Vad gästerna säger
D
Daphnee
över ett år sedan
Formidable ! I ❤️ 🇸🇪Positivt: Lägenheten är mycket rymlig och bekväm, ren och väl inredd. Sängkläderna är utmärkta, till och med bäddsoffan, vilket är imponerande då jag är ganska kräsen när det gäller sömn. Det pågår tyvärr renoveringsarbeten i lägenheterna precis bredvid (som förmodligen kommer att vara klara inom några veckor), så det var lite ljud på morgnarna, men annars är byggnaden och området väldigt lugnt, och det finns en fantastisk butik precis mittemot som har öppet från tidig morgon till sen kväll, med goda kommunikationer. Förvaltningen är snabb, lösningsorienterad och mycket vänlig! Trots ankomstproblem med koden och renoveringsarbetena är priset mer än rimligt och vi uppskattade vår vistelse enormt. Dessutom finns det massor av restauranger överallt! Det är mycket troligt att jag väljer detta boende igen när jag återvänder till Stockholm (en fantastisk stad, liksom landet och dess invånare!).Negativt: Problem med dörrkoden vid ankomsten, som inte fungerade (lite besvärligt på kvällen!) ... men problemet löstes snabbt 😉.Teamet finns inte på plats och det finns ingen direkt kontaktperson, endast kommunikation via meddelanden (eller telefon vid brådskande ärenden)... men de är mycket snabba ändå! Tillgängliga dygnet runt, alla dagar i veckan, och de är mycket tillmötesgående – och det är det som räknas! 😊Det saknas lite köksutrustning... Några skålar vore uppskattade till frukosten. Och kanske en eller två IKEA-möbler i badrummet (t.ex. ett underskåp och en hylla) för att förvara saker? ... eftersom det finns gott om plats 😉.Kanske lite långt från centrum (till fots)? Men det är billigare och lugnare än i centrum... Allt beror på vad man söker (lugn eller liv och rörelse), hur man föredrar att resa, vad man planerar att göra i Stockholm och vilken budget man har 😉.
Formidable ! I ❤️ 🇸🇪Positivt: Lägenheten är mycket rymlig och bekväm, ren och väl inredd. Sängkläderna är utmärkta, till och med bäddsoffan, vilket är imponerande då jag är ganska kräsen när det gäller sömn. Det pågår tyvärr renoveringsarbeten i lägenheterna precis bredvid (som förmodligen kommer att vara klara inom några veckor), så det var lite ljud på morgnarna, men annars är byggnaden och området väldigt lugnt, och det finns en fantastisk butik precis mittemot som har öppet från tidig morgon till sen kväll, med goda kommunikationer. Förvaltningen är snabb, lösningsorienterad och mycket vänlig! Trots ankomstproblem med koden och renoveringsarbetena är priset mer än rimligt och vi uppskattade vår vistelse enormt. Dessutom finns det massor av restauranger överallt! Det är mycket troligt att jag väljer detta boende igen när jag återvänder till Stockholm (en fantastisk stad, liksom landet och dess invånare!).Negativt: Problem med dörrkoden vid ankomsten, som inte fungerade (lite besvärligt på kvällen!) ... men problemet löstes snabbt 😉.Teamet finns inte på plats och det finns ingen direkt kontaktperson, endast kommunikation via meddelanden (eller telefon vid brådskande ärenden)... men de är mycket snabba ändå! Tillgängliga dygnet runt, alla dagar i veckan, och de är mycket tillmötesgående – och det är det som räknas! 😊Det saknas lite köksutrustning... Några skålar vore uppskattade till frukosten. Och kanske en eller två IKEA-möbler i badrummet (t.ex. ett underskåp och en hylla) för att förvara saker? ... eftersom det finns gott om plats 😉.Kanske lite långt från centrum (till fots)? Men det är billigare och lugnare än i centrum... Allt beror på vad man söker (lugn eller liv och rörelse), hur man föredrar att resa, vad man planerar att göra i Stockholm och vilken budget man har 😉.
C
Cihan
över ett år sedan
Vi njöt verkligen av vår vistelse hos Olof. Läget och området var utmärkta, bara några steg från tunnelbanestationen och fyra stopp från Central. Byggnaden var dessutom charmigt historisk och riktigt cool. Rekommenderas starkt.
Vi njöt verkligen av vår vistelse hos Olof. Läget och området var utmärkta, bara några steg från tunnelbanestationen och fyra stopp från Central. Byggnaden var dessutom charmigt historisk och riktigt cool. Rekommenderas starkt.
Hannes
över ett år sedan
Litet men perfekt designat utrymme för två personer. Köket var mycket välutrustat med allt du kan behöva. Helt intill skidliften och bara en kort promenad till centrum eller till den närliggande spårvagnen som tar dig både uppåt och nedåt till stan. En perfekt helgresa i Tott-komplexet!
Litet men perfekt designat utrymme för två personer. Köket var mycket välutrustat med allt du kan behöva. Helt intill skidliften och bara en kort promenad till centrum eller till den närliggande spårvagnen som tar dig både uppåt och nedåt till stan. En perfekt helgresa i Tott-komplexet!
Greta
över ett år sedan
Det är en fantastisk plats att koppla av på med en behaglig värme. Den ligger nära tunnelbanan. Omgivningarna är vackra, och sjön finns i närheten för trevliga promenader. Här finns allt du behöver för att laga en måltid.
Det är en fantastisk plats att koppla av på med en behaglig värme. Den ligger nära tunnelbanan. Omgivningarna är vackra, och sjön finns i närheten för trevliga promenader. Här finns allt du behöver för att laga en måltid.
F
Fanny
över ett år sedan
Hade en jättebra vistelse! Väldigt bra läge, med närhet till restauranger, matbutiker och tunnelbanan. Boendet var rent och fräscht. Det var smidigt att checka in etc.Ett minus och enda anledningen till att jag ger 4,5 ⭐️ och inte 5 ⭐️ är att bäddsoffan var rättså obekväm för att vara en bäddsoffa, den lutade liksom inåt så man rullade in i mitten. Lite jobbigt om man sover två. Speciellt om man inte vågar sova två på loftet då det inte finns nån barriär eller typ staket (till sängen). Annars jättebra! Tack ✨🙏🏻
Hade en jättebra vistelse! Väldigt bra läge, med närhet till restauranger, matbutiker och tunnelbanan. Boendet var rent och fräscht. Det var smidigt att checka in etc.Ett minus och enda anledningen till att jag ger 4,5 ⭐️ och inte 5 ⭐️ är att bäddsoffan var rättså obekväm för att vara en bäddsoffa, den lutade liksom inåt så man rullade in i mitten. Lite jobbigt om man sover två. Speciellt om man inte vågar sova två på loftet då det inte finns nån barriär eller typ staket (till sängen). Annars jättebra! Tack ✨🙏🏻
Ersin
över ett år sedan
Boendet var trevligt. Läget var mycket bra. Men som tidigare recensioner nämnt, är badrum-toaletten verkligen väldigt liten. De som planerar att bo här bör tänka på detta. Dessutom var de instruktioner som värden gav för att hitta hemmet lite otillräckliga. När du stiger av vid Mariatorget station ligger hemmet faktiskt väldigt nära. Det är dock viktigt att du tar utgången på rätt sida. Om du vid stationen tar utgången mot polisstationen istället för den andra sidan, blir det en 5-minuters promenad. Den andra utgången gör avståndet avsevärt längre. Det vore bra att lägga till denna information i instruktionerna.
Boendet var trevligt. Läget var mycket bra. Men som tidigare recensioner nämnt, är badrum-toaletten verkligen väldigt liten. De som planerar att bo här bör tänka på detta. Dessutom var de instruktioner som värden gav för att hitta hemmet lite otillräckliga. När du stiger av vid Mariatorget station ligger hemmet faktiskt väldigt nära. Det är dock viktigt att du tar utgången på rätt sida. Om du vid stationen tar utgången mot polisstationen istället för den andra sidan, blir det en 5-minuters promenad. Den andra utgången gör avståndet avsevärt längre. Det vore bra att lägga till denna information i instruktionerna.