Vad gästerna säger
Linn
ungefär ett år sedan
Riktigt mysig lägenhet en bit utanför stan med busshållplats bara ett stenkast bort! Inte ett ställe för dig som vill ha vänner på besök, men om man söker ett lugnt och tryggt boende är detta perfekt! 💚
Riktigt mysig lägenhet en bit utanför stan med busshållplats bara ett stenkast bort! Inte ett ställe för dig som vill ha vänner på besök, men om man söker ett lugnt och tryggt boende är detta perfekt! 💚
N
Niklas
ungefär ett år sedan
Lägenheten motsvarade mina förväntningar väl. Det fanns en trevlig separation mellan huvudsalen och köket, vilket jag önskade. Badrummet var litet, men det är att förvänta sig i en lägenhet i Stockholm. Det var en 10-minuters promenad både till tunnelbanan och till närbutiken.
Lägenheten motsvarade mina förväntningar väl. Det fanns en trevlig separation mellan huvudsalen och köket, vilket jag önskade. Badrummet var litet, men det är att förvänta sig i en lägenhet i Stockholm. Det var en 10-minuters promenad både till tunnelbanan och till närbutiken.
J
Jeerapat
ungefär ett år sedan
Pros: • Fantastiskt läge – Nära tunnelbanan, parken och livsmedelsbutiker (ICA, Coop). • Smidig incheckning – Ingen nyckelhämtning, följ bara instruktionerna. Elia är mycket hjälpsam om du behöver assistans. • Fullt utrustat kök – Perfekt för matlagning.Cons: • Uppvärmning – Kändes fortfarande kallt för någon van vid 30-40°C. Det fanns gott om ljus, men inga tändstickor. • Ingen tvättmaskin – Elia föreslog en tvättservice, men den är på svenska. Hittade en annan i närheten (Tvaettis AB, 5 minuters promenad).Overall, a great stay with minor inconveniences. Would recommend :)
Pros: • Fantastiskt läge – Nära tunnelbanan, parken och livsmedelsbutiker (ICA, Coop). • Smidig incheckning – Ingen nyckelhämtning, följ bara instruktionerna. Elia är mycket hjälpsam om du behöver assistans. • Fullt utrustat kök – Perfekt för matlagning.Cons: • Uppvärmning – Kändes fortfarande kallt för någon van vid 30-40°C. Det fanns gott om ljus, men inga tändstickor. • Ingen tvättmaskin – Elia föreslog en tvättservice, men den är på svenska. Hittade en annan i närheten (Tvaettis AB, 5 minuters promenad).Overall, a great stay with minor inconveniences. Would recommend :)
Ida
ungefär ett år sedan
Fint ställe. Otroligt bra kommunikation!Det enda var att vi trodde att det fanns TV där, vilket inte var fallet. Det stod visserligen i beskrivningen att det inte fanns TV, men vi hade inte läst noggrant eftersom bilderna visade att det fanns TV. Värden är väldigt lätt att ha kontakt med, och allt var superbt!
Fint ställe. Otroligt bra kommunikation!Det enda var att vi trodde att det fanns TV där, vilket inte var fallet. Det stod visserligen i beskrivningen att det inte fanns TV, men vi hade inte läst noggrant eftersom bilderna visade att det fanns TV. Värden är väldigt lätt att ha kontakt med, och allt var superbt!
J
Jon
ungefär ett år sedan
Underbar lägenhet, mycket ren och med en härlig karaktär! Vi har ett gym, bastu, ett stort kök med en fantastisk kaffemaskin, och sängarna är superbekväma också. Skulle boka här igen med 100%! Olof var verkligen utmärkt med kommunikationen och instruktionerna.
Underbar lägenhet, mycket ren och med en härlig karaktär! Vi har ett gym, bastu, ett stort kök med en fantastisk kaffemaskin, och sängarna är superbekväma också. Skulle boka här igen med 100%! Olof var verkligen utmärkt med kommunikationen och instruktionerna.