Vad gästerna säger
Emilio
ungefär ett år sedan
Allt var perfekt. Det enda vi noterade var att de bara lämnade en handduk tillgänglig för hela din vistelse, utan möjlighet att få en extra. Detta är förstås något som skulle kunna förbättras för att ge en ännu bättre upplevelse.
Allt var perfekt. Det enda vi noterade var att de bara lämnade en handduk tillgänglig för hela din vistelse, utan möjlighet att få en extra. Detta är förstås något som skulle kunna förbättras för att ge en ännu bättre upplevelse.
M
Michael
ungefär ett år sedan
Det var bra, hade en trevlig vistelse med mina vänner. Bulleralarmet är inte ett problem så länge du inte anordnar ett evenemang, enligt reglerna fungerar det utmärkt. Rent ställe där allt efterfrågas finns tillgängligt.
Det var bra, hade en trevlig vistelse med mina vänner. Bulleralarmet är inte ett problem så länge du inte anordnar ett evenemang, enligt reglerna fungerar det utmärkt. Rent ställe där allt efterfrågas finns tillgängligt.
Andreas
ungefär ett år sedan
Lägenheten hade en fantastisk utsikt och läget var mycket bra, nära en T-station, vilket gör det till ett perfekt val för att upptäcka Stockholm. Incheckningsprocessen var mycket tydlig, vilket gjorde lägenheten lätt att hitta. Processen kändes automatiserad, men att kräva viss personlig information, såsom sociala mediekontakter, var lite oroande. Jag sänkte dock mitt betyg med en stjärna på grund av badrumssituationen. Varje gång duschen användes blev hela badrummet, inklusive toaletten, översvämmat. Vi byggde en tillfällig barriär med en handduk, vilket fungerade bra. Om detta åtgärdas, kommer lägenheten att vara ett perfekt val igen.
Lägenheten hade en fantastisk utsikt och läget var mycket bra, nära en T-station, vilket gör det till ett perfekt val för att upptäcka Stockholm. Incheckningsprocessen var mycket tydlig, vilket gjorde lägenheten lätt att hitta. Processen kändes automatiserad, men att kräva viss personlig information, såsom sociala mediekontakter, var lite oroande. Jag sänkte dock mitt betyg med en stjärna på grund av badrumssituationen. Varje gång duschen användes blev hela badrummet, inklusive toaletten, översvämmat. Vi byggde en tillfällig barriär med en handduk, vilket fungerade bra. Om detta åtgärdas, kommer lägenheten att vara ett perfekt val igen.
Karin
ungefär ett år sedan
Fantastisk plats att utforska Stockholm ifrån. Det finns många restauranger och en livsmedelsbutik runt hörnet. Lägenheten ligger centralt men är ändå lugn tack vare placeringen vid en innergård.
Fantastisk plats att utforska Stockholm ifrån. Det finns många restauranger och en livsmedelsbutik runt hörnet. Lägenheten ligger centralt men är ändå lugn tack vare placeringen vid en innergård.