Vad gästerna säger
Diego
ungefär ett år sedan
Olofs ställe är en fantastisk plats att bo på. Varje rum var mycket ljust och rymligt. Platsen var mysig och tyst. Min partner och jag uppskattade verkligen denna härliga vistelse i Stockholm. Vi rekommenderar det definitivt!
Olofs ställe är en fantastisk plats att bo på. Varje rum var mycket ljust och rymligt. Platsen var mysig och tyst. Min partner och jag uppskattade verkligen denna härliga vistelse i Stockholm. Vi rekommenderar det definitivt!
Patrizia
ungefär ett år sedan
Lägenheten är underbar, funktionell med en vacker havsutsikt, mycket väl möblerad och utrustad, och den lilla terrassen är riktigt trevlig. Om jag återvänder till Stockholm kommer jag definitivt att försöka hyra denna lägenhet igen, särskilt eftersom den har utmärkta kommunikationsmöjligheter och snabbt når centrum.
Lägenheten är underbar, funktionell med en vacker havsutsikt, mycket väl möblerad och utrustad, och den lilla terrassen är riktigt trevlig. Om jag återvänder till Stockholm kommer jag definitivt att försöka hyra denna lägenhet igen, särskilt eftersom den har utmärkta kommunikationsmöjligheter och snabbt når centrum.
Elodie
ungefär ett år sedan
Boende nära bekvämligheter (restauranger, butiker) Tunnelbanan ligger 8 minuters promenad bort och tar dig snabbt till centrala Stockholm Det är även möjligt att nå boendet nära flygplatsen med Flygbussarna Boendet motsvarar beskrivningen och värden är lyhörd Vi rekommenderar det.
Boende nära bekvämligheter (restauranger, butiker) Tunnelbanan ligger 8 minuters promenad bort och tar dig snabbt till centrala Stockholm Det är även möjligt att nå boendet nära flygplatsen med Flygbussarna Boendet motsvarar beskrivningen och värden är lyhörd Vi rekommenderar det.
Camilla
ungefär ett år sedan
Mycket fint och trevligt boende med bra närhet till skidbackar och bra förbindelser. Enkel in och utcheckning. Ett stort plus var att det ingick sängkläder och städning. Vilket passade oss väldigt bra. Vi kommer gärna fler gånger.
Önskemål: Är att fylla på med fler glas på fot.
Mycket fint och trevligt boende med bra närhet till skidbackar och bra förbindelser. Enkel in och utcheckning. Ett stort plus var att det ingick sängkläder och städning. Vilket passade oss väldigt bra. Vi kommer gärna fler gånger.
Önskemål: Är att fylla på med fler glas på fot.
Johanna
ungefär ett år sedan
Vi hade verkligen njutit av vår vistelse här. Lägenheten var mycket ren, trivsam och modern. Köket var något mindre än väntat, så vi rekommenderar att man inte försöker laga avancerade rätter. Sammantaget var lägenheten välutrustad, även om det hade varit trevligt med några extra köksredskap. Tyvärr var badrumsdörrens handtag trasigt, vilket ibland gjorde att dörren inte gick att stänga helt. Kommunikationen med Elias var utmärkt – han svarade alltid direkt och gav tydliga instruktioner. In- och utcheckningen gick smidigt och flexibelt tack vare Bluetooth-dörrlåset. Lägenheten ligger på ett bra läge med tunnelbanestation, busshållplatser och stormarknader i närheten. Dessutom finns det fantastiska restauranger och butiker inom bekvämt gångavstånd. Sammantaget kände vi oss mycket bekväma och nöjda med vår vistelse.
Vi hade verkligen njutit av vår vistelse här. Lägenheten var mycket ren, trivsam och modern. Köket var något mindre än väntat, så vi rekommenderar att man inte försöker laga avancerade rätter. Sammantaget var lägenheten välutrustad, även om det hade varit trevligt med några extra köksredskap. Tyvärr var badrumsdörrens handtag trasigt, vilket ibland gjorde att dörren inte gick att stänga helt. Kommunikationen med Elias var utmärkt – han svarade alltid direkt och gav tydliga instruktioner. In- och utcheckningen gick smidigt och flexibelt tack vare Bluetooth-dörrlåset. Lägenheten ligger på ett bra läge med tunnelbanestation, busshållplatser och stormarknader i närheten. Dessutom finns det fantastiska restauranger och butiker inom bekvämt gångavstånd. Sammantaget kände vi oss mycket bekväma och nöjda med vår vistelse.