Vad gästerna säger
L
Lijia
ungefär ett år sedan
Fantastiskt läge. Mycket kort promenad till tunnelbanan, vilket är bekvämt och tar dig vart du än vill i Stockholm. Hissen i byggnaden är något utöver det vanliga – den är liten och riktigt gammaldags. Vi reste som en familj på fyra med ett bagage och en barnvagn, och vi behövde ta hissen två gånger för att få med allt och alla. Olofs boende var rent, ljust och hade alla bekvämligheter som behövs för en bekväm vistelse. Golvet knakade en del, men det påverkade inte våra barn (förmodligen eftersom de var helt utmattade efter dagens aktiviteter). Köket var försett med kaffe och peppar. Vi lagade inte mat under vår vistelse, men om det fanns några basvaror som olja och salt hade vi nog kunnat laga lite mat. Annars ett mycket trevligt område med ICA runt hörnet och riktigt bra matställen/bagerier i närheten.
Fantastiskt läge. Mycket kort promenad till tunnelbanan, vilket är bekvämt och tar dig vart du än vill i Stockholm. Hissen i byggnaden är något utöver det vanliga – den är liten och riktigt gammaldags. Vi reste som en familj på fyra med ett bagage och en barnvagn, och vi behövde ta hissen två gånger för att få med allt och alla. Olofs boende var rent, ljust och hade alla bekvämligheter som behövs för en bekväm vistelse. Golvet knakade en del, men det påverkade inte våra barn (förmodligen eftersom de var helt utmattade efter dagens aktiviteter). Köket var försett med kaffe och peppar. Vi lagade inte mat under vår vistelse, men om det fanns några basvaror som olja och salt hade vi nog kunnat laga lite mat. Annars ett mycket trevligt område med ICA runt hörnet och riktigt bra matställen/bagerier i närheten.
Stepa
ungefär ett år sedan
Mycket bra lägenhet på ett utmärkt läge, du är i centrum på 20 minuter. Tunnelbanestationen ligger precis utanför lägenheten, och det finns många stora matbutiker inom 5 minuters promenad. Elias är en mycket bra värd med goda rekommendationer. Jag rekommenderar detta ställe.
Mycket bra lägenhet på ett utmärkt läge, du är i centrum på 20 minuter. Tunnelbanestationen ligger precis utanför lägenheten, och det finns många stora matbutiker inom 5 minuters promenad. Elias är en mycket bra värd med goda rekommendationer. Jag rekommenderar detta ställe.
T
Tecson
ungefär ett år sedan
Alternativ för att få en nyckel att komma in och som skulle låta mig återvända ditPositivt: Mycket stilfullt, modernt och uniktDen praktfulla utsikten över vattnet och Stockholms solnedgång var lyxigt minnesvärdNegativt: Jag hade problem med kodlås till studion 40 procent av tidenJag upplevde det som opålitligt och var tvungen att kontakta fastighetens supportteam via meddelandefunktionen i Booking.com-appenJag kände mig stöttad och hjälpt av deras team - riktigt bra team!
Alternativ för att få en nyckel att komma in och som skulle låta mig återvända ditPositivt: Mycket stilfullt, modernt och uniktDen praktfulla utsikten över vattnet och Stockholms solnedgång var lyxigt minnesvärdNegativt: Jag hade problem med kodlås till studion 40 procent av tidenJag upplevde det som opålitligt och var tvungen att kontakta fastighetens supportteam via meddelandefunktionen i Booking.com-appenJag kände mig stöttad och hjälpt av deras team - riktigt bra team!