Vad gästerna säger
S
Sarah
ungefär ett år sedan
Vi kände oss väldigt bekväma i Air BnB; allt var mycket rent och fint inrett. Dessutom kändes det mycket säkert eftersom allt var kodlåsat (ingångsdörr, hiss & lägenhet). Det enda "mankeln" var byggarbetsplatsen precis intill vår lägenhet och ovanför oss, men det kan Olof inte hållas ansvarig för, och vi fick förstås ett anpassat pris, vilket var mycket rättvist. Tack så mycket, vi njöt verkligen av vår vistelse i Stockholm!
Vi kände oss väldigt bekväma i Air BnB; allt var mycket rent och fint inrett. Dessutom kändes det mycket säkert eftersom allt var kodlåsat (ingångsdörr, hiss & lägenhet). Det enda "mankeln" var byggarbetsplatsen precis intill vår lägenhet och ovanför oss, men det kan Olof inte hållas ansvarig för, och vi fick förstås ett anpassat pris, vilket var mycket rättvist. Tack så mycket, vi njöt verkligen av vår vistelse i Stockholm!
Clara
ungefär ett år sedan
Mycket fin, liten lägenhet som är väl ansluten till kollektivtrafiken. Fri incheckning är endast möjlig från kl. 16:00, annars tillkommer en extra avgift. Litet kök som har allt du behöver för att laga din egen mat.
Mycket fin, liten lägenhet som är väl ansluten till kollektivtrafiken. Fri incheckning är endast möjlig från kl. 16:00, annars tillkommer en extra avgift. Litet kök som har allt du behöver för att laga din egen mat.
S
Sarah
ungefär ett år sedan
Skulle definitivt rekommendera, lägenheten var precis som beskriven, med ett utmärkt läge för skidåkning.Positivt: Lägenheten var ren, bekväm och mycket välutrustad för egen matlagning med Miele-apparater. Det var verkligen fördelaktigt att ha en spis istället för en mikrovågsugn. Nyckeln erhölls via en telefonapp, vilket innebär att man behöver hålla koll på batteriet!Negativt: Inga
Skulle definitivt rekommendera, lägenheten var precis som beskriven, med ett utmärkt läge för skidåkning.Positivt: Lägenheten var ren, bekväm och mycket välutrustad för egen matlagning med Miele-apparater. Det var verkligen fördelaktigt att ha en spis istället för en mikrovågsugn. Nyckeln erhölls via en telefonapp, vilket innebär att man behöver hålla koll på batteriet!Negativt: Inga
I
Ines
ungefär ett år sedan
Bra vistelse.Positivt: Ett rymligt, vackert inrett rum. Duschprodukter och diskprodukter (handduk, diskmedel, svamp) fanns tillgängliga. En butik ligger precis mittemot boendet. Bushållplatser finns inom 2 minuters promenad från dörren.Negativt: Duschdraperiet var inte helt tillfredsställande och gardinerna höll inte morgonljuset ute så effektivt.
Bra vistelse.Positivt: Ett rymligt, vackert inrett rum. Duschprodukter och diskprodukter (handduk, diskmedel, svamp) fanns tillgängliga. En butik ligger precis mittemot boendet. Bushållplatser finns inom 2 minuters promenad från dörren.Negativt: Duschdraperiet var inte helt tillfredsställande och gardinerna höll inte morgonljuset ute så effektivt.
Vittoria
ungefär ett år sedan
Utmärkt läge. Du bör veta att du kommer in i en källare, fullutrustad med allt, liten men den har verkligen allt. Jag skulle rekommendera den om du planerar att vistas lite inomhus och vill spendera mestadels din tid utomhus. Lysande läge. Området är det bästa.
Utmärkt läge. Du bör veta att du kommer in i en källare, fullutrustad med allt, liten men den har verkligen allt. Jag skulle rekommendera den om du planerar att vistas lite inomhus och vill spendera mestadels din tid utomhus. Lysande läge. Området är det bästa.
Aleksei
ungefär ett år sedan
Generellt en bra lägenhet för sitt pris. Överlag god och snabb kommunikation. Vid ankomsten saknades det tillräckligt med lakan/överkast för det antal sängar som behövdes, så supporten hjälpte mig att hitta ett förråd där jag kunde få ett extra set med sängkläder. Det som var lite besvärligt:1. Vi måste betala för en extra gäst för alla nätter, oavsett hur många nätter gästen faktiskt stannar. Denna oväntade avgift kan kännas stel, speciellt om gästen bara är närvarande en natt under en längre vistelse!2. Ingen mikrovågsugn finns (vilket säkert är noterat i beskrivningen, men det är en liten detalj att utrusta lägenheten med).3. Ett av sovrummen saknar fönster och har bristande ventilation.4. Under alla tre nätterna, inklusive lördagen, blev vi väckta av borrning i lägenheten ovanför (som började redan klockan 8:00 varje dag). När jag bad supporten att kontakta den boende i den andra lägenheten för att beföra bultar på ett annat tidsschema, fick jag veta att det låg utanför deras kontroll (förståeligt, men det hade uppskattats om något kunde göras åt det).
Generellt en bra lägenhet för sitt pris. Överlag god och snabb kommunikation. Vid ankomsten saknades det tillräckligt med lakan/överkast för det antal sängar som behövdes, så supporten hjälpte mig att hitta ett förråd där jag kunde få ett extra set med sängkläder. Det som var lite besvärligt:1. Vi måste betala för en extra gäst för alla nätter, oavsett hur många nätter gästen faktiskt stannar. Denna oväntade avgift kan kännas stel, speciellt om gästen bara är närvarande en natt under en längre vistelse!2. Ingen mikrovågsugn finns (vilket säkert är noterat i beskrivningen, men det är en liten detalj att utrusta lägenheten med).3. Ett av sovrummen saknar fönster och har bristande ventilation.4. Under alla tre nätterna, inklusive lördagen, blev vi väckta av borrning i lägenheten ovanför (som började redan klockan 8:00 varje dag). När jag bad supporten att kontakta den boende i den andra lägenheten för att beföra bultar på ett annat tidsschema, fick jag veta att det låg utanför deras kontroll (förståeligt, men det hade uppskattats om något kunde göras åt det).