Vad gästerna säger
Emma
ungefär ett år sedan
Mycket fin lägenhet med god läge och bra faciliteter. Det är ganska stökigt från grannarna, men med ett par öronproppar gick det bra. Annars är det en väldigt lugn plats. Det var inte tydligt för mig innan bokningen att lägenheten hyrs ut av ett företag. Det var helt okej ändå, men det gjorde kommunikationen lite annorlunda jämfört med att hyra privat. Nyckeln hanteras via en egen app, vilket fungerade bra, men vi fick ingen varning om att nyckeln skulle upphöra exakt vid utcheckning, så håll detta i åtanke. Sammanfattningsvis – en fin lägenhet och okej kommunikation. Det finns utrymme för förbättring när det gäller nyckellösningen, annars verkligen bra.
Mycket fin lägenhet med god läge och bra faciliteter. Det är ganska stökigt från grannarna, men med ett par öronproppar gick det bra. Annars är det en väldigt lugn plats. Det var inte tydligt för mig innan bokningen att lägenheten hyrs ut av ett företag. Det var helt okej ändå, men det gjorde kommunikationen lite annorlunda jämfört med att hyra privat. Nyckeln hanteras via en egen app, vilket fungerade bra, men vi fick ingen varning om att nyckeln skulle upphöra exakt vid utcheckning, så håll detta i åtanke. Sammanfattningsvis – en fin lägenhet och okej kommunikation. Det finns utrymme för förbättring när det gäller nyckellösningen, annars verkligen bra.
Jones
ungefär ett år sedan
Lägenheten är belägen i ett lugnt område längs en motorväg, men man hör ingen trafikbuller. Bestick och utrustning motsvarar beskrivningen, dock saknas en diskmaskin vilket vi upplevde som en liten nackdel. Det ursprungliga lösenordet för att öppna lägenhetens dörr fungerade inte, men värdens snabba respons löste situationen. Det var dessutom inte helt enkelt att fälla ut sängen från väggen och vi föredrog att slippa öppna/stänga sängen varje dag, så vi lämnade den ute och använde inte soffan. Värden gav mycket information om lägenheten, inklusive wifi-lösenord, men transportinformationen räckte endast till resan från flygplatsen till stadens centrum och inte ända till lägenheten. Förväntade han sig att vi alla skulle använda Google Maps för att hitta hit? 😅
Lägenheten är belägen i ett lugnt område längs en motorväg, men man hör ingen trafikbuller. Bestick och utrustning motsvarar beskrivningen, dock saknas en diskmaskin vilket vi upplevde som en liten nackdel. Det ursprungliga lösenordet för att öppna lägenhetens dörr fungerade inte, men värdens snabba respons löste situationen. Det var dessutom inte helt enkelt att fälla ut sängen från väggen och vi föredrog att slippa öppna/stänga sängen varje dag, så vi lämnade den ute och använde inte soffan. Värden gav mycket information om lägenheten, inklusive wifi-lösenord, men transportinformationen räckte endast till resan från flygplatsen till stadens centrum och inte ända till lägenheten. Förväntade han sig att vi alla skulle använda Google Maps för att hitta hit? 😅
Renata
ungefär ett år sedan
Vackert ställe. Mycket rent och ordnat. Området är lugnt och har goda förbindelser med kollektivtrafik. Jag uppskattade verkligen min vistelse!
Vackert ställe. Mycket rent och ordnat. Området är lugnt och har goda förbindelser med kollektivtrafik. Jag uppskattade verkligen min vistelse!
I
Izabella
ungefär ett år sedan
Toppen om man kommer i Stockholm med bil. Bra parkering och tar bara 20 minuter från centrum med bil. Det finns en coop gångavstånd. Lägenheten var liten men det var fullt utrustat.
Toppen om man kommer i Stockholm med bil. Bra parkering och tar bara 20 minuter från centrum med bil. Det finns en coop gångavstånd. Lägenheten var liten men det var fullt utrustat.
Martin
ungefär ett år sedan
Jag bodde i lägenheten några dagar i rad medan jag arbetade i Stockholm. Den är väldigt bra belägen och nära till mycket. Men den ligger också precis intill järnvägsstationen vilket innebär en del buller. Men det var okej. Lägenheten var ren och hade mycket bra instruktioner för allt. En mycket bra vistelse!
Jag bodde i lägenheten några dagar i rad medan jag arbetade i Stockholm. Den är väldigt bra belägen och nära till mycket. Men den ligger också precis intill järnvägsstationen vilket innebär en del buller. Men det var okej. Lägenheten var ren och hade mycket bra instruktioner för allt. En mycket bra vistelse!