Vad gästerna säger
Y
Yinka
över ett år sedan
Jag hade en fantastisk vistelse. Incheckningen var lite skakig men stället var rent, mysigt och välutrustat med allt jag behövde. Sängen var superbekväm och läget var perfekt – nära allt men ändå lugnt.Värden var vänlig, svarade snabbt och gav utmärkta lokala tips. Jag skulle definitivt bo här igen. Fem stjärnor!
Jag hade en fantastisk vistelse. Incheckningen var lite skakig men stället var rent, mysigt och välutrustat med allt jag behövde. Sängen var superbekväm och läget var perfekt – nära allt men ändå lugnt.Värden var vänlig, svarade snabbt och gav utmärkta lokala tips. Jag skulle definitivt bo här igen. Fem stjärnor!
Yara
över ett år sedan
Det är en trevlig och ren lägenhet! Vi hade en riktigt bra vistelse. Delsoffan är bra. Lägenheten ligger intill skidbacken men ligger lite högre upp på berget, så den ligger en aning längre bort från byn. Det enda minus är att det inte finns någon plats att förvara bagage.
Det är en trevlig och ren lägenhet! Vi hade en riktigt bra vistelse. Delsoffan är bra. Lägenheten ligger intill skidbacken men ligger lite högre upp på berget, så den ligger en aning längre bort från byn. Det enda minus är att det inte finns någon plats att förvara bagage.
Carmen
över ett år sedan
Boendet var precis som planerat. Det är inte centralt beläget och har inte så mycket "atmosfär", men det är mycket lugnt och har bra kommunikation.
Boendet var precis som planerat. Det är inte centralt beläget och har inte så mycket "atmosfär", men det är mycket lugnt och har bra kommunikation.
F
Ferdinand
över ett år sedan
Vi bodde här i 3 nätter, ett riktigt trevligt ställe i ett lugnt område. Jag rekommenderar detta boende om du är på semester i Stockholm och vill utforska staden, men också önskar en plats där du kan laga din egen mat.
Vi bodde här i 3 nätter, ett riktigt trevligt ställe i ett lugnt område. Jag rekommenderar detta boende om du är på semester i Stockholm och vill utforska staden, men också önskar en plats där du kan laga din egen mat.
Aurélie
över ett år sedan
Lägenheten var mycket väl belägen på en liten, lugn gata! Elias var väldigt snabb och anvisningarna för ankomsten till boendet var mycket tydliga! Fastigheten där lägenheten ligger är superlugn, och vi älskade vår vistelse!
Lägenheten var mycket väl belägen på en liten, lugn gata! Elias var väldigt snabb och anvisningarna för ankomsten till boendet var mycket tydliga! Fastigheten där lägenheten ligger är superlugn, och vi älskade vår vistelse!
Bo
över ett år sedan
Vi var tre vänner som behövde ett boende för tre nätter. Lägenheten ligger perfekt i Gamla Stan och är lätt att hitta och komma åt. Allt är rent och i ordning och det var inget att anmärka på. Lägenheten är dock öppen och ganska ljudlig, så om ni är fler än två personer rekommenderar jag att ni känner varandra väl i förväg, eftersom minst två personer måste dela på sovrummet.
Vi var tre vänner som behövde ett boende för tre nätter. Lägenheten ligger perfekt i Gamla Stan och är lätt att hitta och komma åt. Allt är rent och i ordning och det var inget att anmärka på. Lägenheten är dock öppen och ganska ljudlig, så om ni är fler än två personer rekommenderar jag att ni känner varandra väl i förväg, eftersom minst två personer måste dela på sovrummet.