Vad gästerna säger
E
Estela
ungefär ett år sedan
Lägenheten är väldigt bra och ren. Läget är också bra och ligger nära tunnelbanan. Lägenheten sköts av ett företag som är lyhört. Incheckningen var enkel och kontaktlös. Dock var instruktionerna för att stänga låset inte så tydliga som de kunde vara – du måste stänga dörren, låsa den i appen och sedan snurra den där mekanismen i dörren. Den enda negativa punkten var att badrumsnyckeln fastnade, vilket hände både mig och min vän under vår vistelse. Detta bör åtgärdas så snart som möjligt för att förhindra att liknande incidenter uppstår i framtiden.
Lägenheten är väldigt bra och ren. Läget är också bra och ligger nära tunnelbanan. Lägenheten sköts av ett företag som är lyhört. Incheckningen var enkel och kontaktlös. Dock var instruktionerna för att stänga låset inte så tydliga som de kunde vara – du måste stänga dörren, låsa den i appen och sedan snurra den där mekanismen i dörren. Den enda negativa punkten var att badrumsnyckeln fastnade, vilket hände både mig och min vän under vår vistelse. Detta bör åtgärdas så snart som möjligt för att förhindra att liknande incidenter uppstår i framtiden.
Sandra
ungefär ett år sedan
Lägenheten motsvarar beskrivningen, den är mycket välutrustad och väldigt ren. Läget är utmärkt för att utforska området, gångavstånd med ett mycket trevligt urval av restauranger, butiker och caféer i närheten. Jag rekommenderar den definitivt 👍🏻
Lägenheten motsvarar beskrivningen, den är mycket välutrustad och väldigt ren. Läget är utmärkt för att utforska området, gångavstånd med ett mycket trevligt urval av restauranger, butiker och caféer i närheten. Jag rekommenderar den definitivt 👍🏻
J
Julian
ungefär ett år sedan
Väldigt trevlig, liten lägenhet. Stort badrum, bekväma sängar, utmärkt läge. Litet kök (en induktionshäll), välutrustat. Buller på innergården (endast från sophämtningen) och tillfälligt, milda matlukt från den intilliggande restaurangen störde oss inte. Vi skulle gärna komma tillbaka när som helst och kände oss mycket bekväma.
Väldigt trevlig, liten lägenhet. Stort badrum, bekväma sängar, utmärkt läge. Litet kök (en induktionshäll), välutrustat. Buller på innergården (endast från sophämtningen) och tillfälligt, milda matlukt från den intilliggande restaurangen störde oss inte. Vi skulle gärna komma tillbaka när som helst och kände oss mycket bekväma.
Khemissi
ungefär ett år sedan
Andreas erbjuder ett boende som ligger nära kommunikationer samt restauranger och caféer. Det finns även stormarknader bara ett stenkast bort. Boendet är mycket rent och har allt som behövs för en trevlig vistelse. Andreas är aktiv och svarar på alla frågor på rekordtid. Jag rekommenderar varmt detta boende. Jag kommer tillbaka hit utan tvekan.
Andreas erbjuder ett boende som ligger nära kommunikationer samt restauranger och caféer. Det finns även stormarknader bara ett stenkast bort. Boendet är mycket rent och har allt som behövs för en trevlig vistelse. Andreas är aktiv och svarar på alla frågor på rekordtid. Jag rekommenderar varmt detta boende. Jag kommer tillbaka hit utan tvekan.