Vad gästerna säger
A
Anabella
ungefär ett år sedan
Fin lägenhet, ren, mycket funktionell, belägen i ett trevligt område i Stockholm, nära avenyer med flera restauranger och ölhallar, med en mataffär precis mittemot, bara några kvarter från en av strandpromenaderna, vilket möjliggör en lugn start på stadsvandringen via Södermalm, fortsätt genom Gamla Stan och nå den mest moderna delen helt till fots. Relativt nära hamnen, vi tog ett kryssningsfartyg och kunde promenera med våra resväskor utan problem. Rekommenderas starkt!
Fin lägenhet, ren, mycket funktionell, belägen i ett trevligt område i Stockholm, nära avenyer med flera restauranger och ölhallar, med en mataffär precis mittemot, bara några kvarter från en av strandpromenaderna, vilket möjliggör en lugn start på stadsvandringen via Södermalm, fortsätt genom Gamla Stan och nå den mest moderna delen helt till fots. Relativt nära hamnen, vi tog ett kryssningsfartyg och kunde promenera med våra resväskor utan problem. Rekommenderas starkt!
F
Francesco
ungefär ett år sedan
Studio mycket vackert, rymligt och beläget i ett mycket bekvämt område. Kundsupporten var snabb och tillmötesgående vid alla behov. Studiot är mycket stort och modernt.
Studio mycket vackert, rymligt och beläget i ett mycket bekvämt område. Kundsupporten var snabb och tillmötesgående vid alla behov. Studiot är mycket stort och modernt.
S
Sandra
ungefär ett år sedan
Värden var mycket vänlig och hjälpsam. För varje fråga fick vi omedelbart ett användbart svar. Vi gillade verkligen läget, eftersom allt var tillgängligt till fots och tunnelbanan låg mycket nära. Tyvärr var boendet inte helt felfritt; handtaget på sovrumsdörren var trasigt och ett eluttag var också skadat, vilket utgjorde en potentiell säkerhetsrisk för barn.
Värden var mycket vänlig och hjälpsam. För varje fråga fick vi omedelbart ett användbart svar. Vi gillade verkligen läget, eftersom allt var tillgängligt till fots och tunnelbanan låg mycket nära. Tyvärr var boendet inte helt felfritt; handtaget på sovrumsdörren var trasigt och ett eluttag var också skadat, vilket utgjorde en potentiell säkerhetsrisk för barn.
Patrizia
ungefär ett år sedan
Lägenheten var överlag fantastisk – mycket stor, vackert inredd och belägen på en optimal plats! Området erbjuder många trevliga restauranger och barer, och kollektivtrafiken är utmärkt. Hög rekommendation!Dock var bokningsprocessen något komplicerad. Det krävdes mycket ifyllning, och av misstag angav jag bara en person istället för två – något som tyvärr inte gick att ändra i efterhand. Detta innebar att jag behövde avboka och boka om, med risken att boendet skulle bli otillgängligt under tiden.På plats fanns det några mindre brister: soffan hade vita fläckar, en del av köksservisen var inte helt rengjord, och trots att en gasolkamin fanns, saknades en tändare – vilket gjorde att spisen inte gick att använda på ett fullgott sätt.Sammanfattningsvis: en underbar lägenhet med en fantastisk läge, om än med små förbättringsområden vad gäller renlighet och boknings- och bemötandefrågor. Jag kan ändå varmt rekommendera boendet!
Lägenheten var överlag fantastisk – mycket stor, vackert inredd och belägen på en optimal plats! Området erbjuder många trevliga restauranger och barer, och kollektivtrafiken är utmärkt. Hög rekommendation!Dock var bokningsprocessen något komplicerad. Det krävdes mycket ifyllning, och av misstag angav jag bara en person istället för två – något som tyvärr inte gick att ändra i efterhand. Detta innebar att jag behövde avboka och boka om, med risken att boendet skulle bli otillgängligt under tiden.På plats fanns det några mindre brister: soffan hade vita fläckar, en del av köksservisen var inte helt rengjord, och trots att en gasolkamin fanns, saknades en tändare – vilket gjorde att spisen inte gick att använda på ett fullgott sätt.Sammanfattningsvis: en underbar lägenhet med en fantastisk läge, om än med små förbättringsområden vad gäller renlighet och boknings- och bemötandefrågor. Jag kan ändå varmt rekommendera boendet!