Vad gästerna säger
J
Julien
ungefär ett år sedan
Vi tillbringade en vecka i den här lägenheten och hade en riktigt trevlig vistelse. Den är perfekt belägen i Vasastan, i västra delen av Stockholm, och idealisk för familjer. Vi uppskattade särskilt hur rymlig och tyst den är. Området är fullt av underbara restauranger, kaféer och butiker, alla inom bekvämt gångavstånd. Vi hade ett mindre problem med elen på badrummet, men det löstes snabbt tack vare den mycket tillmötesgående uthyrningsförvaltningen. Rekommenderas starkt!
Vi tillbringade en vecka i den här lägenheten och hade en riktigt trevlig vistelse. Den är perfekt belägen i Vasastan, i västra delen av Stockholm, och idealisk för familjer. Vi uppskattade särskilt hur rymlig och tyst den är. Området är fullt av underbara restauranger, kaféer och butiker, alla inom bekvämt gångavstånd. Vi hade ett mindre problem med elen på badrummet, men det löstes snabbt tack vare den mycket tillmötesgående uthyrningsförvaltningen. Rekommenderas starkt!
Neela
ungefär ett år sedan
Lägenheten var väl belägen för att utforska Stockholm. Som beskrivet i andra recensioner är kök och badrum ganska små men fullt okej för en långhelgsutflykt. Värden var tillmötesgående och instruktionerna tydliga.
Lägenheten var väl belägen för att utforska Stockholm. Som beskrivet i andra recensioner är kök och badrum ganska små men fullt okej för en långhelgsutflykt. Värden var tillmötesgående och instruktionerna tydliga.
A
Andrej
ungefär ett år sedan
Vår upplevelse med detta Airbnb var fantastisk. Vi fick all information vi behövde och mer därtill, platsen var trevlig och vi stötte inte på några problem.
Vår upplevelse med detta Airbnb var fantastisk. Vi fick all information vi behövde och mer därtill, platsen var trevlig och vi stötte inte på några problem.
Janne
ungefär ett år sedan
Mycket trevlig lägenhet i ett fint område. Vi var tre vuxna och lägenheten passade bra med separata sängar för var och en. Kommunikationsmöjligheterna var utmärkta och incheckningen var smidig med en väl fungerande app (förbered dig på att ladda ner den). Vi använde inte så mycket av köksutrustningen, men all nödvändig utrustning finns där.
Mycket trevlig lägenhet i ett fint område. Vi var tre vuxna och lägenheten passade bra med separata sängar för var och en. Kommunikationsmöjligheterna var utmärkta och incheckningen var smidig med en väl fungerande app (förbered dig på att ladda ner den). Vi använde inte så mycket av köksutrustningen, men all nödvändig utrustning finns där.