Vad gästerna säger
Andrei
ungefär ett år sedan
Mycket bra ställe att bo.Metrostationen är bara 5 minuter bort att gå till.Lägenheten är lugn och ljus.Kommunikationen med värden var smidig. Det enda som kunde förbättras var den stora mängden automatiska meddelanden med repetitiva instruktioner, husregler med mera (för övrigt är värden inte en privatperson, utan ett företag), samt att utcheckningstiden är klockan 10:00 med bara möjlighet att ändra med en avgift, trots att man redan betalat för en hel vecka, vilket kändes lite märkligt för mig.Sammanfattningsvis är det ett mycket bra boende som jag kan rekommendera.
Mycket bra ställe att bo.Metrostationen är bara 5 minuter bort att gå till.Lägenheten är lugn och ljus.Kommunikationen med värden var smidig. Det enda som kunde förbättras var den stora mängden automatiska meddelanden med repetitiva instruktioner, husregler med mera (för övrigt är värden inte en privatperson, utan ett företag), samt att utcheckningstiden är klockan 10:00 med bara möjlighet att ändra med en avgift, trots att man redan betalat för en hel vecka, vilket kändes lite märkligt för mig.Sammanfattningsvis är det ett mycket bra boende som jag kan rekommendera.
Evelina
ungefär ett år sedan
Lägenheten är precis som på bilderna, väldigt fin och välutrustad. Läget är mycket bekvämt eftersom det ligger nära kollektivtrafik och gör det enkelt att ta sig runt.Den enda kommentaren är att incheckningstiden är helt rigid; den exakta tidpunkt då du kan komma in i lägenheten är fast. Vi behövde komma några minuter tidigare, vilket inte var möjligt.Överlag var allt annat mycket bra och jag rekommenderar den varmt.
Lägenheten är precis som på bilderna, väldigt fin och välutrustad. Läget är mycket bekvämt eftersom det ligger nära kollektivtrafik och gör det enkelt att ta sig runt.Den enda kommentaren är att incheckningstiden är helt rigid; den exakta tidpunkt då du kan komma in i lägenheten är fast. Vi behövde komma några minuter tidigare, vilket inte var möjligt.Överlag var allt annat mycket bra och jag rekommenderar den varmt.
Chloe
ungefär ett år sedan
Vackert ställe att bo på, älskade det ljus som sipprade in genom taket. Hissen var lite läskig att åka upp i, men den är okej. Låset var förvirrande och jag uppskattade inte att vi behövde ladda ner en extra app, men när vi väl gjorde det fungerade allt bra – det var lite krångligt i början men till sist fick vi det att klaffa. Badrummet är litet, men det meddelades i förväg. Sammantaget älskade vi verkligen vår vistelse!
Vackert ställe att bo på, älskade det ljus som sipprade in genom taket. Hissen var lite läskig att åka upp i, men den är okej. Låset var förvirrande och jag uppskattade inte att vi behövde ladda ner en extra app, men när vi väl gjorde det fungerade allt bra – det var lite krångligt i början men till sist fick vi det att klaffa. Badrummet är litet, men det meddelades i förväg. Sammantaget älskade vi verkligen vår vistelse!
M
Maddie
ungefär ett år sedan
Fantastiskt, ren lägenhet. Allt var som beskrivet. Skulle definitivt rekommendera att boka. Området är superpromenadvänligt och det finns även en busshållplats precis utanför lägenheten som tar dig in till stan. Vi hade en underbar tid i Stockholm :)
Fantastiskt, ren lägenhet. Allt var som beskrivet. Skulle definitivt rekommendera att boka. Området är superpromenadvänligt och det finns även en busshållplats precis utanför lägenheten som tar dig in till stan. Vi hade en underbar tid i Stockholm :)
Anton
ungefär ett år sedan
Kan varmt rekommendera boendet. Lägenheten var fint inredd med ett välutrustat kök, fräscht badrum och bra ljudisolering. Vi bodde på markplan men stördes ej av trafiken utanför.Pontus var snabb till svar och skickade ut boendeinformation i god tid. Vi var mycket nöjda med vår vistelse! Anton
Kan varmt rekommendera boendet. Lägenheten var fint inredd med ett välutrustat kök, fräscht badrum och bra ljudisolering. Vi bodde på markplan men stördes ej av trafiken utanför.Pontus var snabb till svar och skickade ut boendeinformation i god tid. Vi var mycket nöjda med vår vistelse! Anton