Vad gästerna säger
Fabiano
ungefär ett år sedan
Bra valuta för pengarna. Utrymmet ligger i ett bostadsområde utanför stadens centrum, men det finns en tunnelbanestation bara 5 minuters promenad bort, vilket underlättar pendlingen. Området har inte många attraktioner och det finns få alternativ när det gäller barer och restauranger. Det finns en stormarknad bredvid tunnelbanestationen som erbjuder grundläggande varor.
Bra valuta för pengarna. Utrymmet ligger i ett bostadsområde utanför stadens centrum, men det finns en tunnelbanestation bara 5 minuters promenad bort, vilket underlättar pendlingen. Området har inte många attraktioner och det finns få alternativ när det gäller barer och restauranger. Det finns en stormarknad bredvid tunnelbanestationen som erbjuder grundläggande varor.
Serguei
ungefär ett år sedan
Överlag bra värde för en weekend, men med några mindre brister:+ Plats: Gångavstånd till såväl staden som naturen. Observera att sluttningen är brant och att Bergbana-linbanan ibland kan vara opålitlig.+ Ski-in, ski-out: Under mitten av april var snöfallet otillräckligt för att utnyttja detta fullt ut, men vi kunde enkelt ta oss till en annan backe till fots.+ Studion låg på den fina sidan av byggnaden med utsikt över staden, sjön och bergen. Vi stördes inte av det nämnda byggnadsarbetet.- Sängen var inte helt bekväm då madrasserna var lite slitna och visade fläckar.- Ljudet från floden utanför var ibland störande, så vi behövde använda öronproppar även med stängda fönster.- Det digitala nyckelsystemet krävde att alla gäster registrerade sig, installerade en app och använde telefonen för att komma in, vilket vi upplevde som mindre smidigt.- Rökdetektorerna kändes överkänsliga. Istället för att gästerna skulle behöva hantera en oväntad avgift (500€) vore en anpassning av ventilationen eller känsligheten att önska.- En mikrovågsugn hade varit ett trevligt tillskott, och te-kannan kunde ha varit bättre rengjord.
Överlag bra värde för en weekend, men med några mindre brister:+ Plats: Gångavstånd till såväl staden som naturen. Observera att sluttningen är brant och att Bergbana-linbanan ibland kan vara opålitlig.+ Ski-in, ski-out: Under mitten av april var snöfallet otillräckligt för att utnyttja detta fullt ut, men vi kunde enkelt ta oss till en annan backe till fots.+ Studion låg på den fina sidan av byggnaden med utsikt över staden, sjön och bergen. Vi stördes inte av det nämnda byggnadsarbetet.- Sängen var inte helt bekväm då madrasserna var lite slitna och visade fläckar.- Ljudet från floden utanför var ibland störande, så vi behövde använda öronproppar även med stängda fönster.- Det digitala nyckelsystemet krävde att alla gäster registrerade sig, installerade en app och använde telefonen för att komma in, vilket vi upplevde som mindre smidigt.- Rökdetektorerna kändes överkänsliga. Istället för att gästerna skulle behöva hantera en oväntad avgift (500€) vore en anpassning av ventilationen eller känsligheten att önska.- En mikrovågsugn hade varit ett trevligt tillskott, och te-kannan kunde ha varit bättre rengjord.
Evann
ungefär ett år sedan
Fantastisk lägenhet, precis som beskrivet! Lägenheten är mycket ren och perfekt belägen! Olof är mycket professionell och responsiv, jag rekommenderar honom starkt!
Fantastisk lägenhet, precis som beskrivet! Lägenheten är mycket ren och perfekt belägen! Olof är mycket professionell och responsiv, jag rekommenderar honom starkt!
Umut
ungefär ett år sedan
Olofs ställe var helt perfekt för vår vistelse, han kommunicerade väldigt bra, var flexibel och hade tydliga instruktioner, tillsammans med en ren lägenhet belägen i ett mycket centralt område.
Olofs ställe var helt perfekt för vår vistelse, han kommunicerade väldigt bra, var flexibel och hade tydliga instruktioner, tillsammans med en ren lägenhet belägen i ett mycket centralt område.