Vad gästerna säger
C
Caroline
över ett år sedan
Centralt, rent, nära mataffär. Otydlig information.Positive: CentraltNegative: Dålig information, fel gatuadress, irrade runt i kvarteret en stund tills en boende i området talade om att hon visste vart lägenhetshotellet var beläget, och att uppgiven gatuadress(utan nummer) var felaktig, pekade ut byggnaden för oss, ingen skylt på byggnaden som avslöjar lägenhetshotellets existens. Fick kod till entredörr med endast siffror men skulle även trycka bokstäver, mycket oklart. Ingen tv eller micro i lägenheten vilket kan tyckas konstigt. Flertalet meddelanden som skulle besvaras innan vistelsen.
Centralt, rent, nära mataffär. Otydlig information.Positive: CentraltNegative: Dålig information, fel gatuadress, irrade runt i kvarteret en stund tills en boende i området talade om att hon visste vart lägenhetshotellet var beläget, och att uppgiven gatuadress(utan nummer) var felaktig, pekade ut byggnaden för oss, ingen skylt på byggnaden som avslöjar lägenhetshotellets existens. Fick kod till entredörr med endast siffror men skulle även trycka bokstäver, mycket oklart. Ingen tv eller micro i lägenheten vilket kan tyckas konstigt. Flertalet meddelanden som skulle besvaras innan vistelsen.
A
Alexandra
över ett år sedan
Positive: Rent, fräscht och smakfullt inrett i all sin enkelhet. Läget på Söder är perfekt, särskilt om man ska på konsert eller dylikt i nån av arenorna vid Globen. Prisvärt. Sköna sängar. Bra att ha en lägenhet med kyl och möjlighet till enkel matlagning om man vill.Negative: Mycket instruktioner i mail inför och under vistelsen att ha koll på. Något missvisande instruktioner till entrén gjorde att vi hade svårt att komma in först (Saknades bokstäver i koden till porten som stod inledningsvis i mailet. Längre nerb nu i mailet framgick rätt kod).
Positive: Rent, fräscht och smakfullt inrett i all sin enkelhet. Läget på Söder är perfekt, särskilt om man ska på konsert eller dylikt i nån av arenorna vid Globen. Prisvärt. Sköna sängar. Bra att ha en lägenhet med kyl och möjlighet till enkel matlagning om man vill.Negative: Mycket instruktioner i mail inför och under vistelsen att ha koll på. Något missvisande instruktioner till entrén gjorde att vi hade svårt att komma in först (Saknades bokstäver i koden till porten som stod inledningsvis i mailet. Längre nerb nu i mailet framgick rätt kod).
A
Alessio
över ett år sedan
erfarenheten var utomordentligPositivt: inredningen, renligheten, ett mycket strategiskt läge med busshållplats samt en mataffär precis under huset.Nästan allt var perfekt, skulle jag säga!!Negativt: tyvärr inföll den vecka vi bokade under en period med kontinuerliga renoveringsarbeten, vilket innebar att vi från klockan 8 på morgonen märkte återkommande, kraftiga ljud från borrmaskiner och andra verktyg, något som tyvärr störde vår sömn.
erfarenheten var utomordentligPositivt: inredningen, renligheten, ett mycket strategiskt läge med busshållplats samt en mataffär precis under huset.Nästan allt var perfekt, skulle jag säga!!Negativt: tyvärr inföll den vecka vi bokade under en period med kontinuerliga renoveringsarbeten, vilket innebar att vi från klockan 8 på morgonen märkte återkommande, kraftiga ljud från borrmaskiner och andra verktyg, något som tyvärr störde vår sömn.
Natalie
över ett år sedan
Verkligen ett fantastiskt läge med många underbara restauranger och barer. Bra mataffärer finns i närheten och lätt tillgång till kollektivtrafik. Elias var mycket proaktiv i sin kommunikation och väldigt lyhörd för alla frågor. Vi uppskattade verkligen vår vistelse och skulle definitivt boka en av Elias fastigheter igen om vi återvände till Stockholm. Tack!
Verkligen ett fantastiskt läge med många underbara restauranger och barer. Bra mataffärer finns i närheten och lätt tillgång till kollektivtrafik. Elias var mycket proaktiv i sin kommunikation och väldigt lyhörd för alla frågor. Vi uppskattade verkligen vår vistelse och skulle definitivt boka en av Elias fastigheter igen om vi återvände till Stockholm. Tack!
Monica
över ett år sedan
Vi var en familj på 3 som åkte på en skidhelg i Åre. Lägenheten var trevlig, modern och ren. Den har allt du behöver för att njuta av din vistelse. Jag rekommenderar att bo här. Kim svarade väldigt snabbt på mina frågor. Du måste fylla i ett incheckningsformulär. En fördel är att du inte behöver ta med sängkläder och handdukar.
Vi var en familj på 3 som åkte på en skidhelg i Åre. Lägenheten var trevlig, modern och ren. Den har allt du behöver för att njuta av din vistelse. Jag rekommenderar att bo här. Kim svarade väldigt snabbt på mina frågor. Du måste fylla i ett incheckningsformulär. En fördel är att du inte behöver ta med sängkläder och handdukar.