Vad gästerna säger
L
Louise
ungefär ett år sedan
Fin och ren lägenhet med promenadavstånd till centrala gator och fina områden. Det är också väldigt enkelt att ta sig runt med kollektivtrafik. Utmärkt kommunikation med värden. En liten nackdel var att köket hade ett begränsat utbud av köksredskap och verktyg, vilket gjorde matlagningen lite utmanande för en familj på fem. Om detta samt de knarrande dörrarna hade kunde åtgärdas, hade vi gett en femstjärnig recension.
Fin och ren lägenhet med promenadavstånd till centrala gator och fina områden. Det är också väldigt enkelt att ta sig runt med kollektivtrafik. Utmärkt kommunikation med värden. En liten nackdel var att köket hade ett begränsat utbud av köksredskap och verktyg, vilket gjorde matlagningen lite utmanande för en familj på fem. Om detta samt de knarrande dörrarna hade kunde åtgärdas, hade vi gett en femstjärnig recension.
A
Annika
ungefär ett år sedan
Positive: Gardiner satt ej fast med alla krokar. Ingen sop till sopskyffeln, Kylskåp kändes ostadigt. Bra läge med fin utsikt. Bokningen som först gick bra att göra på svenska men som sedan blev på engelska kändes svårare när det var många formulär som skulle svaras på och foton skulle tas, Detta borde göras enklare tycker vi.
Positive: Gardiner satt ej fast med alla krokar. Ingen sop till sopskyffeln, Kylskåp kändes ostadigt. Bra läge med fin utsikt. Bokningen som först gick bra att göra på svenska men som sedan blev på engelska kändes svårare när det var många formulär som skulle svaras på och foton skulle tas, Detta borde göras enklare tycker vi.
Carlos
ungefär ett år sedan
Mysigt ställe på ett charmigt torg. Det kunde inte ha varit mer charmigt, det var perfekt som taget ur en film. Jag kände att jag var i en dröm! Mycket lyhörd värd och ett fantastiskt ställe. Min favorit var köksutrymmet. Väldigt rymligt! Jag rekommenderar starkt!
Mysigt ställe på ett charmigt torg. Det kunde inte ha varit mer charmigt, det var perfekt som taget ur en film. Jag kände att jag var i en dröm! Mycket lyhörd värd och ett fantastiskt ställe. Min favorit var köksutrymmet. Väldigt rymligt! Jag rekommenderar starkt!
E
Elias
ungefär ett år sedan
Bra o fräscht boende. Nära till backen och smidig in och utcheckning. Dock var de mindre än på bilderna, att vara 3 pers blev lite trångt men 2 funkar utmärkt.
Bra o fräscht boende. Nära till backen och smidig in och utcheckning. Dock var de mindre än på bilderna, att vara 3 pers blev lite trångt men 2 funkar utmärkt.
Anna
ungefär ett år sedan
Elias lägenhet var rymlig och välplacerad i ett område med restauranger och uteliv. Det var ett litet minus att man inte kunde öppna fönstren i sovrummen, vilket gjorde det lite varmt. Dessutom var det något speciellt med att det fanns ljudmätning i lägenheten. Tack för oss :)Mvh Anna
Elias lägenhet var rymlig och välplacerad i ett område med restauranger och uteliv. Det var ett litet minus att man inte kunde öppna fönstren i sovrummen, vilket gjorde det lite varmt. Dessutom var det något speciellt med att det fanns ljudmätning i lägenheten. Tack för oss :)Mvh Anna
Jerome
ungefär ett år sedan
Boendet motsvarar beskrivningen från Andreas. Lägenheten är mycket ljus och väldigt bekväm. Andreas är mycket lyhörd för förfrågningar som skickas via meddelanden. Boendet ligger bra – affärer finns inom en 6-minuters promenad och tunnelbanan är 7 minuter bort. Stockholms innerstad nås på cirka 20 minuters tunnelbaneresa.
Boendet motsvarar beskrivningen från Andreas. Lägenheten är mycket ljus och väldigt bekväm. Andreas är mycket lyhörd för förfrågningar som skickas via meddelanden. Boendet ligger bra – affärer finns inom en 6-minuters promenad och tunnelbanan är 7 minuter bort. Stockholms innerstad nås på cirka 20 minuters tunnelbaneresa.
Kirsty
ungefär ett år sedan
Det här är vårt tredje besök på Tott och andra gången i de nyare lägenheterna, och vi kommer tillbaka igen. Den aktuella lägenheten hade rum utan fönster, men det var faktiskt fantastiskt eftersom det var helt mörkt – perfekt för en riktigt god natts sömn. Sängarna var bekväma och bastun är en fröjd efter en lång dag i skidspår, och utsikten över dalen från vardagsrummet är helt episk! Vi ses nästa år!
Det här är vårt tredje besök på Tott och andra gången i de nyare lägenheterna, och vi kommer tillbaka igen. Den aktuella lägenheten hade rum utan fönster, men det var faktiskt fantastiskt eftersom det var helt mörkt – perfekt för en riktigt god natts sömn. Sängarna var bekväma och bastun är en fröjd efter en lång dag i skidspår, och utsikten över dalen från vardagsrummet är helt episk! Vi ses nästa år!