Vad gästerna säger
Annika
över ett år sedan
Vi hade en trevlig vistelse på detta ställe och lägenheten motsvarade beskrivningen. En extra fördel var att den var superren! Värden var vänlig och svarade snabbt. Området är lugnt, även om det inte finns så mycket att se eller göra. Det går en buss till centrum från en närliggande hållplats (100m). Men tyvärr fungerade inte allt helt smidigt: endast ett sovrum hade gjorts rent och vi var tre personer totalt. Det fanns inga extra lakan och handdukar i lägenheten och dessa blev inte levererade under dagen. Vi fick själva hämta de saknade sakerna från en annan våning (med hjälp av telefon), vilket lämnade oss lite missnöjda med vår vistelse.
Vi hade en trevlig vistelse på detta ställe och lägenheten motsvarade beskrivningen. En extra fördel var att den var superren! Värden var vänlig och svarade snabbt. Området är lugnt, även om det inte finns så mycket att se eller göra. Det går en buss till centrum från en närliggande hållplats (100m). Men tyvärr fungerade inte allt helt smidigt: endast ett sovrum hade gjorts rent och vi var tre personer totalt. Det fanns inga extra lakan och handdukar i lägenheten och dessa blev inte levererade under dagen. Vi fick själva hämta de saknade sakerna från en annan våning (med hjälp av telefon), vilket lämnade oss lite missnöjda med vår vistelse.
T
Tuulia
över ett år sedan
Överlag bra kvalitet för priset! Lätt att hitta och kan vara bekväm även för ett längre besökPositivt: Mycket trevlig och mysig lägenhet med vacker inredning. Allt var riktigt rent och bekvämt! Läget var bra med tunnelbane- och busshållplatser i närheten, och jag skulle definitivt rekommendera detta boende till någon som planerar att besöka evenemang på Globen eller 3 Arenan, vilka också låg nära till hands. Personalen gav oss tydliga instruktioner om hur vi skulle få tillträde till byggnaden, och de svarade snabbt på meddelanden kring andra frågor ocksåNegativt: Byggnaden var lite av en labyrint och det var ibland en utmaning att navigera, särskilt vid användning av trapporna. Eftersom byggnaden är under renovering ser utsidan lite rörig ut, men under vår vistelse störde det inte med ljud. Det fanns en svag lukt av avlopp inne i fastigheten, men jag tror att detta problem snart kommer att åtgärdas. Det kändes också lite osäkert att skicka in ett foto på mitt ID via en extern länk för att få tillgångskoderna innan incheckning.
Överlag bra kvalitet för priset! Lätt att hitta och kan vara bekväm även för ett längre besökPositivt: Mycket trevlig och mysig lägenhet med vacker inredning. Allt var riktigt rent och bekvämt! Läget var bra med tunnelbane- och busshållplatser i närheten, och jag skulle definitivt rekommendera detta boende till någon som planerar att besöka evenemang på Globen eller 3 Arenan, vilka också låg nära till hands. Personalen gav oss tydliga instruktioner om hur vi skulle få tillträde till byggnaden, och de svarade snabbt på meddelanden kring andra frågor ocksåNegativt: Byggnaden var lite av en labyrint och det var ibland en utmaning att navigera, särskilt vid användning av trapporna. Eftersom byggnaden är under renovering ser utsidan lite rörig ut, men under vår vistelse störde det inte med ljud. Det fanns en svag lukt av avlopp inne i fastigheten, men jag tror att detta problem snart kommer att åtgärdas. Det kändes också lite osäkert att skicka in ett foto på mitt ID via en extern länk för att få tillgångskoderna innan incheckning.
S
Sinem
över ett år sedan
Positivt: Läget var bra. Södermalm är ett trevligt område. Det var enkelt att ta sig till Gamla Stan med buss 57 eller 76 som har en närliggande hållplats till lägenheten. Dessutom finns en Coop-supermarket precis mittemot lägenheten.Negativt: Incheckningen var vid 16:00, vilket kändes ganska sent. Vi hade uppskattat hjälp med en tidig incheckning, särskilt eftersom vi var beredda att betala för expressstädning. Tyvärr fanns det ingen bagageförvaring, så vi fick bära med oss våra väskor hela dagen :(
Positivt: Läget var bra. Södermalm är ett trevligt område. Det var enkelt att ta sig till Gamla Stan med buss 57 eller 76 som har en närliggande hållplats till lägenheten. Dessutom finns en Coop-supermarket precis mittemot lägenheten.Negativt: Incheckningen var vid 16:00, vilket kändes ganska sent. Vi hade uppskattat hjälp med en tidig incheckning, särskilt eftersom vi var beredda att betala för expressstädning. Tyvärr fanns det ingen bagageförvaring, så vi fick bära med oss våra väskor hela dagen :(
Hans
över ett år sedan
Platsen ligger centralt i Stockholm, området är inom gångavstånd till tunnelbanan och många bra restauranger.Området var lugnt på kvällarna, med parkeringshus i närheten. Ett utmärkt boende och värden var mycket lyhörd.Jag skulle gärna vilja bo här igen.
Platsen ligger centralt i Stockholm, området är inom gångavstånd till tunnelbanan och många bra restauranger.Området var lugnt på kvällarna, med parkeringshus i närheten. Ett utmärkt boende och värden var mycket lyhörd.Jag skulle gärna vilja bo här igen.