Vad gästerna säger
J
Jone
ungefär ett år sedan
Positivt: Enkel in- och utcheckning!Negativt: Parkeringen var lite besvärlig. Som tur var hittade vi en parkeringsplats för den första natten. Vi hade önskat att golven var lite bättre städade. Det hände att några gäster inte respekterade den tysta tiden efter kl. 22. Dessutom vore det bra om fjärrkontrollen kunde bytas ut, då den upplevs som långsam.
Positivt: Enkel in- och utcheckning!Negativt: Parkeringen var lite besvärlig. Som tur var hittade vi en parkeringsplats för den första natten. Vi hade önskat att golven var lite bättre städade. Det hände att några gäster inte respekterade den tysta tiden efter kl. 22. Dessutom vore det bra om fjärrkontrollen kunde bytas ut, då den upplevs som långsam.
R
Rong
ungefär ett år sedan
Hög kostnadseffektivitetPositivt: Rummet var väldigt rymligt, med en liten balkong, och sängen var mycket bekväm med en bra balans mellan mjukhet och fasthet. Kundtjänsten fungerade utan problem. Läget var mycket praktiskt med goda kommunikationer, och det fanns en mataffär precis tvärs över gatan. Priset var mycket fördelaktigt.Negativt: Byggnadens renoveringar orsakade en del störande buller, och även om WiFi-signalen kom, gick det inte att ansluta till nätverket. Efter att ha kontaktat kundtjänst löstes dock problemet.
Hög kostnadseffektivitetPositivt: Rummet var väldigt rymligt, med en liten balkong, och sängen var mycket bekväm med en bra balans mellan mjukhet och fasthet. Kundtjänsten fungerade utan problem. Läget var mycket praktiskt med goda kommunikationer, och det fanns en mataffär precis tvärs över gatan. Priset var mycket fördelaktigt.Negativt: Byggnadens renoveringar orsakade en del störande buller, och även om WiFi-signalen kom, gick det inte att ansluta till nätverket. Efter att ha kontaktat kundtjänst löstes dock problemet.
Stian
ungefär ett år sedan
Mycket fint rum med bra läge, dock med en del buller utanför efter 23:00. Det var väldigt praktiskt att kunna laga frukost i hybelköket som också hade ett kylskåp, vilket jag använde. Rent och prydligt överlag.
Mycket fint rum med bra läge, dock med en del buller utanför efter 23:00. Det var väldigt praktiskt att kunna laga frukost i hybelköket som också hade ett kylskåp, vilket jag använde. Rent och prydligt överlag.
M
Mats
ungefär ett år sedan
Jag och min son hade en grym vecka i Åre!Positive: Bekvämt och stilfullt boende med anor. Allt funkade problemfritt!Negative: Skulle behövas en bok/folder med alla instruktioner för wifi, förvarings koder, detaljerade länkar till parkeringstjänst. Allt löste sig till sist men det tog tid.
Jag och min son hade en grym vecka i Åre!Positive: Bekvämt och stilfullt boende med anor. Allt funkade problemfritt!Negative: Skulle behövas en bok/folder med alla instruktioner för wifi, förvarings koder, detaljerade länkar till parkeringstjänst. Allt löste sig till sist men det tog tid.