Vad gästerna säger
Robert
ungefär ett år sedan
Vi hade en underbar resa till Stockholm, vi bodde i den här lägenheten i 5 dagar/nätter. Läget är fantastiskt, bara fem minuters promenad från Kristinebergs tunnelbanestation. Lägenheten ligger på fjärde våningen, vilket ger en underbar utsikt över sjön men också ett litet träningspass med trapporna. Det finns en hiss, men den är liten – vi använde den dock aldrig.Lägenheten är minimalistisk och rymlig, med 2 sovrum, varav ett har en dubbelsäng (tvillingbäddar ihoptryckta) och våningssängar, och det andra rummet har en dubbelsäng.Det finns många fördelar med att bo här, med flera restauranger och butiker inom gångavstånd, närhet till sjön samt goda kommunikationer. Vi uppskattade verkligen vår vistelse, och även om det fanns några mindre nackdelar som nämnts i andra recensioner – en trasig brödrost och att golvet i duschens våtrum lätt blev blött – påverkade det inte vårt positiva intryck.Detta är den enda Airbnb vi har bott i där jag inte träffade värden personligen, vilket gjorde att det kändes mer som en affärstransaktion än att besöka ett hem. Trots det var det en mycket trevlig vistelse och jag skulle gärna bo här igen.
Vi hade en underbar resa till Stockholm, vi bodde i den här lägenheten i 5 dagar/nätter. Läget är fantastiskt, bara fem minuters promenad från Kristinebergs tunnelbanestation. Lägenheten ligger på fjärde våningen, vilket ger en underbar utsikt över sjön men också ett litet träningspass med trapporna. Det finns en hiss, men den är liten – vi använde den dock aldrig.Lägenheten är minimalistisk och rymlig, med 2 sovrum, varav ett har en dubbelsäng (tvillingbäddar ihoptryckta) och våningssängar, och det andra rummet har en dubbelsäng.Det finns många fördelar med att bo här, med flera restauranger och butiker inom gångavstånd, närhet till sjön samt goda kommunikationer. Vi uppskattade verkligen vår vistelse, och även om det fanns några mindre nackdelar som nämnts i andra recensioner – en trasig brödrost och att golvet i duschens våtrum lätt blev blött – påverkade det inte vårt positiva intryck.Detta är den enda Airbnb vi har bott i där jag inte träffade värden personligen, vilket gjorde att det kändes mer som en affärstransaktion än att besöka ett hem. Trots det var det en mycket trevlig vistelse och jag skulle gärna bo här igen.
O
Olivier
ungefär ett år sedan
Underbar vistelse i Stockholm, i Gamla Stan. Det är perfekt för att utforska staden. Lägenheten är trevlig, lättillgänglig med Parakey-systemet och ganska välutrustad.
Underbar vistelse i Stockholm, i Gamla Stan. Det är perfekt för att utforska staden. Lägenheten är trevlig, lättillgänglig med Parakey-systemet och ganska välutrustad.
Kendall
ungefär ett år sedan
Riktigt trevlig plats! Superbekvämt läge, jag kunde enkelt ta färjan in till stadens centrum varje dag. Området erbjuder inte mycket i form av aktiviteter, men det är väldigt lugnt och ger en avkopplande paus från stadens puls.
Riktigt trevlig plats! Superbekvämt läge, jag kunde enkelt ta färjan in till stadens centrum varje dag. Området erbjuder inte mycket i form av aktiviteter, men det är väldigt lugnt och ger en avkopplande paus från stadens puls.