Vad gästerna säger
Dahlia
ungefär ett år sedan
Hade en fantastisk vistelse! Rekommenderar starkt. Ser precis ut som på bilderna och är super söt och ren :) Mycket trevligt område precis vid en mataffär och busshållplats.
Hade en fantastisk vistelse! Rekommenderar starkt. Ser precis ut som på bilderna och är super söt och ren :) Mycket trevligt område precis vid en mataffär och busshållplats.
Marcin
ungefär ett år sedan
Verkligen trevlig och ren plats men några saker att nämna:Hissen är ganska bullrig och kan höras i lägenheten.Persiennen till takfönstret precis ovanför sängen fungerade inte, vilket var ganska störande.Takhöjden ovanför duschen är väldigt låg – det var svårt att undvika att slå i huvudet medan man duschade. Personer över 180 cm kan säkert ha problem med detta.Trots detta var allt annorlunda bra. En trevlig, ren plats med en bekväm säng, mycket bra läge och nära till stadens alla sevärdheter.
Verkligen trevlig och ren plats men några saker att nämna:Hissen är ganska bullrig och kan höras i lägenheten.Persiennen till takfönstret precis ovanför sängen fungerade inte, vilket var ganska störande.Takhöjden ovanför duschen är väldigt låg – det var svårt att undvika att slå i huvudet medan man duschade. Personer över 180 cm kan säkert ha problem med detta.Trots detta var allt annorlunda bra. En trevlig, ren plats med en bekväm säng, mycket bra läge och nära till stadens alla sevärdheter.
A
Andrea
ungefär ett år sedan
Stor lägenhet för grupper med närhet till buss- och tunnelbanelinjerPositivt: Läget är utmärkt med tunnelbana och busslinjer i närheten som snabbt når centrum. Just nu pågår renoveringsarbeten, vilket ibland medförde lite oväsen, men det var inget alltför störande. Lägenheten är väldigt bekväm.
Stor lägenhet för grupper med närhet till buss- och tunnelbanelinjerPositivt: Läget är utmärkt med tunnelbana och busslinjer i närheten som snabbt når centrum. Just nu pågår renoveringsarbeten, vilket ibland medförde lite oväsen, men det var inget alltför störande. Lägenheten är väldigt bekväm.
Melissa
ungefär ett år sedan
Vi var i stan för en begravning och Olof place var en perfekt plats för att alla i vår grupp skulle kunna mötas och vara tillsammans. Vi älskade läget och tillbringade mycket tid med att promenera runt i området. Vi uppskattade särskilt möjligheten att ta del av alla gångvägar längs vattnet. Det finns en liten mataffär precis utanför byggnaden vid torget. Dessutom finns det gott om trevliga restaurangalternativ inom promenadavstånd.
Vi var i stan för en begravning och Olof place var en perfekt plats för att alla i vår grupp skulle kunna mötas och vara tillsammans. Vi älskade läget och tillbringade mycket tid med att promenera runt i området. Vi uppskattade särskilt möjligheten att ta del av alla gångvägar längs vattnet. Det finns en liten mataffär precis utanför byggnaden vid torget. Dessutom finns det gott om trevliga restaurangalternativ inom promenadavstånd.
S
Sammy
ungefär ett år sedan
Skiresa, 4 vännerPositivt: Utmärkt läge. Ren och rymlig lägenhet. Bekväma rum. Det finns en gångbro som förbinder lägenhetskomplexet med skidliften. Endast 50 meter från ytterdörren till närmaste lift.Negativt: Dyr parkering. Vid kommunikationen med personalen via appen stötte vi på några märkligheter. Exempelvis antog personalen att lägenheten låg i Stockholm istället för i Östersund, Åre.Vi betalade dessutom extra för att få en sen utcheckning, men våra nycklar till lägenheten inaktiverades ändå vid den ordinarie utcheckningstiden. Vi försökte säkerställa att detta inte skulle ske genom att påminna personalen om att förlänga den tid som de elektroniska nycklarna skulle vara aktiva. Vi fick bekräftelse på att allt var i ordning, men så var inte fallet. Till slut löste vi situationen med deras stöd.
Skiresa, 4 vännerPositivt: Utmärkt läge. Ren och rymlig lägenhet. Bekväma rum. Det finns en gångbro som förbinder lägenhetskomplexet med skidliften. Endast 50 meter från ytterdörren till närmaste lift.Negativt: Dyr parkering. Vid kommunikationen med personalen via appen stötte vi på några märkligheter. Exempelvis antog personalen att lägenheten låg i Stockholm istället för i Östersund, Åre.Vi betalade dessutom extra för att få en sen utcheckning, men våra nycklar till lägenheten inaktiverades ändå vid den ordinarie utcheckningstiden. Vi försökte säkerställa att detta inte skulle ske genom att påminna personalen om att förlänga den tid som de elektroniska nycklarna skulle vara aktiva. Vi fick bekräftelse på att allt var i ordning, men så var inte fallet. Till slut löste vi situationen med deras stöd.
Oliver
ungefär ett år sedan
Några extra hinder att hoppa över i bokningsprocessen, men vistelsen kan inte kritiseras alls - rummet var välskött och rent, läge och pris var båda utmärkta. Skulle definitivt bo här igen.
Några extra hinder att hoppa över i bokningsprocessen, men vistelsen kan inte kritiseras alls - rummet var välskött och rent, läge och pris var båda utmärkta. Skulle definitivt bo här igen.