Vad gästerna säger
Emil
ungefär ett år sedan
Vi var ett kompisgäng på 7 personer som spenderade påskhelgen i Kims lägenhet. Det var överlag en väldigt trevlig upplevelse i en rymlig och modern lägenhet med kort promenadavstånd till VM:8an. Rekommenderas varmt!
Vi var ett kompisgäng på 7 personer som spenderade påskhelgen i Kims lägenhet. Det var överlag en väldigt trevlig upplevelse i en rymlig och modern lägenhet med kort promenadavstånd till VM:8an. Rekommenderas varmt!
Aila
ungefär ett år sedan
Till Hornstull var det jätte lätt att åka med tunnelbana från centrum och tunnelbana station ligger jätte nära lägenheten. Lungt och trevligt omgivning nära vatten. Lägenheten är just lagom bra för två personer🙏😁
Till Hornstull var det jätte lätt att åka med tunnelbana från centrum och tunnelbana station ligger jätte nära lägenheten. Lungt och trevligt omgivning nära vatten. Lägenheten är just lagom bra för två personer🙏😁
Katherine
ungefär ett år sedan
Fantastisk lägenhet i ett lugnt bostadsområde, nära tunnelbanestationer och många restauranger och butiker. En liten mataffär precis tvärs över gatan som har mjölk, snacks m.m. Det är en enkel 40 minuters promenad till Stockholms centrum. Elias var mycket hjälpsam med vår bokning och lägenheten var bekväm och välutrustad för våra behov. Vi hade en underbar vistelse och rekommenderar den definitivt!
Fantastisk lägenhet i ett lugnt bostadsområde, nära tunnelbanestationer och många restauranger och butiker. En liten mataffär precis tvärs över gatan som har mjölk, snacks m.m. Det är en enkel 40 minuters promenad till Stockholms centrum. Elias var mycket hjälpsam med vår bokning och lägenheten var bekväm och välutrustad för våra behov. Vi hade en underbar vistelse och rekommenderar den definitivt!
Zarina
ungefär ett år sedan
Lägenheten är belägen i ett lugnt bostadsområde, men mycket nära en busshållplats och tunnelbanestation vilket ger cirka 10-15 minuters restid till centrala Stockholm. Lägenheten var mycket ren och välutrustad, och vi uppskattade vår fyra natt långa vistelse. Vår upplevelse påverkades dock av kommunikationen med förvaltningsbolaget (vi hade inte kontakt med Fredrik utan med flera olika medarbetare). De bad oss att lämna vår information (namn, passuppgifter, foton) via en tredjepartswebbplats istället för genom Airbnb-plattformen. Vi förklarade att vi kände oss obekväma med detta och skickade därför informationen via plattformen. Trots detta insisterade de på att vi skulle använda tredjepartswebbplatsen för att få incheckningsdetaljer, vilket strider mot Airbnbs villkor. Först efter att vi meddelat dem att vi skulle kontakta Airbnb fick vi incheckningsuppgifterna. Trots att lägenheten var bra, väljer vi att inte boka här igen på grund av förvaltningsbolagets hantering.
Lägenheten är belägen i ett lugnt bostadsområde, men mycket nära en busshållplats och tunnelbanestation vilket ger cirka 10-15 minuters restid till centrala Stockholm. Lägenheten var mycket ren och välutrustad, och vi uppskattade vår fyra natt långa vistelse. Vår upplevelse påverkades dock av kommunikationen med förvaltningsbolaget (vi hade inte kontakt med Fredrik utan med flera olika medarbetare). De bad oss att lämna vår information (namn, passuppgifter, foton) via en tredjepartswebbplats istället för genom Airbnb-plattformen. Vi förklarade att vi kände oss obekväma med detta och skickade därför informationen via plattformen. Trots detta insisterade de på att vi skulle använda tredjepartswebbplatsen för att få incheckningsdetaljer, vilket strider mot Airbnbs villkor. Först efter att vi meddelat dem att vi skulle kontakta Airbnb fick vi incheckningsuppgifterna. Trots att lägenheten var bra, väljer vi att inte boka här igen på grund av förvaltningsbolagets hantering.