Vad gästerna säger
Tim
ungefär ett år sedan
Boendet hade en fantastisk läge. Man hade möjlighet att ta tunnelbanan för att enkelt resa vart som helst. Dessutom fanns alla nödvändiga butiker i närheten. Lägenheten var utmärkt och det var inga problem att övernatta där.
Boendet hade en fantastisk läge. Man hade möjlighet att ta tunnelbanan för att enkelt resa vart som helst. Dessutom fanns alla nödvändiga butiker i närheten. Lägenheten var utmärkt och det var inga problem att övernatta där.
K
Kristyna
ungefär ett år sedan
Det var bra men var beredd på att svara på många frågor vid bokning innan du vill checka in så att du inte stannar tidigarePositivt: Verkligen bra boende för 2-4 personer! Lägenheten var ren och bekväm. Men kommunikationen med personalen kunde förbättras. Du måste lämna mycket information och detaljer om dig själv och din resa för att kunna checka in i lägenheten.
Det var bra men var beredd på att svara på många frågor vid bokning innan du vill checka in så att du inte stannar tidigarePositivt: Verkligen bra boende för 2-4 personer! Lägenheten var ren och bekväm. Men kommunikationen med personalen kunde förbättras. Du måste lämna mycket information och detaljer om dig själv och din resa för att kunna checka in i lägenheten.
D
Daniel
ungefär ett år sedan
Platsen ligger en bit bort men är ändå gångbar från Stockholms huvudsakliga transportnav, så kollektivtrafik rekommenderas för att ta sig till och från platsen. I övrigt var läget bra, jag kände mig aldrig som att jag var mer än en busstur bort från något jag ville göra. Kvaliteten på boendet är också mycket bra.
Platsen ligger en bit bort men är ändå gångbar från Stockholms huvudsakliga transportnav, så kollektivtrafik rekommenderas för att ta sig till och från platsen. I övrigt var läget bra, jag kände mig aldrig som att jag var mer än en busstur bort från något jag ville göra. Kvaliteten på boendet är också mycket bra.
D
Danesh
ungefär ett år sedan
Vi hade en fantastisk vistelse på denna fastighet! Lokalen var fläckfri och hade allt vi behövde för en bekväm och avslappnande helg. Läget var perfekt – tillräckligt centralt för att utforska området men ändå lugnt och fridfullt. Värden var oerhört lyhörd och hjälpsam under hela vår vistelse, vilket gjorde incheckningen och kommunikationen mycket enkel. Vi skulle definitivt bo här igen och rekommenderar det varmt till alla som besöker området!
Vi hade en fantastisk vistelse på denna fastighet! Lokalen var fläckfri och hade allt vi behövde för en bekväm och avslappnande helg. Läget var perfekt – tillräckligt centralt för att utforska området men ändå lugnt och fridfullt. Värden var oerhört lyhörd och hjälpsam under hela vår vistelse, vilket gjorde incheckningen och kommunikationen mycket enkel. Vi skulle definitivt bo här igen och rekommenderar det varmt till alla som besöker området!
Asia
ungefär ett år sedan
Vi hade en underbar helgvistelse! Jag reste tillsammans med fyra vänner och lägenheten var helt fantastisk—rymlig, stilren och fläckfri. Läget var perfekt, bara några minuter med promenad till tågstationen och nära allt vi behövde, inklusive många butiker och en mataffär. Värden var otroligt vänlig, hjälpsam och svarade alltid snabbt. Ärligt talat, vi kunde inte ha valt en bättre plats—vi hade verkligen tur! Tack för en underbar vistelse. Rekommenderas varmt!
Vi hade en underbar helgvistelse! Jag reste tillsammans med fyra vänner och lägenheten var helt fantastisk—rymlig, stilren och fläckfri. Läget var perfekt, bara några minuter med promenad till tågstationen och nära allt vi behövde, inklusive många butiker och en mataffär. Värden var otroligt vänlig, hjälpsam och svarade alltid snabbt. Ärligt talat, vi kunde inte ha valt en bättre plats—vi hade verkligen tur! Tack för en underbar vistelse. Rekommenderas varmt!