Vad gästerna säger
Stanislav
ungefär ett år sedan
Lägenheten är ganska stilfull och bekväm, belägen i ett fridfullt och lugnt område som dessutom har utmärkta kommunikationer till stadens centrum. Allt var utmärkt, och det pris vi betalade visade sig vara mycket för pengarna. Jag rekommenderar den.
Lägenheten är ganska stilfull och bekväm, belägen i ett fridfullt och lugnt område som dessutom har utmärkta kommunikationer till stadens centrum. Allt var utmärkt, och det pris vi betalade visade sig vara mycket för pengarna. Jag rekommenderar den.
Maiwenn
ungefär ett år sedan
Fantastiskt boende! Även om det bara tar några tunnelbane-stopp att nå Stockholms hypercentrum, är det ändå lättillgängligt och gör det möjligt att utforska staden under dagen. Området är mycket lugnt, boendet var rent och inrett med god smak. Det är väldigt fridfullt och vi sov utmärkt. Köket är litet men fullt tillräckligt för en kortare vistelse. Vår värd var oerhört hjälpsam och gav oss all nödvändig information. Vi rekommenderar verkligen detta boende.
Fantastiskt boende! Även om det bara tar några tunnelbane-stopp att nå Stockholms hypercentrum, är det ändå lättillgängligt och gör det möjligt att utforska staden under dagen. Området är mycket lugnt, boendet var rent och inrett med god smak. Det är väldigt fridfullt och vi sov utmärkt. Köket är litet men fullt tillräckligt för en kortare vistelse. Vår värd var oerhört hjälpsam och gav oss all nödvändig information. Vi rekommenderar verkligen detta boende.
Adrian
ungefär ett år sedan
En trevlig plats att stanna på, men tyvärr motsvarade inte rummet som erbjöds det som visas på bilderna. Det är tydligt att värden hyr ut fler rum, och tyvärr var inte det rum jag fick det som presenteras i den ursprungliga annonsen. Stället var rent, alla instruktioner var klara och det var bra tillgång till kollektivtrafik, men läget låg lite för långt ifrån Stockholms mest intressanta attraktioner.
En trevlig plats att stanna på, men tyvärr motsvarade inte rummet som erbjöds det som visas på bilderna. Det är tydligt att värden hyr ut fler rum, och tyvärr var inte det rum jag fick det som presenteras i den ursprungliga annonsen. Stället var rent, alla instruktioner var klara och det var bra tillgång till kollektivtrafik, men läget låg lite för långt ifrån Stockholms mest intressanta attraktioner.
Benjamin
ungefär ett år sedan
Super lägenhet på alla sätt. Utmärkt kollektivtrafikanslutning (tågstation 12 minuter, busshållplats 3 minuter till fots), med närhet till butik, restauranger med flera, och ändå beläget i ett lugnt, välskött bostadsområde. Beskrivningen var helt korrekt, vilket gör att vi utan tvekan ger fem stjärnor för läge, utrustning och renlighet... Vi fann dock att ett ganska detaljerat extra frågeformulär, som skulle fyllas i efter bokning tillsammans med ett passfoto och en selfie, var lite oväntat. Även den strikta informationen om en ljudnivåsensor i lägenheten kändes inte särskilt inbjudande. Dessutom fick vi strax innan ankomst veta att vi istället för fysiska nycklar behövde använda en app för att öppna dörren – appen ger inte tillträde före kl. 16. Vi hade uppskattat om detta framkommit tydligare redan vid bokningen, till exempel om hur hanteringen av dörrlåsande övervakas. Inledningsvis märkte vi en obehaglig lukt i badrummet, och även om hyresvärdens råd inte var till stor hjälp, fann vi en lösning efter några timmar.
Super lägenhet på alla sätt. Utmärkt kollektivtrafikanslutning (tågstation 12 minuter, busshållplats 3 minuter till fots), med närhet till butik, restauranger med flera, och ändå beläget i ett lugnt, välskött bostadsområde. Beskrivningen var helt korrekt, vilket gör att vi utan tvekan ger fem stjärnor för läge, utrustning och renlighet... Vi fann dock att ett ganska detaljerat extra frågeformulär, som skulle fyllas i efter bokning tillsammans med ett passfoto och en selfie, var lite oväntat. Även den strikta informationen om en ljudnivåsensor i lägenheten kändes inte särskilt inbjudande. Dessutom fick vi strax innan ankomst veta att vi istället för fysiska nycklar behövde använda en app för att öppna dörren – appen ger inte tillträde före kl. 16. Vi hade uppskattat om detta framkommit tydligare redan vid bokningen, till exempel om hur hanteringen av dörrlåsande övervakas. Inledningsvis märkte vi en obehaglig lukt i badrummet, och även om hyresvärdens råd inte var till stor hjälp, fann vi en lösning efter några timmar.