Vad gästerna säger
Kay
ungefär ett år sedan
Vi tillbringade en långhelg som en fyrfamilj i Olofs enrumslägenhet. Vi njöt mycket av vistelsen. Lägenheten ligger på övervåningen och är inredd med omsorg. Man märker inte av omgivningen eftersom det är väldigt lugnt i huset. Vi har vid flera tillfällen ätit mycket gott på restauranger i närområdet. Anslutningen till flygplatsen är utmärkt (vi använde buss och Uber) och den närmsta tunnelbanestationen ligger bara fem minuter bort. Allt kändes mycket bra och vi skulle definitivt komma tillbaka. 10/10
Vi tillbringade en långhelg som en fyrfamilj i Olofs enrumslägenhet. Vi njöt mycket av vistelsen. Lägenheten ligger på övervåningen och är inredd med omsorg. Man märker inte av omgivningen eftersom det är väldigt lugnt i huset. Vi har vid flera tillfällen ätit mycket gott på restauranger i närområdet. Anslutningen till flygplatsen är utmärkt (vi använde buss och Uber) och den närmsta tunnelbanestationen ligger bara fem minuter bort. Allt kändes mycket bra och vi skulle definitivt komma tillbaka. 10/10
Laetitia
ungefär ett år sedan
Mycket funktionell lägenhet. Det är mycket lätt att ta sig runt till fots. Nära till fantastiska platser att springa på och otroliga parker för barnen! Vi kommer att återvända!! 🙂
Mycket funktionell lägenhet. Det är mycket lätt att ta sig runt till fots. Nära till fantastiska platser att springa på och otroliga parker för barnen! Vi kommer att återvända!! 🙂
Jana
ungefär ett år sedan
Fin lägenhet i ett lugnt område med perfekt tillgång till tunnelbanan, mataffärer och små företag. För 4 vuxna är utrymmet lite begränsat, men det räcker för ett par dagar. Ikea-stil.
Fin lägenhet i ett lugnt område med perfekt tillgång till tunnelbanan, mataffärer och små företag. För 4 vuxna är utrymmet lite begränsat, men det räcker för ett par dagar. Ikea-stil.
Rosemarie
ungefär ett år sedan
En supertrevlig vistelse i en lägenhet som passade perfekt för 4 vuxna. Nära all offentlig transport, massor av butiker och goda restauranger. Mycket enkelt att kommunicera med värden oavsett om svaren kom från Sverige eller Ecuador. Skulle boka detta ställe igen.
En supertrevlig vistelse i en lägenhet som passade perfekt för 4 vuxna. Nära all offentlig transport, massor av butiker och goda restauranger. Mycket enkelt att kommunicera med värden oavsett om svaren kom från Sverige eller Ecuador. Skulle boka detta ställe igen.
J
Johannes
ungefär ett år sedan
Super fin lägenhet mitt i Gamla stan. Sevärdheterna är snabbt att nå och huvudstationen ligger också i omedelbar närhet. Jag skulle rekommendera ett Uber från flygplatsen om man reser åtminstone två. Det finns gott om plats, det är rent och ser precis ut som på bilderna.
Super fin lägenhet mitt i Gamla stan. Sevärdheterna är snabbt att nå och huvudstationen ligger också i omedelbar närhet. Jag skulle rekommendera ett Uber från flygplatsen om man reser åtminstone två. Det finns gott om plats, det är rent och ser precis ut som på bilderna.