Vad gästerna säger
W
Wang
ungefär ett år sedan
Positiv: Enkel men definitivt tillräcklig för en ensam resa! Mycket ren, kostnadseffektiv, och jag kan även se havsutsikten. Transporten är mycket bekväm, det finns en busshållplats precis intill, och du har också möjlighet att ta en vattenbuss/båt (du behöver gå ner för en lång trappa, men det är inte svårt) Tjugon till trettio minuter till stadens centrum, vilket jag anser vara en acceptabel restid!
Positiv: Enkel men definitivt tillräcklig för en ensam resa! Mycket ren, kostnadseffektiv, och jag kan även se havsutsikten. Transporten är mycket bekväm, det finns en busshållplats precis intill, och du har också möjlighet att ta en vattenbuss/båt (du behöver gå ner för en lång trappa, men det är inte svårt) Tjugon till trettio minuter till stadens centrum, vilket jag anser vara en acceptabel restid!
C
Christian
ungefär ett år sedan
Väl beläget, enkelt att ta sig överallt med kollektivtrafik, trevligt område, lugna bekväma rumPositiv: Väl beläget, enkelt att ta sig överallt med kollektivtrafik, trevligt område, lugnt och bekvämt rum med allt du behöver samt smidig nyckelfri åtkomst.Negativ: Jag uppskattade inte att värdarna uttryckte sig med en hotfull ton genom att meddela att ENDAST registrerade gäster får vistas i byggnaden. Jag förstår att det kan bero på försäkringsskäl, men jag anser att en lokal vän bör få besöka för en stund.
Väl beläget, enkelt att ta sig överallt med kollektivtrafik, trevligt område, lugna bekväma rumPositiv: Väl beläget, enkelt att ta sig överallt med kollektivtrafik, trevligt område, lugnt och bekvämt rum med allt du behöver samt smidig nyckelfri åtkomst.Negativ: Jag uppskattade inte att värdarna uttryckte sig med en hotfull ton genom att meddela att ENDAST registrerade gäster får vistas i byggnaden. Jag förstår att det kan bero på försäkringsskäl, men jag anser att en lokal vän bör få besöka för en stund.
Lucie
ungefär ett år sedan
Vår vistelse var trevlig! Lägenheten var mycket ren och väl möblerad. Tyvärr störde byggarbetsplatsen intill lite, och vi hade önskat att det fanns några grundläggande artiklar som olja, salt och peppar:) Sammanfattningsvis var vi ganska nöjda 🫎
Vår vistelse var trevlig! Lägenheten var mycket ren och väl möblerad. Tyvärr störde byggarbetsplatsen intill lite, och vi hade önskat att det fanns några grundläggande artiklar som olja, salt och peppar:) Sammanfattningsvis var vi ganska nöjda 🫎
Irakli
ungefär ett år sedan
Underbar lägenhet i utmärkt läge. Den ser ut precis som på bilderna och mörkläggningsgardinerna är riktigt trevliga att dra för på natten. Det finns många restauranger och butiker i närheten, och den ligger inom gångavstånd från Gamla Stan och andra vackra områden. Skulle definitivt boka igen.
Underbar lägenhet i utmärkt läge. Den ser ut precis som på bilderna och mörkläggningsgardinerna är riktigt trevliga att dra för på natten. Det finns många restauranger och butiker i närheten, och den ligger inom gångavstånd från Gamla Stan och andra vackra områden. Skulle definitivt boka igen.
Gentry
ungefär ett år sedan
Jag tyckte verkligen om det här stället! Extremt rent och jag kände mig som hemma. Jag uppskattade att kunna återvända hit varje kväll. Tågstationen och den lokala marknaden ligger inom promenadavstånd och det finns även några restauranger. Tack för boendet och jag hoppas att det finns kvar när jag återvänder!
Jag tyckte verkligen om det här stället! Extremt rent och jag kände mig som hemma. Jag uppskattade att kunna återvända hit varje kväll. Tågstationen och den lokala marknaden ligger inom promenadavstånd och det finns även några restauranger. Tack för boendet och jag hoppas att det finns kvar när jag återvänder!
J
Joaquin
ungefär ett år sedan
Lägenheten var mycket ren och överensstämmande med beskrivningen (det enda att notera var att köksmöblerna är något gamla och slitna). Sängkläderna samt rengöringen av badrummet och rummen var utmärkta, även enligt de höga krav som finns i Spanien. Den är belägen bara tre minuter från torget (med basala restauranger, bageri etc.) samt nära Bagarmossens tunnelbanestation, som tar dig till centrala Stockholm på cirka 15 minuter. Området är trevligt och lugnt. Värden gav tydliga instruktioner och svarade snabbt på alla frågor. Mycket rekommenderad.
Lägenheten var mycket ren och överensstämmande med beskrivningen (det enda att notera var att köksmöblerna är något gamla och slitna). Sängkläderna samt rengöringen av badrummet och rummen var utmärkta, även enligt de höga krav som finns i Spanien. Den är belägen bara tre minuter från torget (med basala restauranger, bageri etc.) samt nära Bagarmossens tunnelbanestation, som tar dig till centrala Stockholm på cirka 15 minuter. Området är trevligt och lugnt. Värden gav tydliga instruktioner och svarade snabbt på alla frågor. Mycket rekommenderad.
Kirill
ungefär ett år sedan
Bra läge — nära kajen, en härlig park, butiker och kaféer. En smidig 30-minuters resa till stadens centrum. Skulle definitivt bo här igen!
Bra läge — nära kajen, en härlig park, butiker och kaféer. En smidig 30-minuters resa till stadens centrum. Skulle definitivt bo här igen!