Vad gästerna säger
Joshua
ungefär ett år sedan
Platsen var fantastisk, men den automatiserade värdprocessen bakom denna AirBnB levde inte upp till mina förväntningar gällande kommunikationen och den personliga omtanke som en engagerad värd borde erbjuda.
Platsen var fantastisk, men den automatiserade värdprocessen bakom denna AirBnB levde inte upp till mina förväntningar gällande kommunikationen och den personliga omtanke som en engagerad värd borde erbjuda.
Evelina
ungefär ett år sedan
Bra men var inte beredd på att det skulle låta så mycketPositive: Ljud från byggarbetsplatsen var mycket högre än man tänkte sig men värre var arbetet som du gjorde på våningen ovanför
Bra men var inte beredd på att det skulle låta så mycketPositive: Ljud från byggarbetsplatsen var mycket högre än man tänkte sig men värre var arbetet som du gjorde på våningen ovanför
Anna Karin
ungefär ett år sedan
Mycket bra läge. Bra garage under huset. Lugnt område och lugnt i huset. Ski in ski out. Överlag ett jättebra boende men tyvärr lite slitet och ofräscht i korridorer, trapphus och hiss. Rädslan för att råka lösa ut det känsliga brandlarmet var olustigt då det innebär 5000 kr i böter.
Mycket bra läge. Bra garage under huset. Lugnt område och lugnt i huset. Ski in ski out. Överlag ett jättebra boende men tyvärr lite slitet och ofräscht i korridorer, trapphus och hiss. Rädslan för att råka lösa ut det känsliga brandlarmet var olustigt då det innebär 5000 kr i böter.
I
Izabella
ungefär ett år sedan
Jag hade en underbar tre veckors vistelse i denna fantastiska lägenhet!Den ligger på förmodligen den bästa gatan i Vasastan – bara en minuts promenad till tunnelbanan, stenkast från Lillebror (stadens bästa bageri) och omgiven av fantastiska restauranger med en härlig atmosfär.Lägenheten är ljus, ren och vackert inredd med den ikoniska svenska touchen.Rekommenderar varmt att bo här!
Jag hade en underbar tre veckors vistelse i denna fantastiska lägenhet!Den ligger på förmodligen den bästa gatan i Vasastan – bara en minuts promenad till tunnelbanan, stenkast från Lillebror (stadens bästa bageri) och omgiven av fantastiska restauranger med en härlig atmosfär.Lägenheten är ljus, ren och vackert inredd med den ikoniska svenska touchen.Rekommenderar varmt att bo här!
Andrei
ungefär ett år sedan
Mycket bra ställe att bo.Metrostationen är bara 5 minuter bort att gå till.Lägenheten är lugn och ljus.Kommunikationen med värden var smidig. Det enda som kunde förbättras var den stora mängden automatiska meddelanden med repetitiva instruktioner, husregler med mera (för övrigt är värden inte en privatperson, utan ett företag), samt att utcheckningstiden är klockan 10:00 med bara möjlighet att ändra med en avgift, trots att man redan betalat för en hel vecka, vilket kändes lite märkligt för mig.Sammanfattningsvis är det ett mycket bra boende som jag kan rekommendera.
Mycket bra ställe att bo.Metrostationen är bara 5 minuter bort att gå till.Lägenheten är lugn och ljus.Kommunikationen med värden var smidig. Det enda som kunde förbättras var den stora mängden automatiska meddelanden med repetitiva instruktioner, husregler med mera (för övrigt är värden inte en privatperson, utan ett företag), samt att utcheckningstiden är klockan 10:00 med bara möjlighet att ändra med en avgift, trots att man redan betalat för en hel vecka, vilket kändes lite märkligt för mig.Sammanfattningsvis är det ett mycket bra boende som jag kan rekommendera.