Vad gästerna säger
G
Gabriella
ungefär ett år sedan
Bra infoPositive: Bra information från boendet! Vi fick mycket information i booking appen om vad som gällde på boendet. Det var tydligt och en jättetrevlig lägenhet!
Bra infoPositive: Bra information från boendet! Vi fick mycket information i booking appen om vad som gällde på boendet. Det var tydligt och en jättetrevlig lägenhet!
Y
Yolanda
ungefär ett år sedan
Vacker lägenhet, bekväm och lugnPositive: Det ligger lite utanför centrum men det finns en buss 1 minut till fots och en tunnelbana (3 linjer) ca 8 minuter till fots.Rakt utanför finns ett stormarknad där du kan hitta allt du behöver. Jag skulle definitivt bo här igen!
Vacker lägenhet, bekväm och lugnPositive: Det ligger lite utanför centrum men det finns en buss 1 minut till fots och en tunnelbana (3 linjer) ca 8 minuter till fots.Rakt utanför finns ett stormarknad där du kan hitta allt du behöver. Jag skulle definitivt bo här igen!
Armando
ungefär ett år sedan
Exakt som beskrivet. Underbar plats med mycket att göra inom bekvämt gångavstånd. Parkeringen var lättillgänglig precis framför byggnaden. Kommunikationen under hela vistelsen var utmärkt. 12/10 rekommenderas starkt.
Exakt som beskrivet. Underbar plats med mycket att göra inom bekvämt gångavstånd. Parkeringen var lättillgänglig precis framför byggnaden. Kommunikationen under hela vistelsen var utmärkt. 12/10 rekommenderas starkt.
Jule
ungefär ett år sedan
Totalt sett är det ett MYCKET bra pris/värdeförhållande. Jag kan varmt rekommendera lägenheten.Fördelar: 1. Ren och prisvärd boende i ett studio-lägenhet. 2. Beläget utanför stadens centrum men med mycket goda kommunikationer. 3. Tydlig kommunikation, även om det kunde ha varit mer kortfattat. Nackdelar:1. Det finns ett litet köksområde som tyvärr saknar ugn, vilket innebar att vi inte kunde värma upp frukostbröd. Det vore bra om detta nämndes i beskrivningen så att man kan vara förberedd. 2. Man sover i en (bekväm) väggsäng bredvid köksområdet. Utifrån bilderna hade jag förväntat mig två små separata rum. Det vore hjälpsamt att nämna detta i beskrivningen eller bifoga en planritning. 3. Det krävdes att man fyllde i en enkät med personliga frågor om vistelsen. Enligt min mening är detta onödigt, eftersom det tar tid och AirBnB redan kräver användarverifiering.
Totalt sett är det ett MYCKET bra pris/värdeförhållande. Jag kan varmt rekommendera lägenheten.Fördelar: 1. Ren och prisvärd boende i ett studio-lägenhet. 2. Beläget utanför stadens centrum men med mycket goda kommunikationer. 3. Tydlig kommunikation, även om det kunde ha varit mer kortfattat. Nackdelar:1. Det finns ett litet köksområde som tyvärr saknar ugn, vilket innebar att vi inte kunde värma upp frukostbröd. Det vore bra om detta nämndes i beskrivningen så att man kan vara förberedd. 2. Man sover i en (bekväm) väggsäng bredvid köksområdet. Utifrån bilderna hade jag förväntat mig två små separata rum. Det vore hjälpsamt att nämna detta i beskrivningen eller bifoga en planritning. 3. Det krävdes att man fyllde i en enkät med personliga frågor om vistelsen. Enligt min mening är detta onödigt, eftersom det tar tid och AirBnB redan kräver användarverifiering.