Vad gästerna säger
April
ungefär ett år sedan
Platsen var ren, säker, och kommunikationen samt instruktionerna var hjälpsamma. Den här Airbnben drivs av ett företag, inte av en privatperson – de automatiserade meddelandena var mycket tydliga och detaljerade. Men detta är inte en privat bostad. Det grundläggande finns där. Som kvinnlig resenär som reser ensam kan jag dock rekommendera denna plats för en manlig resenär. Jag kunde inte se mitt ansikte i badrumsspegeln (för högt upp) och hade ingen plats att göra mig i ordning – den enda spegeln fanns vid ingången. Det finns ett hallskåp men ingen byrå, så det är inte helt möjligt att packa upp sina saker. Sängen är mycket bekväm liksom soffan. Jag fick endast en handduk i full storlek och två handdukar för min 3-dagars vistelse (en extra handduk i full storlek hade varit trevligt). Ytterligare filtar finns i skåpet, men inget överdrag på den extra täcket. Utsikten är fantastisk. Hallen och trapporna är ganska bullriga (ta med öronproppar!). Det ligger relativt långt från centrum, men det är mycket lätt att ta sig hit med tåget. Sammantaget rekommenderar jag att stanna här!
Platsen var ren, säker, och kommunikationen samt instruktionerna var hjälpsamma. Den här Airbnben drivs av ett företag, inte av en privatperson – de automatiserade meddelandena var mycket tydliga och detaljerade. Men detta är inte en privat bostad. Det grundläggande finns där. Som kvinnlig resenär som reser ensam kan jag dock rekommendera denna plats för en manlig resenär. Jag kunde inte se mitt ansikte i badrumsspegeln (för högt upp) och hade ingen plats att göra mig i ordning – den enda spegeln fanns vid ingången. Det finns ett hallskåp men ingen byrå, så det är inte helt möjligt att packa upp sina saker. Sängen är mycket bekväm liksom soffan. Jag fick endast en handduk i full storlek och två handdukar för min 3-dagars vistelse (en extra handduk i full storlek hade varit trevligt). Ytterligare filtar finns i skåpet, men inget överdrag på den extra täcket. Utsikten är fantastisk. Hallen och trapporna är ganska bullriga (ta med öronproppar!). Det ligger relativt långt från centrum, men det är mycket lätt att ta sig hit med tåget. Sammantaget rekommenderar jag att stanna här!
Guylène
ungefär ett år sedan
Nybyggd lägenhet som är funktionell och bekväm i en modern bostadsrätt. Nära tunnelbanan och även lättillgänglig till stadens centrum för de som gillar att promenera. Våra värdar var lyhörda och snabba med att svara. Vi rekommenderar detta boende.
Nybyggd lägenhet som är funktionell och bekväm i en modern bostadsrätt. Nära tunnelbanan och även lättillgänglig till stadens centrum för de som gillar att promenera. Våra värdar var lyhörda och snabba med att svara. Vi rekommenderar detta boende.
Sarah
ungefär ett år sedan
Platsen var fantastisk, toaletten var liten enligt beskrivningen men ändå beboelig. Rummet var trevligt och vackert inrett, ett utmärkt boende.
Platsen var fantastisk, toaletten var liten enligt beskrivningen men ändå beboelig. Rummet var trevligt och vackert inrett, ett utmärkt boende.
C
Christopher
ungefär ett år sedan
Jag är inte ifrån Bangladesh, vet inte varför webbplatsen skrev så. Hur som helst, rummet var fantastiskt och uthyrningspersonalen var en fröjd att kommunicera med. Skulle gärna boka det igen om vi återvänder till Stockholm snart.
Jag är inte ifrån Bangladesh, vet inte varför webbplatsen skrev så. Hur som helst, rummet var fantastiskt och uthyrningspersonalen var en fröjd att kommunicera med. Skulle gärna boka det igen om vi återvänder till Stockholm snart.