Vad gästerna säger
Samantha
ungefär ett år sedan
Vi älskade vår vistelse här under vår tid i Stockholm. Lägenheten är ren och ligger utmärkt. Det finns många ställen att äta och handla på inom gångavstånd, och den ligger dessutom nära tunnelbanan för enkel åtkomst att ta sig runt. Vi använde den utdragbara soffan i vardagsrummet, och den var mycket bekväm. Jag rekommenderar starkt att bo här!
Vi älskade vår vistelse här under vår tid i Stockholm. Lägenheten är ren och ligger utmärkt. Det finns många ställen att äta och handla på inom gångavstånd, och den ligger dessutom nära tunnelbanan för enkel åtkomst att ta sig runt. Vi använde den utdragbara soffan i vardagsrummet, och den var mycket bekväm. Jag rekommenderar starkt att bo här!
Tetiana
ungefär ett år sedan
Lägenheten är mycket rymlig och ljus, med högt i tak och många lampor som skapar en mysig atmosfär. Den har allt du behöver för en trevlig vistelse för två personer eller två par. Det var lite kallt i lägenheten, men vi kunde använda elvärmaren, så det var okej. Köket är fullt utrustat, till och med med en brödrost och en kaffebryggare. Du kan läsa i kommentarerna att golvet knarrar och badrummet är lite daterat, men ärligt talat påverkade det oss inte alls. Vi hade ett problem med att låsa lägenheten och kunde inte snabbt komma i kontakt med värden, så jag rekommenderar att du direkt tar reda på hur du låser den utifrån så att det inte blir en överraskning när du ska gå.
Lägenheten är mycket rymlig och ljus, med högt i tak och många lampor som skapar en mysig atmosfär. Den har allt du behöver för en trevlig vistelse för två personer eller två par. Det var lite kallt i lägenheten, men vi kunde använda elvärmaren, så det var okej. Köket är fullt utrustat, till och med med en brödrost och en kaffebryggare. Du kan läsa i kommentarerna att golvet knarrar och badrummet är lite daterat, men ärligt talat påverkade det oss inte alls. Vi hade ett problem med att låsa lägenheten och kunde inte snabbt komma i kontakt med värden, så jag rekommenderar att du direkt tar reda på hur du låser den utifrån så att det inte blir en överraskning när du ska gå.
Helena
ungefär ett år sedan
Hela vistelsen var fantastisk. Ankomsten med appen var enkel och om man hade problem fick man snabbt svar med hjälpsamma videorLägenheten var väl belägen och inom bekvämt avstånd från centrum. Den var dessutom fullt utrustad med kaffe, te samt duschgel och schampoDet enda att nämna är att grannarna på övervåningen under helgen var ganska högljudda och kunde visa mer hänsyn till de lugna timmarna.
Hela vistelsen var fantastisk. Ankomsten med appen var enkel och om man hade problem fick man snabbt svar med hjälpsamma videorLägenheten var väl belägen och inom bekvämt avstånd från centrum. Den var dessutom fullt utrustad med kaffe, te samt duschgel och schampoDet enda att nämna är att grannarna på övervåningen under helgen var ganska högljudda och kunde visa mer hänsyn till de lugna timmarna.