Vad gästerna säger
Arminda
ungefär ett år sedan
Ermm, läget och priset är bra, cirka 15–20 minuter till centrum, promenadavstånd från stationen, med stormarknader och restauranger i närheten Rummen är mysiga, men sängarna är väldigt mjuka; det fanns inga servetter i lägenheten, bara toalettpapper. Beläget på 2:a våningen, ingen hiss, ingen tvättmaskin (det kanske står med i detaljerna) då vi inte kollade, men det var okej Lägenheten är något äldre, soffan hade fläckar och toaletten är en aning liten. Värden var lyhörd, men bad oss lämna exakt klockan 10:00 med hänvisning till att städpersonalen snart skulle anlända, vilket kändes lite obekvämt Sammantaget var priset och läget verkligen bra
Ermm, läget och priset är bra, cirka 15–20 minuter till centrum, promenadavstånd från stationen, med stormarknader och restauranger i närheten Rummen är mysiga, men sängarna är väldigt mjuka; det fanns inga servetter i lägenheten, bara toalettpapper. Beläget på 2:a våningen, ingen hiss, ingen tvättmaskin (det kanske står med i detaljerna) då vi inte kollade, men det var okej Lägenheten är något äldre, soffan hade fläckar och toaletten är en aning liten. Värden var lyhörd, men bad oss lämna exakt klockan 10:00 med hänvisning till att städpersonalen snart skulle anlända, vilket kändes lite obekvämt Sammantaget var priset och läget verkligen bra
Meghann
ungefär ett år sedan
Läget är utmärkt och sängen är bekväm. Utrymmet erbjuder precis det mest nödvändiga, men var perfekt för våra behov som resande par. Rekommenderar definitivt den här platsen om du letar efter ett bra läge i Stockholm och klarar dig utan de små lyxbekvämligheterna hos ett dyrare boende.
Läget är utmärkt och sängen är bekväm. Utrymmet erbjuder precis det mest nödvändiga, men var perfekt för våra behov som resande par. Rekommenderar definitivt den här platsen om du letar efter ett bra läge i Stockholm och klarar dig utan de små lyxbekvämligheterna hos ett dyrare boende.
F
Fionella
ungefär ett år sedan
Negative: badrummet luktade konstigt vi hade inte fått info om att det renoverades på samma våning, vilket väckte oss tidigt på morgonen.
Negative: badrummet luktade konstigt vi hade inte fått info om att det renoverades på samma våning, vilket väckte oss tidigt på morgonen.
Hedda
ungefär ett år sedan
Superfin lägenhet, bra område, nära till matbutik och tunnelbana och mycket annat. Balkongen var också mycket trevlig! Flexibel incheckning med hjälp av en app och i lägenheten fanns allt man kunde behöva. Toppen helt enkelt!
Superfin lägenhet, bra område, nära till matbutik och tunnelbana och mycket annat. Balkongen var också mycket trevlig! Flexibel incheckning med hjälp av en app och i lägenheten fanns allt man kunde behöva. Toppen helt enkelt!
M
Melinda
ungefär ett år sedan
Jag njöt verkligen av min vistelse här. Det var perfekt för en ensamresande kvinna. Stället är rent, området lugnt och utsikten från det stora fönstret är fantastisk.Det finns en busshållplats väldigt nära byggnaden, så det är utmärkt tillgängligt.Det var enkelt och tydligt att checka in, och rummet luktade gott när jag kom fram.Sammanfattningsvis skulle jag varmt rekommendera att stanna här.
Jag njöt verkligen av min vistelse här. Det var perfekt för en ensamresande kvinna. Stället är rent, området lugnt och utsikten från det stora fönstret är fantastisk.Det finns en busshållplats väldigt nära byggnaden, så det är utmärkt tillgängligt.Det var enkelt och tydligt att checka in, och rummet luktade gott när jag kom fram.Sammanfattningsvis skulle jag varmt rekommendera att stanna här.