Vad gästerna säger
Annika
ungefär ett år sedan
Min vistelse i Elias Appartment i Stockholm var mycket trevlig. För en semester utan bil är läget utmärkt. När jag besöker Stockholm igen bokar jag gärna den.
Min vistelse i Elias Appartment i Stockholm var mycket trevlig. För en semester utan bil är läget utmärkt. När jag besöker Stockholm igen bokar jag gärna den.
Mattias
ungefär ett år sedan
Platsen ligger centralt med enkel tillgång till kollektivtrafik, även om den kändes ganska liten för två personer och såg mycket större ut på bilderna.
Platsen ligger centralt med enkel tillgång till kollektivtrafik, även om den kändes ganska liten för två personer och såg mycket större ut på bilderna.
G
Genevieve
ungefär ett år sedan
Platsen för Airbnb:et var perfekt. Det fanns mycket att göra i Gamla Stan & det var väldigt enkelt att ta sig till andra huvudområden som Södermalm & Norrmalm. Det var även smidigt att komma hit från busstationen. I närområdet fanns det också gott om möjligheter för shopping, matställen med mera. Airbnb:et var trevligt. Hissen fungerade inte, så vi var tvungna att gå i trappan med våra tunga väskor. Värden skickade tydliga instruktioner för incheckning och var snabbt med att svara på frågor eller hjälpa till med eventuella problem. Internet var oerhört långsamt i sovrummet vid vardagsrummet, men fungerade bra i övriga delar. Vi uppskattade att kaffemaskinen & tvättmaskinen fanns i lägenheten. Jag skulle definitivt bo här igen. Det var något livligt på natten och det bröds upp aktivitet på gatan på morgonen, så ta med öronproppar om du vill sova ostört.
Platsen för Airbnb:et var perfekt. Det fanns mycket att göra i Gamla Stan & det var väldigt enkelt att ta sig till andra huvudområden som Södermalm & Norrmalm. Det var även smidigt att komma hit från busstationen. I närområdet fanns det också gott om möjligheter för shopping, matställen med mera. Airbnb:et var trevligt. Hissen fungerade inte, så vi var tvungna att gå i trappan med våra tunga väskor. Värden skickade tydliga instruktioner för incheckning och var snabbt med att svara på frågor eller hjälpa till med eventuella problem. Internet var oerhört långsamt i sovrummet vid vardagsrummet, men fungerade bra i övriga delar. Vi uppskattade att kaffemaskinen & tvättmaskinen fanns i lägenheten. Jag skulle definitivt bo här igen. Det var något livligt på natten och det bröds upp aktivitet på gatan på morgonen, så ta med öronproppar om du vill sova ostört.
Tove
ungefär ett år sedan
Det är rent och snyggt och ligger bra. All information fungerar bra. Lampan i vardagsrummet fungerade inte. Vi rapporterade det, men inget hände. Kontakten är inte personlig, då detta väl är mer av ett företag men det fungerar bra! Lägenheten fin och ligger kanon!
Det är rent och snyggt och ligger bra. All information fungerar bra. Lampan i vardagsrummet fungerade inte. Vi rapporterade det, men inget hände. Kontakten är inte personlig, då detta väl är mer av ett företag men det fungerar bra! Lägenheten fin och ligger kanon!
Ferdinando
ungefär ett år sedan
Vår vistelse var överlag okej. Lägenheten låg nära Stockholm Messe, vilket var praktiskt då vi skulle besöka mässan, och den var lätt att hitta med trevliga utrymmen. Det fanns dock några små detaljer att notera. Vi märkte att städningen inte var helt väl genomförd; filtarna på bäddsoffan hade en del djurhår som vi själva fick ta bort, och köksredskapen var inte helt rena så vi var tvungna att diska dem innan användning. Vid ankomsten var hyresvärden ganska noggrann med att vi skulle följa ett flertal regler, något som kändes ovant och lite påträngande. Vi blev ombedda att lämna ut våra sociala mediekonton och informerades om att ljud över 75 dB skulle utlösa en ljudsignal, vilket gjorde att vi var extra försiktiga med att göra ljud – till exempel överskrider en 2 kW hårtork ofta 75 dB. Trots dessa utmaningar skulle vi rekommendera boendet för den som har affärer att sköta i närheten av mässan, eftersom priset var bra.
Vår vistelse var överlag okej. Lägenheten låg nära Stockholm Messe, vilket var praktiskt då vi skulle besöka mässan, och den var lätt att hitta med trevliga utrymmen. Det fanns dock några små detaljer att notera. Vi märkte att städningen inte var helt väl genomförd; filtarna på bäddsoffan hade en del djurhår som vi själva fick ta bort, och köksredskapen var inte helt rena så vi var tvungna att diska dem innan användning. Vid ankomsten var hyresvärden ganska noggrann med att vi skulle följa ett flertal regler, något som kändes ovant och lite påträngande. Vi blev ombedda att lämna ut våra sociala mediekonton och informerades om att ljud över 75 dB skulle utlösa en ljudsignal, vilket gjorde att vi var extra försiktiga med att göra ljud – till exempel överskrider en 2 kW hårtork ofta 75 dB. Trots dessa utmaningar skulle vi rekommendera boendet för den som har affärer att sköta i närheten av mässan, eftersom priset var bra.