Vad gästerna säger
F
Francesco
ungefär ett år sedan
Min vistelse på detta Airbnb var helt enkelt perfekt! Lägenheten var ren, hemtrevlig och välinredd, med allt jag behövde för att känna mig som hemma. Läget var utmärkt, beläget i ett lugnt område men ändå med goda förbindelser till city, vilket gjorde det enkelt för mig att utforska staden.Värden var oerhört vänlig och hjälpsam, och han svarade snabbt på alla frågor. Incheckningen gick smidigt och utan problem.Om jag någonsin återvänder till Stockholm skulle jag utan tvekan välja detta boende igen. Högst rekommenderat!
Min vistelse på detta Airbnb var helt enkelt perfekt! Lägenheten var ren, hemtrevlig och välinredd, med allt jag behövde för att känna mig som hemma. Läget var utmärkt, beläget i ett lugnt område men ändå med goda förbindelser till city, vilket gjorde det enkelt för mig att utforska staden.Värden var oerhört vänlig och hjälpsam, och han svarade snabbt på alla frågor. Incheckningen gick smidigt och utan problem.Om jag någonsin återvänder till Stockholm skulle jag utan tvekan välja detta boende igen. Högst rekommenderat!
E
Elaine
ungefär ett år sedan
Fin lägenhet, skinande ren och allt vi behövde för vår vistelse. Enkel att hitta och komma åt. Utmärkt läge i ett lugnt bostadsområde, bara 5 minuters promenad från Gardet tunnelbanestation eller 2 minuters promenad till busshållplatsen för buss in till city centre. Skulle gärna bo här igen.
Fin lägenhet, skinande ren och allt vi behövde för vår vistelse. Enkel att hitta och komma åt. Utmärkt läge i ett lugnt bostadsområde, bara 5 minuters promenad från Gardet tunnelbanestation eller 2 minuters promenad till busshållplatsen för buss in till city centre. Skulle gärna bo här igen.
Dag
ungefär ett år sedan
Lägenheten har ett bra läge, är rymlig och ligger i ett lugnt område med kort avstånd till tunnelbanan så att du snabbt kan ta dig vart du vill i Stockholm samt till/från flygplatsen.Utsikten är ett plus och lägenheten känns luftig, ljus och inbjudande. Området upplevs som tryggt och trevligt med gröna områden mellan byggnaderna.Det finns en praktisk butik i närheten och några små restauranger inom gångavstånd.Vi var fem vuxna och trivdes mycket bra här. Rekommenderas!
Lägenheten har ett bra läge, är rymlig och ligger i ett lugnt område med kort avstånd till tunnelbanan så att du snabbt kan ta dig vart du vill i Stockholm samt till/från flygplatsen.Utsikten är ett plus och lägenheten känns luftig, ljus och inbjudande. Området upplevs som tryggt och trevligt med gröna områden mellan byggnaderna.Det finns en praktisk butik i närheten och några små restauranger inom gångavstånd.Vi var fem vuxna och trivdes mycket bra här. Rekommenderas!