Vad gästerna säger
Maris
ungefär ett år sedan
Platsen var mycket trevlig, ganska stor och belägen i en vacker, lugn omgivning. Husreglerna var rimliga, särskilt med tanke på priset. För oss handlade det endast om fyra enkla saker: tystnadstider, tvätt, disk och sophantering – alla förståeliga regler både ur ett affärs- och hushållsperspektiv. Däremot kändes kommunikationen kring husreglerna något överväldigande med många meddelanden och diskussioner om möjliga böter. Sammantaget hade vi en mycket angenäm vistelse; stället var extremt rent, sängen bekväm och köket var också bra. Det fanns en mataffär i närheten och det var roligt att ta en 15-minuters båttur till stadens centrum.
Platsen var mycket trevlig, ganska stor och belägen i en vacker, lugn omgivning. Husreglerna var rimliga, särskilt med tanke på priset. För oss handlade det endast om fyra enkla saker: tystnadstider, tvätt, disk och sophantering – alla förståeliga regler både ur ett affärs- och hushållsperspektiv. Däremot kändes kommunikationen kring husreglerna något överväldigande med många meddelanden och diskussioner om möjliga böter. Sammantaget hade vi en mycket angenäm vistelse; stället var extremt rent, sängen bekväm och köket var också bra. Det fanns en mataffär i närheten och det var roligt att ta en 15-minuters båttur till stadens centrum.
F
Fakhrul
ungefär ett år sedan
Mysig och bekväm plats att bo med grundläggande köksredskap. Nära stadens centrum med flera alternativ för kollektivtrafik. Direkt mittemot COOP, där du kan plocka upp några småsaker.
Mysig och bekväm plats att bo med grundläggande köksredskap. Nära stadens centrum med flera alternativ för kollektivtrafik. Direkt mittemot COOP, där du kan plocka upp några småsaker.
Arielle
ungefär ett år sedan
Jag älskade att bo hos Elias! Det var precis som på bilderna och bekvämt beläget (promenadområde, precis vid buss och tunnelbana). Det här var min första gång i Stockholm, och Hornstull är ett utmärkt område. Enkelt + snabbt att ta sig någonstans härifrån, men ändå lite lugnt och beläget vid vattnet.Utrymmet känns supermysigt, rent och välutrustat med allt jag behövde för en vecka i Stockholm. Köket var välfyllt, och hela lägenheten är stilfull och bekväm. Liknande andra gäster blev jag lite förvirrad av nyckelappslösningen i början, men Elias och Matias var otroligt lyhörda och hjälpsamma. De svarade i telefonen direkt, skickade tydliga instruktioner och jag fick snabbt grepp om det hela!Jag är verkligen tacksam för deras snabba respons och detta vackra, rena boende i ett fantastiskt område! Skulle definitivt boka hit igen.
Jag älskade att bo hos Elias! Det var precis som på bilderna och bekvämt beläget (promenadområde, precis vid buss och tunnelbana). Det här var min första gång i Stockholm, och Hornstull är ett utmärkt område. Enkelt + snabbt att ta sig någonstans härifrån, men ändå lite lugnt och beläget vid vattnet.Utrymmet känns supermysigt, rent och välutrustat med allt jag behövde för en vecka i Stockholm. Köket var välfyllt, och hela lägenheten är stilfull och bekväm. Liknande andra gäster blev jag lite förvirrad av nyckelappslösningen i början, men Elias och Matias var otroligt lyhörda och hjälpsamma. De svarade i telefonen direkt, skickade tydliga instruktioner och jag fick snabbt grepp om det hela!Jag är verkligen tacksam för deras snabba respons och detta vackra, rena boende i ett fantastiskt område! Skulle definitivt boka hit igen.
Antonio
ungefär ett år sedan
Utmärkt värd och utmärkt läge, även om vi hade ett litet problem med tilldelningen av vårt boende vid ankomsten, löste de snabbt vårt problem och erbjöd oss bättre villkor – något som verkligen visar värdens kvalitet och pålitlighet!!
Utmärkt värd och utmärkt läge, även om vi hade ett litet problem med tilldelningen av vårt boende vid ankomsten, löste de snabbt vårt problem och erbjöd oss bättre villkor – något som verkligen visar värdens kvalitet och pålitlighet!!