Vad gästerna säger
Ciara
ungefär ett år sedan
Fantastiskt läge, väl anslutet till centrum, mycket ren och fin lägenhet. Vi stördes inte alls av bullret. En underbar plats till ett utmärkt pris för en kort vistelse i Stockholm!
Fantastiskt läge, väl anslutet till centrum, mycket ren och fin lägenhet. Vi stördes inte alls av bullret. En underbar plats till ett utmärkt pris för en kort vistelse i Stockholm!
C
Christos
ungefär ett år sedan
Positivt: Rummet var mycket fint, beläget i ett mycket bra läge på Södermalm. Tunnelbanestationen låg cirka 15 minuter bort, medan busshållplatserna var 3-4 minuter bort. Det var vackert inrett och man behövde inte ens en nyckel, eftersom allt sköttes med koder. Det var ganska prisvärt jämfört med andra lägenheter i Stockholm.Rummet var mycket rent i alla utrymmen.Internet fungerade också utmärkt och vi stötte inte på några problem.Om jag skulle kunna ändra något skulle det vara mattan, eftersom den var ganska hård, och i duschen fanns det inget underlag för att hindra vatten från att rinna ut. Dessutom gick badrumsdörren inte att stänga ordentligt.Det som störde oss mest var bullret från renoveringen på övervåningen. Speciellt den första natten väcktes vi av borrmaskinerna redan klockan 8 och de fortsatte oförtrutet ända till klockan 10, då vi lämnade rummet. Jag förstår att det kanske inte var under ordinarie tystnadstimmar, men när man reser vill man kunna vila ordentligt. Därför hade det varit bra att få denna information i förväg. Jag frågade värden om arbetet skulle fortsätta de följande dagarna, och han meddelade att det inte skulle göra det eftersom det var helg. Ändå blev vi på lördagen återigen väckta klockan 8 av borrmaskinerna, även om de var i drift under en kortare period den här gången.Fastighetsägaren var mycket vänlig och verkade inte vara medveten om att arbetet skulle fortgå på lördagen.Överlag var vi mycket nöjda med kommunikationen och värdens vänlighet. Om det inte hade varit för bullret på morgonen hade jag gett betyget 9 eller 10.
Positivt: Rummet var mycket fint, beläget i ett mycket bra läge på Södermalm. Tunnelbanestationen låg cirka 15 minuter bort, medan busshållplatserna var 3-4 minuter bort. Det var vackert inrett och man behövde inte ens en nyckel, eftersom allt sköttes med koder. Det var ganska prisvärt jämfört med andra lägenheter i Stockholm.Rummet var mycket rent i alla utrymmen.Internet fungerade också utmärkt och vi stötte inte på några problem.Om jag skulle kunna ändra något skulle det vara mattan, eftersom den var ganska hård, och i duschen fanns det inget underlag för att hindra vatten från att rinna ut. Dessutom gick badrumsdörren inte att stänga ordentligt.Det som störde oss mest var bullret från renoveringen på övervåningen. Speciellt den första natten väcktes vi av borrmaskinerna redan klockan 8 och de fortsatte oförtrutet ända till klockan 10, då vi lämnade rummet. Jag förstår att det kanske inte var under ordinarie tystnadstimmar, men när man reser vill man kunna vila ordentligt. Därför hade det varit bra att få denna information i förväg. Jag frågade värden om arbetet skulle fortsätta de följande dagarna, och han meddelade att det inte skulle göra det eftersom det var helg. Ändå blev vi på lördagen återigen väckta klockan 8 av borrmaskinerna, även om de var i drift under en kortare period den här gången.Fastighetsägaren var mycket vänlig och verkade inte vara medveten om att arbetet skulle fortgå på lördagen.Överlag var vi mycket nöjda med kommunikationen och värdens vänlighet. Om det inte hade varit för bullret på morgonen hade jag gett betyget 9 eller 10.
Terje
ungefär ett år sedan
Allt var toppen. Tog lite tid att svara på alla frågor i samband med bokningen. Men det kanske är så det fungerar nu för tiden.Supernära till VM8 liften och gott om plats att hänga i lugn och ro.
Allt var toppen. Tog lite tid att svara på alla frågor i samband med bokningen. Men det kanske är så det fungerar nu för tiden.Supernära till VM8 liften och gott om plats att hänga i lugn och ro.