Vad gästerna säger
Rain
ungefär ett år sedan
Perfekt boende och läge med ski in/out, bra sängar och nya sängkläder. Fräscht badrum. Det som drar ner betyget är köket. Svårt att vettigt laga mat med bara 2 små spisplattor, inget frysfack och diskställ som måste placeras på spisen för att få plats. Funkar dock hjälpligt för max 2 pers. Temperaturen i boendet går ej att reglera vilket får göras med öppna/stänga fönster.
Perfekt boende och läge med ski in/out, bra sängar och nya sängkläder. Fräscht badrum. Det som drar ner betyget är köket. Svårt att vettigt laga mat med bara 2 små spisplattor, inget frysfack och diskställ som måste placeras på spisen för att få plats. Funkar dock hjälpligt för max 2 pers. Temperaturen i boendet går ej att reglera vilket får göras med öppna/stänga fönster.
H
Heather
ungefär ett år sedan
Min vistelse på den här studion var fantastisk. Platsen var precis som annonserat! Läget låg inom bekvämt gångavstånd från både det lokala pendeltåget och nätverkstågen! Ett lugnt, tyst grannskap, men ändå nära nog för att enkelt ta sig in till centrum och se sevärdheterna. Kan verkligen rekommendera det. Priserna konkurrerar med dyra innerstads hotellvistelser – definitivt värt det för en underbar stadssemester.
Min vistelse på den här studion var fantastisk. Platsen var precis som annonserat! Läget låg inom bekvämt gångavstånd från både det lokala pendeltåget och nätverkstågen! Ett lugnt, tyst grannskap, men ändå nära nog för att enkelt ta sig in till centrum och se sevärdheterna. Kan verkligen rekommendera det. Priserna konkurrerar med dyra innerstads hotellvistelser – definitivt värt det för en underbar stadssemester.
Jean
ungefär ett år sedan
Bra planlösning med tanke på storleken. Mycket centralt beläget i området. Stället ser ut som på bilderna. Enda kommentaren jag har är att de borde korta på gardinerna, de är lite för långa haha!
Bra planlösning med tanke på storleken. Mycket centralt beläget i området. Stället ser ut som på bilderna. Enda kommentaren jag har är att de borde korta på gardinerna, de är lite för långa haha!
Tina
ungefär ett år sedan
Läget var fantastiskt – tunnelbanestationen låg bara en 5 minuters promenad bort och det tar 15 minuter att nå Stockholms centrum. Incheckningen var superenkel och till skillnad från vad jag trodde var rummet ganska tyst, trots att tvättmaskinen fanns i anslutning. Dock låter minibaren ibland lite underligt. Tidigare problem, såsom avsaknaden av gardiner, är nu åtgärdade och man kunde känna att man hade sin privata sfär. Vi bodde där i 2 dagar och även om utrymmet var litet fungerade det verkligen bra för oss.
Läget var fantastiskt – tunnelbanestationen låg bara en 5 minuters promenad bort och det tar 15 minuter att nå Stockholms centrum. Incheckningen var superenkel och till skillnad från vad jag trodde var rummet ganska tyst, trots att tvättmaskinen fanns i anslutning. Dock låter minibaren ibland lite underligt. Tidigare problem, såsom avsaknaden av gardiner, är nu åtgärdade och man kunde känna att man hade sin privata sfär. Vi bodde där i 2 dagar och även om utrymmet var litet fungerade det verkligen bra för oss.