Vad gästerna säger
Sofie
ungefär ett år sedan
Fin & smakfullt inredd lägenhet med stort utbud av restauranger, mataffärer, caféer & annat.Passade perfekt för en familj på 4 personer.Super skön säng & även bäddsoffan.Saknade dock kaffekapslar till nespressomaskinen. Kaffe utlovades i beskrivningen.Köpte kapslar, men maskiner bryggde inte varmt. Hade varit enklare med en vanlig kaffebryggare.Hade också önskat mer mörkläggande för fönstren. Rullgardinen i sovrummet täckte inte hela fönstret så blev väldigt ljust på morgonen. Persiennerna i vardagsrummen kunde endast vinklas delvis, då flera var trasig.I det stora hela, en fin lägenhet i ett perfekt läge. Men mycket ljud både från trapphus & gatan utanför från gatan.Badrummet inte topp.
Fin & smakfullt inredd lägenhet med stort utbud av restauranger, mataffärer, caféer & annat.Passade perfekt för en familj på 4 personer.Super skön säng & även bäddsoffan.Saknade dock kaffekapslar till nespressomaskinen. Kaffe utlovades i beskrivningen.Köpte kapslar, men maskiner bryggde inte varmt. Hade varit enklare med en vanlig kaffebryggare.Hade också önskat mer mörkläggande för fönstren. Rullgardinen i sovrummet täckte inte hela fönstret så blev väldigt ljust på morgonen. Persiennerna i vardagsrummen kunde endast vinklas delvis, då flera var trasig.I det stora hela, en fin lägenhet i ett perfekt läge. Men mycket ljud både från trapphus & gatan utanför från gatan.Badrummet inte topp.
Janne
ungefär ett år sedan
Passande boende för oss fyra. Ett av sovrummen är litet medan de andra rummen och badrummet är rymligaVårt huvudsakliga syfte med resan var konserten på 3Arena, och intill ligger även Globen. Lägenheten ligger omkring 30 minuters promenad från dessa, även om vi tog en taxi för 210 kr. Fotografiska museet ligger även det inom promenadavstånd.Lägenheten ligger i ett gammalt servicehus som just nu får en rejäl renovering. Det kan förekomma lite byggbuller, men vi var medvetna om detta när vi bokade.Köket ser ut att vara från 1980-talet enligt bilderna. Det finns en diskmaskin men ingen mikrovågsugn, annars är utrustningen bra. Coop:s livsmedelsbutik ligger i byggnaden mitt emot.Utcheckning sker klockan 10:00, vilket är bra att notera.
Passande boende för oss fyra. Ett av sovrummen är litet medan de andra rummen och badrummet är rymligaVårt huvudsakliga syfte med resan var konserten på 3Arena, och intill ligger även Globen. Lägenheten ligger omkring 30 minuters promenad från dessa, även om vi tog en taxi för 210 kr. Fotografiska museet ligger även det inom promenadavstånd.Lägenheten ligger i ett gammalt servicehus som just nu får en rejäl renovering. Det kan förekomma lite byggbuller, men vi var medvetna om detta när vi bokade.Köket ser ut att vara från 1980-talet enligt bilderna. Det finns en diskmaskin men ingen mikrovågsugn, annars är utrustningen bra. Coop:s livsmedelsbutik ligger i byggnaden mitt emot.Utcheckning sker klockan 10:00, vilket är bra att notera.
J
Janna
ungefär ett år sedan
Liten fin lägenhet i vackert läge – för våra behov var den perfekt och vi sov mycket bra trots att den ligger vid en gata. Professionell/standardiserad, men alltid trevlig kommunikation med hjälpsamma tips.
Liten fin lägenhet i vackert läge – för våra behov var den perfekt och vi sov mycket bra trots att den ligger vid en gata. Professionell/standardiserad, men alltid trevlig kommunikation med hjälpsamma tips.
Gilda
ungefär ett år sedan
Vi hade en fantastisk vistelse på Andreas lägenhet! Läget var perfekt, bara en kort resa till centrum och endast 30 minuter från universitetet. Allt vi behövde fanns inom bekvämt gångavstånd, inklusive stormarknader och restauranger, vilket gjorde vår vistelse ännu mer smidig.Lägenheten var precis som beskriven: ren, bekväm och väl underhållen.
Vi hade en fantastisk vistelse på Andreas lägenhet! Läget var perfekt, bara en kort resa till centrum och endast 30 minuter från universitetet. Allt vi behövde fanns inom bekvämt gångavstånd, inklusive stormarknader och restauranger, vilket gjorde vår vistelse ännu mer smidig.Lägenheten var precis som beskriven: ren, bekväm och väl underhållen.