Vad gästerna säger
Nicole
ungefär ett år sedan
Min vistelse hos Andreas var fantastisk. Lägenheten var ren och såg precis ut som på bilderna. Läget var troligen den bästa delen eftersom lägenheten ligger rakt över metro-/bussterminal-/tågstationen, med marknader, restauranger och barer i närheten. Jag rekommenderar :)
Min vistelse hos Andreas var fantastisk. Lägenheten var ren och såg precis ut som på bilderna. Läget var troligen den bästa delen eftersom lägenheten ligger rakt över metro-/bussterminal-/tågstationen, med marknader, restauranger och barer i närheten. Jag rekommenderar :)
L
Lene
ungefär ett år sedan
Centralt, enkelt att checka in, rent och bra information i förväg. En lägenhet som hade allt vi behövde. Mycket nöjda med vistelsen och boendet.
Centralt, enkelt att checka in, rent och bra information i förväg. En lägenhet som hade allt vi behövde. Mycket nöjda med vistelsen och boendet.
Murray
ungefär ett år sedan
Andreas plats var precis vad vi letade efter. Incheckningen var väldigt enkel med tydliga instruktioner lämnade åt oss. Läget är en 5-8 minuters promenad till tunnelbanestationen Kristineberg och sedan 15 minuter med tunnelbanan till T-Centralen. Vi hade föredragit att bo närmare centrum, men fastighetens placering ger en härlig utsikt över vattnet och omgivningarna är lugna. Dock var sängen inte uppsatt som på bilderna, med enklare sängkläder enligt skandinaviskt koncept (2 täcken). Vi bad även två gånger om att det skulle finnas sängkläder för bäddsoffan, vilket tyvärr saknades. Jag använde då ett extra täcke från skåpet i hallen som ett "baslakan" och använde det andra täcket och kudden från sängen. Bäddarna var bekväma och vi höll oss båda tillräckligt varma, så jag valde att inte be om ytterligare saker, men om du behöver använda bäddsoffan, se gärna till att detta är ordnat i förväg. Jag rekommenderar Andreas plats då den erbjuder bra valuta för pengarna.
Andreas plats var precis vad vi letade efter. Incheckningen var väldigt enkel med tydliga instruktioner lämnade åt oss. Läget är en 5-8 minuters promenad till tunnelbanestationen Kristineberg och sedan 15 minuter med tunnelbanan till T-Centralen. Vi hade föredragit att bo närmare centrum, men fastighetens placering ger en härlig utsikt över vattnet och omgivningarna är lugna. Dock var sängen inte uppsatt som på bilderna, med enklare sängkläder enligt skandinaviskt koncept (2 täcken). Vi bad även två gånger om att det skulle finnas sängkläder för bäddsoffan, vilket tyvärr saknades. Jag använde då ett extra täcke från skåpet i hallen som ett "baslakan" och använde det andra täcket och kudden från sängen. Bäddarna var bekväma och vi höll oss båda tillräckligt varma, så jag valde att inte be om ytterligare saker, men om du behöver använda bäddsoffan, se gärna till att detta är ordnat i förväg. Jag rekommenderar Andreas plats då den erbjuder bra valuta för pengarna.