Vad gästerna säger
Peter
över ett år sedan
Super bra läge med enkel access till pist o lift rakt in i Åres system. Sliten lägenhet med lösa handtag, soffa som är ranglig etc. Ingen ugn eller frys möjligheter gör det svårare att laga mat hemma.Men, ändå ett helt ok boende och jag skulle gärna bo här igen.
Super bra läge med enkel access till pist o lift rakt in i Åres system. Sliten lägenhet med lösa handtag, soffa som är ranglig etc. Ingen ugn eller frys möjligheter gör det svårare att laga mat hemma.Men, ändå ett helt ok boende och jag skulle gärna bo här igen.
燕君
över ett år sedan
Miljön är mycket bra, och jag är oerhört tacksam. Allting är nytt, huset är rymligt och sängen är stor och bekväm. Ljuset är också utmärkt! Dessutom finns det en tvättmaskin och en hiss, vilket gör incheckningen enkel! Det enda negativa är att det inte är särskilt bekvämt att ta sig till stadens centrum. Sammantaget är det väldigt bra och prisvärd! Jag kommer definitivt tillbaka!
Miljön är mycket bra, och jag är oerhört tacksam. Allting är nytt, huset är rymligt och sängen är stor och bekväm. Ljuset är också utmärkt! Dessutom finns det en tvättmaskin och en hiss, vilket gör incheckningen enkel! Det enda negativa är att det inte är särskilt bekvämt att ta sig till stadens centrum. Sammantaget är det väldigt bra och prisvärd! Jag kommer definitivt tillbaka!
V
Vsevolod
över ett år sedan
Underbart, rent och prisvärt hotell för ensamresande. Men inte för par =) Positive: Jag tyckte mycket om att hotellet har en mysig lobby och ett helt automatiserat inchecknings- och utcheckningssystem – vid ankomst och avfärd hade vi ingen direkt kontakt med någon, vilket var otroligt smidigt.Jag uppskattade även det gemensamma köket: här kan du enkelt laga din frukost, något som är särskilt värdefullt eftersom det inte finns några särskilt bra restauranger i närheten. Köket är fullt utrustat med allt du kan behöva, inklusive olivolja, salt, socker... Hotellet är ganska nytt, rent och har bra möbler. Det är bekvämt beläget – bara en minuts promenad från tågstationen, varifrån det ofta går tåg direkt till Stockholms centrum.En särskild detalj att nämna är arbetsytan: om du reser med en bärbar dator hittar du ett bekvämt skrivbord och en stol, vilket ofta saknas på andra hotell.Negative: I stort sett blev vi nöjda med hotellet, även om vi la märke till ett par småsaker.- Stekpannorna i köket var i behov av en uppfräschning – de tenderade att bränna maten och gjorde matlagningen lite besvärlig. Det gjorde t.ex. att vi inte riktigt lyckades göra en perfekt omelett.- Vi tycker att det saknades några skyltar i köket för att vägleda hur saker och ting ska placeras.- Sängen i rummet var något smal för två personer – bredden låg på cirka 120–130 cm, vilket är perfekt för en ensamresande men kan kännas trångt för ett par. Detta är förstås vanligt då rummen främst är avsedda för en person. Det hade dock varit bra att nämna detta på bokningssidan så att par är medvetna om vad de kan förvänta sig.- Vattenavrinningen i duschen fungerade inte optimalt, och fönstren gick inte att öppna ordentligt – bara lite grann för minimal ventilation.- Routerns lampa blinkade en del och störtade sömnen.
Underbart, rent och prisvärt hotell för ensamresande. Men inte för par =) Positive: Jag tyckte mycket om att hotellet har en mysig lobby och ett helt automatiserat inchecknings- och utcheckningssystem – vid ankomst och avfärd hade vi ingen direkt kontakt med någon, vilket var otroligt smidigt.Jag uppskattade även det gemensamma köket: här kan du enkelt laga din frukost, något som är särskilt värdefullt eftersom det inte finns några särskilt bra restauranger i närheten. Köket är fullt utrustat med allt du kan behöva, inklusive olivolja, salt, socker... Hotellet är ganska nytt, rent och har bra möbler. Det är bekvämt beläget – bara en minuts promenad från tågstationen, varifrån det ofta går tåg direkt till Stockholms centrum.En särskild detalj att nämna är arbetsytan: om du reser med en bärbar dator hittar du ett bekvämt skrivbord och en stol, vilket ofta saknas på andra hotell.Negative: I stort sett blev vi nöjda med hotellet, även om vi la märke till ett par småsaker.- Stekpannorna i köket var i behov av en uppfräschning – de tenderade att bränna maten och gjorde matlagningen lite besvärlig. Det gjorde t.ex. att vi inte riktigt lyckades göra en perfekt omelett.- Vi tycker att det saknades några skyltar i köket för att vägleda hur saker och ting ska placeras.- Sängen i rummet var något smal för två personer – bredden låg på cirka 120–130 cm, vilket är perfekt för en ensamresande men kan kännas trångt för ett par. Detta är förstås vanligt då rummen främst är avsedda för en person. Det hade dock varit bra att nämna detta på bokningssidan så att par är medvetna om vad de kan förvänta sig.- Vattenavrinningen i duschen fungerade inte optimalt, och fönstren gick inte att öppna ordentligt – bara lite grann för minimal ventilation.- Routerns lampa blinkade en del och störtade sömnen.
Harsha
över ett år sedan
2 minuters promenad till spårvagnsstationen, och värden är mycket lyhörd. Lägenheten är lite liten för två personer, idealisk för en person. 30 minuter till Stockholms centralstation. Lägenheten är mycket ren och välordnad.
2 minuters promenad till spårvagnsstationen, och värden är mycket lyhörd. Lägenheten är lite liten för två personer, idealisk för en person. 30 minuter till Stockholms centralstation. Lägenheten är mycket ren och välordnad.