Vad gästerna säger
M
Mike
ungefär ett år sedan
Fantastiskt ställe för fritidssemester, särskilt under vintern. Mycket praktiskt med skid-in/skid-out som gör att du kan komma ut på backen på bara några minuter från rummet.Rummet är perfekt beläget med en underbar utsikt över sjön och solnedgången. Åre centrum, med möjligheter till kvällsaktiviteter och shopping, ligger bara några minuter bort och hela boendet är fläckfritt med all nödvändig utrustning.
Fantastiskt ställe för fritidssemester, särskilt under vintern. Mycket praktiskt med skid-in/skid-out som gör att du kan komma ut på backen på bara några minuter från rummet.Rummet är perfekt beläget med en underbar utsikt över sjön och solnedgången. Åre centrum, med möjligheter till kvällsaktiviteter och shopping, ligger bara några minuter bort och hela boendet är fläckfritt med all nödvändig utrustning.
K
Karol
ungefär ett år sedan
Super vistelse, två nätterPositivt: Utmärkt förbindelse med stadens färja till ön, där det finns många attraktioner, samt en smidig anslutning till centrum. Fantastisk utsikt från rummet. Tystnad omkring.Negativt: Allt var utmärkt.
Super vistelse, två nätterPositivt: Utmärkt förbindelse med stadens färja till ön, där det finns många attraktioner, samt en smidig anslutning till centrum. Fantastisk utsikt från rummet. Tystnad omkring.Negativt: Allt var utmärkt.
K
Kelvin
ungefär ett år sedan
Underbar lägenhet, precis som beskriven, och ett utmärkt läge för oss; vi uppskattade verkligen vår vistelse här och hoppas kunna återvända snart.
Underbar lägenhet, precis som beskriven, och ett utmärkt läge för oss; vi uppskattade verkligen vår vistelse här och hoppas kunna återvända snart.
Elio
ungefär ett år sedan
Ett litet och mysigt boende i Stockholm, idealiskt för korta vistelser och för äventyrliga resenärer. Platsen är mycket bra, nära kollektivtrafiken och ett trevligt område att promenera i. Badrummet kan vara väldigt litet för vissa gäster, men åtminstone för mig var det inga problem. Jag skulle definitivt bo här igen, dessutom är det bland det bästa du hittar i Stockholm.
Ett litet och mysigt boende i Stockholm, idealiskt för korta vistelser och för äventyrliga resenärer. Platsen är mycket bra, nära kollektivtrafiken och ett trevligt område att promenera i. Badrummet kan vara väldigt litet för vissa gäster, men åtminstone för mig var det inga problem. Jag skulle definitivt bo här igen, dessutom är det bland det bästa du hittar i Stockholm.
I
Issa
ungefär ett år sedan
Positive: jag tycker att kontakta boende var svår och krånglig gick inte prata med telefonnummer jag hade fått på bdkräftelse och allt var på engelska.en sak som man var orolig om det händer något akut var skulle man vända sig tillexempel om man glömde mobilen som digital nyckel varpå. eller om man tappade bort mobilen.attfå kontakt med boend tog ett dygn att man fick svar.Negative: en reception med svens talande svara snabb på frågor
Positive: jag tycker att kontakta boende var svår och krånglig gick inte prata med telefonnummer jag hade fått på bdkräftelse och allt var på engelska.en sak som man var orolig om det händer något akut var skulle man vända sig tillexempel om man glömde mobilen som digital nyckel varpå. eller om man tappade bort mobilen.attfå kontakt med boend tog ett dygn att man fick svar.Negative: en reception med svens talande svara snabb på frågor
Варвара
ungefär ett år sedan
Jag var nöjd med valet av detta boende, mycket bekvämt läge, lugnt, och lägenheten har allt nödvändigt. Rekommenderar det och kommer definitivt att återvända.
Jag var nöjd med valet av detta boende, mycket bekvämt läge, lugnt, och lägenheten har allt nödvändigt. Rekommenderar det och kommer definitivt att återvända.