ger en trygg känsla). Om det finns något att kritisera var det det bord som användes som matbord, vilket inte var ordentligt fastsatt vid stativerna och ständigt orsakade problem. Det fanns inte heller någon spegel med ett eluttag i närheten, vilket hade varit praktiskt för att torka håret med en hårtork, till exempel. Men i allmänhet var allt mycket bra.