Vad gästerna säger
G
Grace
ungefär ett år sedan
Lägenheten var mycket fin och rymlig, perfekt för oss. Den ligger i ett trevligt område i Stockholm och bara en 5-minuters promenad från närmaste T-banestation. Vi kunde ordna med en tidigare incheckning (mot en liten extra avgift) eftersom vårt flyg landade väldigt tidigt, vilket vi uppskattade mycket. Det enda vi noterade var duschen i badrummet, då den ibland orsakade att vatten rann ut över hela golvet, trots att det var ett badkar. Vi noterade att detta inte berodde på något misstag från vår sida eftersom vi lät kranen rinna några minuter direkt i badkaret, vilket resulterade i att vatten forsade ut från under badkaret. Trots detta var lägenheten överlag mycket trevlig och vi hade en bra vistelse.
Lägenheten var mycket fin och rymlig, perfekt för oss. Den ligger i ett trevligt område i Stockholm och bara en 5-minuters promenad från närmaste T-banestation. Vi kunde ordna med en tidigare incheckning (mot en liten extra avgift) eftersom vårt flyg landade väldigt tidigt, vilket vi uppskattade mycket. Det enda vi noterade var duschen i badrummet, då den ibland orsakade att vatten rann ut över hela golvet, trots att det var ett badkar. Vi noterade att detta inte berodde på något misstag från vår sida eftersom vi lät kranen rinna några minuter direkt i badkaret, vilket resulterade i att vatten forsade ut från under badkaret. Trots detta var lägenheten överlag mycket trevlig och vi hade en bra vistelse.
Sofie
ungefär ett år sedan
Det var lite knepigt att låsa dörren, men resten var toppen. Trevligt boende, bra läge och enkel kommunikation med värden. Var medveten om att nyckeln upphör att gälla exakt klockan 10. Vi var en minut för sena och kunde inte låsa dörren. Jag antar att samma problem kan uppstå om du glömmer något, då du inte skulle kunna komma in. Så se till att lämna en marginal :)
Det var lite knepigt att låsa dörren, men resten var toppen. Trevligt boende, bra läge och enkel kommunikation med värden. Var medveten om att nyckeln upphör att gälla exakt klockan 10. Vi var en minut för sena och kunde inte låsa dörren. Jag antar att samma problem kan uppstå om du glömmer något, då du inte skulle kunna komma in. Så se till att lämna en marginal :)
F
Frank
ungefär ett år sedan
Rymlig och funktionell - inget onödigt extraPositivt: Perfekt område strax söder om det livliga Sofo. Lätt att ta sig omkring. Rymlig lägenhet med en bekväm sängNegativt: Ingen TV, vilket vissa gäster kanske skulle ha uppskattat. Badrums- och köksutrustningen håller en enklare standard men är fullt fungerande. Fastigheten saknar en viss charm och korridorerna kan uppfattas som något dämpade, möjligen på grund av pågående byggarbete.
Rymlig och funktionell - inget onödigt extraPositivt: Perfekt område strax söder om det livliga Sofo. Lätt att ta sig omkring. Rymlig lägenhet med en bekväm sängNegativt: Ingen TV, vilket vissa gäster kanske skulle ha uppskattat. Badrums- och köksutrustningen håller en enklare standard men är fullt fungerande. Fastigheten saknar en viss charm och korridorerna kan uppfattas som något dämpade, möjligen på grund av pågående byggarbete.
Luca
ungefär ett år sedan
Lägenheten är trevlig och centralt belägen, vilket ger bra valuta för pengarna för en kort vistelse. Det enda minuset är det lilla badrummet, där toalett, dusch och handfat kombineras i samma utrymme. Badrummets storlek och layout är dock mycket tydligt beskrivet och illustrerat på bilderna: vad du ser (och läser) är vad du får.
Lägenheten är trevlig och centralt belägen, vilket ger bra valuta för pengarna för en kort vistelse. Det enda minuset är det lilla badrummet, där toalett, dusch och handfat kombineras i samma utrymme. Badrummets storlek och layout är dock mycket tydligt beskrivet och illustrerat på bilderna: vad du ser (och läser) är vad du får.