Vad gästerna säger
Andreas
ungefär ett år sedan
Väldigt prisvärt boende! Det var lugnt, rent och gardinerna var mörkläggande! Bra restauranger och barer i närheten. Skrivbordet, soffan och köksbordet fungerade utmärkt för två personer som arbetar hemifrån👌
Väldigt prisvärt boende! Det var lugnt, rent och gardinerna var mörkläggande! Bra restauranger och barer i närheten. Skrivbordet, soffan och köksbordet fungerade utmärkt för två personer som arbetar hemifrån👌
Olivier
ungefär ett år sedan
Lägenheten är mycket lättillgänglig eftersom den ligger nära buss-, spårvagns-, tunnelbane- och pendeltågsstationen Sundbyberg. Observera att det finns en liten konsertsal i källaren precis under byggnaden, vilket kan medföra enstaka ljudstörningar vissa kvällar.
Lägenheten är mycket lättillgänglig eftersom den ligger nära buss-, spårvagns-, tunnelbane- och pendeltågsstationen Sundbyberg. Observera att det finns en liten konsertsal i källaren precis under byggnaden, vilket kan medföra enstaka ljudstörningar vissa kvällar.
E
Emilia
ungefär ett år sedan
Utmärkt vistelse i ett vackert område. Det enda att tänka på är att det är en takvåningslägenhet – räkna med många trappor. Men det är verkligen värt klättringen!
Utmärkt vistelse i ett vackert område. Det enda att tänka på är att det är en takvåningslägenhet – räkna med många trappor. Men det är verkligen värt klättringen!
N
Noriko
ungefär ett år sedan
Excellent! Keyless entry was good and the process was easy. There was a supermarket nearby, which was convenient. The kitchen was perfectly equipped and the linen was clean.
Excellent! Keyless entry was good and the process was easy. There was a supermarket nearby, which was convenient. The kitchen was perfectly equipped and the linen was clean.
Jonathan
ungefär ett år sedan
Jag hade en fantastisk vistelse hos Elias. Han var en mycket hjälpsam och kommunikativ värd. In- och utcheckning gick smidigt tack vare hans detaljerade instruktioner och foton. Hemmet är unikt och mysigt. Det var lätt att känna sig som hemma. Läget är pittoreskt och lugnt, men ändå mycket tillgängligt. Jag använde kollektivtrafiken utan problem. Jag promenerade till – och njöt verkligen av – det fantastiska museet som ligger precis tvärs över gatan. Jag rekommenderar denna dolda pärla till alla som ska till Göteborgsområdet. Jag vet att jag kommer bo här igen nästa gång om det är ledigt!
Jag hade en fantastisk vistelse hos Elias. Han var en mycket hjälpsam och kommunikativ värd. In- och utcheckning gick smidigt tack vare hans detaljerade instruktioner och foton. Hemmet är unikt och mysigt. Det var lätt att känna sig som hemma. Läget är pittoreskt och lugnt, men ändå mycket tillgängligt. Jag använde kollektivtrafiken utan problem. Jag promenerade till – och njöt verkligen av – det fantastiska museet som ligger precis tvärs över gatan. Jag rekommenderar denna dolda pärla till alla som ska till Göteborgsområdet. Jag vet att jag kommer bo här igen nästa gång om det är ledigt!
Debora
ungefär ett år sedan
Jag kan verkligen rekommendera den här lägenheten. Den kombinerar Gamla Stans charm med modern renovering. Bilar är inte tillåtna i Gamla Stan, så en Uber eller taxi släpper av dig i närheten. Det är bara ett par kvarter att gå till lägenheten. Den ligger en trappa upp utan hiss, så var beredd att bära din packning. Trots det älskade vi utrymmet. Den ligger nära allt Gamla Stan har att erbjuda – restauranger, butiker, sevärdheter, båtturer med mera. Lägenheten har en tvättmaskin angiven bland bekvämligheterna, men till vår förvåning är det en allt-i-ett-maskin som även torkar. Att kunna tvätta våra kläder var en riktig bonus. Olaf var en fantastisk värd och svarade snabbt. Vi skulle definitivt bo här igen och rekommendera stället till alla vi känner.
Jag kan verkligen rekommendera den här lägenheten. Den kombinerar Gamla Stans charm med modern renovering. Bilar är inte tillåtna i Gamla Stan, så en Uber eller taxi släpper av dig i närheten. Det är bara ett par kvarter att gå till lägenheten. Den ligger en trappa upp utan hiss, så var beredd att bära din packning. Trots det älskade vi utrymmet. Den ligger nära allt Gamla Stan har att erbjuda – restauranger, butiker, sevärdheter, båtturer med mera. Lägenheten har en tvättmaskin angiven bland bekvämligheterna, men till vår förvåning är det en allt-i-ett-maskin som även torkar. Att kunna tvätta våra kläder var en riktig bonus. Olaf var en fantastisk värd och svarade snabbt. Vi skulle definitivt bo här igen och rekommendera stället till alla vi känner.