Vad gästerna säger
Sung Tae
ungefär ett år sedan
Det var fantastiskt !!Jag hade några problem vid incheckningen (gällande wifi och varmvatten...), men värden var snabb med att fixa till dem.
Det var fantastiskt !!Jag hade några problem vid incheckningen (gällande wifi och varmvatten...), men värden var snabb med att fixa till dem.
J
Jelena
ungefär ett år sedan
Jag är nöjdPositivt: Det som överraskade mig positivt var att det fanns diskmedel, samt en stor flaska duschgel och en stor flaska schampo. Vi hade även en svamp och en trasa. Det fanns dessutom salt och kaffe i skåpet. Jag uppskattar verkligen dessa detaljer eftersom det kan vara frustrerande att vara i en lägenhet utan dem (vilket jag ofta har upplevt). Personalen var dessutom mycket tillmötesgående och artig, stort beröm till dem! Städerskan var väldigt vänlig och gav mig två rullar toalettpapper även om jag bara hade bett om en, tack så mycket, städerska! Små detaljer som dessa uppskattas verkligen.Negativt: Borrning och knackande från byggarbetet började redan före 8 på morgonen vilket kunde vara störande, och det är den enda nackdelen jag observerade. Jag stötte även på ett mindre tekniskt problem med en varmlagga, men personalen var mycket snabb med att lösa det.
Jag är nöjdPositivt: Det som överraskade mig positivt var att det fanns diskmedel, samt en stor flaska duschgel och en stor flaska schampo. Vi hade även en svamp och en trasa. Det fanns dessutom salt och kaffe i skåpet. Jag uppskattar verkligen dessa detaljer eftersom det kan vara frustrerande att vara i en lägenhet utan dem (vilket jag ofta har upplevt). Personalen var dessutom mycket tillmötesgående och artig, stort beröm till dem! Städerskan var väldigt vänlig och gav mig två rullar toalettpapper även om jag bara hade bett om en, tack så mycket, städerska! Små detaljer som dessa uppskattas verkligen.Negativt: Borrning och knackande från byggarbetet började redan före 8 på morgonen vilket kunde vara störande, och det är den enda nackdelen jag observerade. Jag stötte även på ett mindre tekniskt problem med en varmlagga, men personalen var mycket snabb med att lösa det.
Marion
ungefär ett år sedan
Trevlig vistelse överlag. Jag hade dock förväntat mig att man, mot tanke på det betalda priset, åtminstone skulle erbjuda några grundläggande saker för matlagning, som salt, matolja och diskmedel.
Trevlig vistelse överlag. Jag hade dock förväntat mig att man, mot tanke på det betalda priset, åtminstone skulle erbjuda några grundläggande saker för matlagning, som salt, matolja och diskmedel.
Jordi
ungefär ett år sedan
Detta erbjudande är fantastiskt: en otrolig och unik lägenhet där man kan tillbringa några dagar med familjen, med en alltid snabb och effektiv service från Olaf och en lugn miljö med många bekvämligheter runtomkring, vilket har gjort vår vistelse i denna underbara stad, och särskilt i detta charmiga utrymme, helt fantastisk, eftersom varje detalj är genomtänkt.Om jag någonsin fick chansen att återvända till Stockholm, skulle jag inte tveka en sekund – jag skulle boka här igen!!!
Detta erbjudande är fantastiskt: en otrolig och unik lägenhet där man kan tillbringa några dagar med familjen, med en alltid snabb och effektiv service från Olaf och en lugn miljö med många bekvämligheter runtomkring, vilket har gjort vår vistelse i denna underbara stad, och särskilt i detta charmiga utrymme, helt fantastisk, eftersom varje detalj är genomtänkt.Om jag någonsin fick chansen att återvända till Stockholm, skulle jag inte tveka en sekund – jag skulle boka här igen!!!
Eva
ungefär ett år sedan
Vi hade jättefina dagar i Andreas våning. Bra läge med nära till välsorterad Coop samt T-banan som enkelt tar dig in till centrala Stockholm.Jättegoda pizzor finns på lokala pizzerian runt hörnet.Allt till belåtenhet, återvänder gärna.
Vi hade jättefina dagar i Andreas våning. Bra läge med nära till välsorterad Coop samt T-banan som enkelt tar dig in till centrala Stockholm.Jättegoda pizzor finns på lokala pizzerian runt hörnet.Allt till belåtenhet, återvänder gärna.