Vad gästerna säger
Kathleen
ungefär ett år sedan
Jag stannade här på en ensamresa till Sverige och blev inte besviken. Mysig och charmig lägenhet som såg precis ut som på bilderna. Lägenheten var mycket ren vid ankomst och ligger bara en kort promenad från Hornstull station. Området var trevligt och lugnt, med undantag för några byggarbetare på morgonen. Jag skulle gärna bo här igen, även om några förbättringar vore uppskattade:1. Mörkläggningsgardiner. Gardinerna var ganska tunna och genomskinliga vilket gjorde att jag inte kände att jag hade fullständig integritet. Soluppgången var inte så tidig när jag besökte i början av april, men jag kan tänka mig att det kan bli ett problem under sen vår och sommar när solen går upp redan vid 4 på morgonen.2. Mikrovågsugn. Det fanns grundläggande redskap såsom vattenkokare, brödrost och kaffebryggare, men ingen mikrovågsugn. Som ensamresande hade jag ofta rester eller önskade handla en snabb måltid från mataffären, men hade inte möjlighet att värma upp maten.Kom ihåg att läsa incheckningsinstruktionerna innan ankomst. Appen används både för huvudingången och lägenheten.
Jag stannade här på en ensamresa till Sverige och blev inte besviken. Mysig och charmig lägenhet som såg precis ut som på bilderna. Lägenheten var mycket ren vid ankomst och ligger bara en kort promenad från Hornstull station. Området var trevligt och lugnt, med undantag för några byggarbetare på morgonen. Jag skulle gärna bo här igen, även om några förbättringar vore uppskattade:1. Mörkläggningsgardiner. Gardinerna var ganska tunna och genomskinliga vilket gjorde att jag inte kände att jag hade fullständig integritet. Soluppgången var inte så tidig när jag besökte i början av april, men jag kan tänka mig att det kan bli ett problem under sen vår och sommar när solen går upp redan vid 4 på morgonen.2. Mikrovågsugn. Det fanns grundläggande redskap såsom vattenkokare, brödrost och kaffebryggare, men ingen mikrovågsugn. Som ensamresande hade jag ofta rester eller önskade handla en snabb måltid från mataffären, men hade inte möjlighet att värma upp maten.Kom ihåg att läsa incheckningsinstruktionerna innan ankomst. Appen används både för huvudingången och lägenheten.
Virginie
ungefär ett år sedan
Utmärkt vistelse. Studion är mycket ljus med en vacker havsutsikt. Vi njöt av lugnet tack vare närheten till både bekvämligheter och transportmedel. Området är säkert och erbjuder ett trevligt utbud av restauranger och barer.
Utmärkt vistelse. Studion är mycket ljus med en vacker havsutsikt. Vi njöt av lugnet tack vare närheten till både bekvämligheter och transportmedel. Området är säkert och erbjuder ett trevligt utbud av restauranger och barer.
Charlotte
ungefär ett år sedan
Jag hade en fantastisk vistelse här! Allt du behöver finns här och beläget är perfekt. Kände mig väldigt bekväm och trygg; värden var mycket hjälpsam och gav oss bra information om området! Sammantaget kan jag verkligen rekommendera att boka detta Airbnb!
Jag hade en fantastisk vistelse här! Allt du behöver finns här och beläget är perfekt. Kände mig väldigt bekväm och trygg; värden var mycket hjälpsam och gav oss bra information om området! Sammantaget kan jag verkligen rekommendera att boka detta Airbnb!
Lara
ungefär ett år sedan
Det var en mycket trevlig vistelse. Mysig lägenhet, ser precis ut som på bilderna. Kommunikationen fungerade utmärkt. Vi uppskattade att några små detaljer, som diskmedel samt salt och peppar, redan fanns där.
Det var en mycket trevlig vistelse. Mysig lägenhet, ser precis ut som på bilderna. Kommunikationen fungerade utmärkt. Vi uppskattade att några små detaljer, som diskmedel samt salt och peppar, redan fanns där.