Vad gästerna säger
Sander
ungefär ett år sedan
Trevlig vistelse. Det nödvändigaste fanns, men allt du behöver var där. Det såg ut som på bilderna, lite större än vad det egentligen var, särskilt badrummet som var mycket litet men ändå tillräckligt för en familj med tre. Fint duschrum. Köket var utrustat med kaffe och te, diskmedelstabletter fanns till hands och vi kunde hämta extra sängkläder. Fönstermörkringen kunde förbättras. Inredningen är sparsam, t.ex. saknas lampodilskydd.
Trevlig vistelse. Det nödvändigaste fanns, men allt du behöver var där. Det såg ut som på bilderna, lite större än vad det egentligen var, särskilt badrummet som var mycket litet men ändå tillräckligt för en familj med tre. Fint duschrum. Köket var utrustat med kaffe och te, diskmedelstabletter fanns till hands och vi kunde hämta extra sängkläder. Fönstermörkringen kunde förbättras. Inredningen är sparsam, t.ex. saknas lampodilskydd.
P
Perica
ungefär ett år sedan
Vacker plats!Positivt: En perfekt plats belägen i ett lugnt och tryggt område. Incheckningen var enkel tack vare koderna till dörren som värden gav oss. Lägenheten är vackert inredd, allt känns nytt och stilfullt, och eftersom vi resade med två barn hade vi inga problem med att sova varken i sängen eller på bäddsoffan... Lägenheten ligger bara några minuter från färjeterminalen, där du kan ta färjan till vackra Djurgården (perfekt för en endagsutflykt) eller till Nybroplan, varifrån du enkelt kan promenera till delar av Gamla Stan eller norrut... Dessutom finns det busshållplatser mycket nära lägenheten; du kan använda bussarna 53 och 55 för dina turer... Som vi fick veta ligger närmaste stormarknad (ICA Nära) bara 12-15 minuters promenad bort och är mycket välutrustad, så vi var väldigt nöjda. Värden var mycket hjälpsam med all information, så vi har inga anmärkningar!
Vacker plats!Positivt: En perfekt plats belägen i ett lugnt och tryggt område. Incheckningen var enkel tack vare koderna till dörren som värden gav oss. Lägenheten är vackert inredd, allt känns nytt och stilfullt, och eftersom vi resade med två barn hade vi inga problem med att sova varken i sängen eller på bäddsoffan... Lägenheten ligger bara några minuter från färjeterminalen, där du kan ta färjan till vackra Djurgården (perfekt för en endagsutflykt) eller till Nybroplan, varifrån du enkelt kan promenera till delar av Gamla Stan eller norrut... Dessutom finns det busshållplatser mycket nära lägenheten; du kan använda bussarna 53 och 55 för dina turer... Som vi fick veta ligger närmaste stormarknad (ICA Nära) bara 12-15 minuters promenad bort och är mycket välutrustad, så vi var väldigt nöjda. Värden var mycket hjälpsam med all information, så vi har inga anmärkningar!
Alessandro
ungefär ett år sedan
Boendet är precis som beskrivet, och det ligger dessutom centralt eftersom du tack vare kollektivtrafiken är superansluten till staden. Det enda som vi hade problem med var appen för att öppna dörrarna, den kändes inte särskilt intuitiv, men för alla frågor svarade värden och hjälpte inom 5 minuter. Slutligen är det alltid värden som tar hand om städningen och att ta ut soporna, vilket är ytterligare en positiv detalj.
Boendet är precis som beskrivet, och det ligger dessutom centralt eftersom du tack vare kollektivtrafiken är superansluten till staden. Det enda som vi hade problem med var appen för att öppna dörrarna, den kändes inte särskilt intuitiv, men för alla frågor svarade värden och hjälpte inom 5 minuter. Slutligen är det alltid värden som tar hand om städningen och att ta ut soporna, vilket är ytterligare en positiv detalj.
Tristan
ungefär ett år sedan
Rent och organiserat. Det drivs av ett Airbnb-företag med 100 enheter som sköter sina Airbnbs som en väloljad maskin. All information du någonsin kan behöva skickas via meddelanden, lägenheterna är supersrena och läget är jättefint – på Södermalm, bara en minut från kanalen och 10 minuter från Skanstull tunnelbana.
Rent och organiserat. Det drivs av ett Airbnb-företag med 100 enheter som sköter sina Airbnbs som en väloljad maskin. All information du någonsin kan behöva skickas via meddelanden, lägenheterna är supersrena och läget är jättefint – på Södermalm, bara en minut från kanalen och 10 minuter från Skanstull tunnelbana.